IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
شما همیشه در معرض دید هستید

برندسازی شخصی : شما همیشه در معرض دید هستید (1)

برندسازی شخصی : شما همیشه در معرض دید هستید (۱)

شما مظهر برند شخصی تان هستید، برند شما چیزی فراتر از پوشش تان است. برند شخصی شما تصویری از کل وجودتان است. وضعیت بدنی، حالت چهره، صدای شما همگی مهمند. باید به گونه ای رفتار کنید که انگار شما همیشه در معرض دید هستید.

آیا شما وقتی که از یک خودکار ارزان و بی کیفیت استفاده می کنید همان پیامی را ارسال می کنید که از یک خودکار زیبای خوش کیفیت؟ هرچیزی که استفاده می کنید و با خود حمل کنید در ساختن تصویر برند شما مهم است.

با زبان بدن تان پیام بفرستید

کارهای شما و شیوه ی رسیدگی شما به امور روزمره تان به دیگران نشان می دهد که شما چه جور آدمی هستید. زبان بدن شما به صورت آگاهانه و یا ناخودآگاه احساسات شما را به دیگران نشان می دهد.

حالت چهره

حالات چهره ی شما، خلق و خوی شما و احساس رضایت و نارضایت درونی شما را نشان می دهد. اگر لبخند شما واقعی باشد در همه ی ارتباطات تاثیر خود را می گذارد اما یک لبخن تصنعی را هیچ کس دوست ندارد و حتی ممکن است که نتیجه عکس هم نیز داشته باشد.

ارتباط چشمی میزان علاقه ی شما را به کسی که با او صحبت می کنید را نشان می دهد. زمانی که ارتباط چشمی درستی وجود نداشته باشد، احتمال دارد از تعامل شما برداشت درستی نشود.

وضعیت بدنی

ممکن است در زمان کودکی پدر و مادر و یا والدین شما به شما تذکر داده باشند که صاف بایستید یا قوز نکنید، ولی الان کسی به شما تذکر نمی دهد اما این نکته بسیار مهم است حتما آن را رعایت کنید.

حالتی که به بدن تان می دهید سطح اعتماد به نفس شما و نوع نگرش تان را نشان می دهد. برای مثال اگر پشت میز نشسته اید و کمی به جلو خم شده اید نشان دهنده ی این است که به صحبت های طرف مقابل علاقه مند هستید.

با توجه به نکات گفته شده شما باید تمام حرکات خود را حساب شده انجام دهید تا بتوانید برندسازی خوبی داشته باشید چون شما همیشه در معرض دید و زیر ذره بین مخاطب هستید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar