IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
ظاهرتان را با برندشخصی تان هماهنگ کنید

برندسازی شخصی : ظاهرتان را با برندشخصی تان هماهنگ کنید

برندسازی شخصی : ظاهرتان را با برندشخصی تان هماهنگ کنید

برند شخصی شما برآوردی است از چیزهایی که می گویید، شیوه ی گفتن آنها، کارهایی که می کنید، زبان بدن تان، آراستگی تان و سبک لباس پوشیدنتان. در واقع تصویر شما شیوه ی ارائه خودتان به دیگران است.

طی مطالعه و بررسی که بر روی پسران ۱۲ تا ۱۵ سال انجام شد نتایج بسیار جالبی به دست آمد. از آنها پرسیده شد که درصد کل ارتباط  بین سه مورد زیر چگونه است؟

با توجه به اینکه همه می دانند محتوای پیام از همه مهم تر است ولی ۵۵ درصد از حالت و ظاهر گوینده، ۳۸ درصد ار راه شیوه ی گفتن گوینده (صدا، لهجه، لحن) و تنها ۷ در صد پیام از راه محتوا منتقل می شود.

نمی گوییم که این درصدها همیشه ثابت هستند، همچنین نمی خواهیم شمارا ترغیب کنیم تا محتوای پیام تان را نادیده بگیرید. می خواهیم به شما بگوییم که ارتباط بصری (غیر کلامی) بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید.

به عنوان مثال اگر من بخواهم به شخصی بگویم که تمایل همکاری با او را دارم، از این کلمات استفاده می کنم “حتی فکر کار کردن با شما هم من را به هیجان می آورد” ولی اگر هنگام گفتن با او ارتباط چشمی نداشته باشیم چه؟ اگر با قیافه بی احساس با او صحبت کنم چه؟ آیا حرف های من قابل باور است؟

باید به این نکته توجه کرد که آنچه شنونده در ارتباط رو در رو با شما می بیند به اندازه ی آنچکه می شود اهمیت دارد. ارتباط غیر کلامی تان را سرسری نگیرید. متناسب با نقشی که می خواهید داشته باشید لباس بپوشید، به زبان بدنتان دقت داشته باشید و اگر از ظاهرتان مطمئن نیستید می توانید از یک دوست مورد اعتمادتان نظر بخواهید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar