IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
محیط برندتان را خاص کنید

برندسازی شخصی : محیط برندتان را خاص کنید

برندسازی شخصی : محیط برندتان را خاص کنید

در مقالات قبل مطالبی را در مورد ظاهر و اینکه چرا ظاهرتان مهم است گفتیم، در ادامه هم تمرکز بر روی ظاهر است اما می خواهیم به شما بگوییم چه طور بقیه محیط برندتان را مثل: موارد چاپی، بازاریابی، موارد آنلاین و فضای کاری تان را طراحی کنید تا محیط برندتان خاص شود.

دلیل اینکه ما بر روی ظاهر تمرکز می کنیم و در مورد آن صحبت می کنیم این نیست که ظاهربین یا سطحی نگر هستیم، بلکه این است که بخش عظیمی از تصمیم های مشتری بر اساس آنچه می بیند گرفته می شود. شما نمی توانید یک وب سایت را بو کنید و یا یک بروشور را بشنوید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. شما با دیدن رنگ ها، فونت ها، تصاویر و مطالبی که داخل آنها هست تصمیم می گیرید.

اگر می خواهید برند شخصی تان در اوج باشد باید بدانید که مخاطب هدفتان جذب کدام عناصر دیداری می شوند، تا به صورت یکپارچه  از همان استفاده کنید.

برای اینکه محیط برندتان خاص و حرفه ای باشد می توانید از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید. سیستم هویت برند شخصی شما ارتباط قدرتمندی را برای برند شخصی شما ایجاد می کند. اگر آن را به درستی انجام دهید می تواند این حس را به مخاطب دهد که تجربه ی خوبی را با شما کسب می کند و جذب می شود.

به شدت توصیه می شود برای تعیین ترکیب رنگ، فونت و دیگر عناصر بصری از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید و از او بخواهید که با استفاده از نام شما و رنگ انتخاب شده، لوگو و یا نمادی را طراحی کند که نشان دهنده ی برند شخصی شما باشد، آن را در امضای ایمیل تان، وب سایت تان، کارت ویزیت تان و در فضای مجازی استفاده کنید.

برای اینکه طراح تان هم برند شخصی و هم آن چیزی که شما می خواهید را به درستی درک کند یک خلاصه ی طراحی بنویسید. این خلاصه به طراح کمک می کند تا طراحی خود را بر اساس نیازهای شما انجام دهد تا نتیجه دلخواه به دست آید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar