برندسازی شخصی : پیام رسانی با ابزار کسب و کار

برندسازی شخصی : پیام رسانی با ابزار کسب و کار
مجموع 5 از 1 رای

ابزار کسب و کار

برندسازی شخصی : پیام رسانی با ابزار کسب و کار

از ابزار کسب و کار خود می توانید خیلی استفاده های بهینه داشته باشید که یکی از آنها پیام رسانی با ابزار کسب و کارتان است. اگر خودتان را به عنوان متخصص به روز معرفی کرده اید، باید مردم شما را در حال استفاده از لوازم و تکنولوژی مدرن ببینند مثل: لپ تاپ،گوشی های هوشمند. می توانید برای لپ تاپ خود روکشی با برند شخصی تان تهیه کنید و یا قاب سفارشی برای گوشی تان سفارش دهید.

مردم توجه شان به طرح ها و رنگ های خاص بر روی لوازم شما جلب می شود. این کار هم برند شما را نشان می دهد و هم متوجه تجهیزاتی که شما استفاده می کنید می شوند، این حرکت پیام ظریفی را هم در خود دارد و آن این است که من می دانم چه طور تجهیزاتم را سفارشی کنم.

اگر مرتب در نشست ها و جلسات مختلفی شرکت می کنید که به یک سری از تجهیزات نیاز دارد مثل: لپ تاپ، پروژکتور یا کنترل خودتان آنها را تهیه کنید. درست است که هزینه ی بالایی دارد و لی ارزش دارد، با انجام این کار شما به کسب و کارتان اعتبار می دهید و کمک می کنید که به روز به نظر برسید.

بعضی از افراد هستند که می گویند دوست ندارند پیر به نظر برسند؛ بهترین توصیه ای که به آنها داریم این است، مانند یک فرد پیر رفتار نکنید، کار با فناوری را یاد بگیرند، در جلسات از تبلت یا کیبورد اکسترنال استفاده کنند. به روز بودن در فناوری یکی از بهترین مواردی است که می توان با آن بر سن چیره شد.

هر چیزی که استفاده می کنید بخشی ازهویت شماست. در طول روز حواستان به خودتان باشد ببینید چگونه رفتار می کنید، چه پیامی را می رسانید و از چه وسایلی استفاده می کنید. با مشاهده ی خود متوجه کمی کاستی ها می شود و با ایجاد تغییرات لازم با برندتان هماهنگ می شوید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …


دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن