ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۴
503 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: سقوط برندهای شخصی معروف و گاهی دوباره برخاستن آن‌ها

برند شخصی، شهرت و اعتبار شماست. انتخاب‌هایی که خلاف برندتان باشند می‌توانند سال‌ها کار و تلاش شما را در یک لحظه نابود کنند. اگر چه می‌شود برند شخصی را دوباره زنده کرد، کلید دستیابی به برند شخصی قدرتمندی این است که همواره به ارزش‌ها، باورهای اساسی و علائقتان پایبند بمانید.

پیداکردن برندهای شخصی سقوط کرده کار چندان سختی نیست. در اینجا تنها چند مطالعه‌موردی کوتاه از افرادی را آورده‌ام که به برندشان آسیب زده‌اند: دو نمونه آسیب جدی و دو نمونه که همه‌ی پل‌های پشت سرشان را خراب نکرده‌اند.

مارتا استوارت Martha Stwart

مارتا استوارت به‌عنوان الهه‌ی امور داخلی منزل، امپراتوری خود را در آمریکا راه انداخته است. او ملکه‌ی هر کاری است که به خانه ربط داشته باشد: آشپزی، دکوراسیون و سرگرمی. او به‌خاطر کتاب‌هایش و امپراتوری رسانه‌ای‌اش در تلویزیون و مجله‌ها مشهور شده است. «این چیز خوبی است» جمله معروف اوست.

در سال ۲۰۰۴، مارتا به کلاهبرداری در اوراق بهادار و نقض عدالت محکوم شد و پنج ماه در زندان فدرال به‌سر برد. هیچ‌کس باور نمی‌کرد که او بتواند دوباره به جایگاهش برگردد؛  ولی به‌محض آزادشدنش در سال ۲۰۰۵، توانست در همان سال سوددهی شرکتش را برگرداند.

او به واسطه ذکاوت در کار و روحیه‌ی مقاومش توانسته دوباره عنوان الهه‌ی امور داخلی منزل آمریکا را به‌دست آورد. استوارت همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای میسیز Macy’s را آغاز کرد که بزرگترین برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تاریخ اوست. او دوباره دارد می‌گوید: «این چیز خوبی است.»

جو پاترنو Joe Paterno

جو پاترنو یا همان جو پا، ۴۶ سال مربی فوتبال مشهور ایالت پنسیلوانیا بود. او به‌عنوان پدر یک برنامه‌ی فوتبال مورد احترام بود؛ نه فقط به‌خاطر برد زیادش، بلکه به‌خاطر کیفیت کار، ارزش‌ها و دفاعش از درستکاری.

متاسفانه مردم از مربی پاترنو فقط کارهای خوبی را که مظهر برندش بود، به یاد نمی‌آورند؛ بلکه نام او برای همیشه با رسوایی‌اش با جری سنداسکی Jerry Sandusky و سرپوش گذاشتن آشکارش بر مزاحمت جنسی پیوند خورده است. مربی پاترنو به‌جای بازنشستگی با برندی شخصی که نشان از شرافت، سلامت و مراقبت از بازیکنان داشت، در سال ۲۰۱۱ اخراج شد و حالی که برند شخصی‌اش و برند دانشگاه را لکه‌دار کرده بود، آن‌ها را ترک کرد. او در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت.

آنتونی واینر Anthony Weiner

آنتونی واینر در سال ۱۹۹۹ در ۳۵ سالگی برای مجلس نمایندگان ایالات متحده انتخاب شد و تا سال ۲۰۱۱ این کرسی را حفظ کرد. او چندین جایزه دریافت کرد و جوان دموکرات آینده‌داری شناخته می‌شد. برند شخصی واینر، شرافت و اصالت بود.

در ماه می ۲۰۱۱، واینر در توییتر برای خانمی در تگزاس لینکی فرستاد که تصویری اغواگر از خودش در آن بود. اگرچه چندین روز این ادعا را رد کرد، عکس‌ها و ارتباطات وقیحانه‌تری از او لو رفت و برند شخصی‌اش جوری نابود شد که در ماه ژوئن همان سال از کارش استعفا داد.

جانسون جادویی Majic Johnson

اروین جانسون «جادویی» از سال ۱۹۷۹ بازیکن درخشان در لس‌آنجلس لیکرز بود. مهارت او در بسکتبال با شور و اشتیاقش در زندگی جور بود. توانایی استثنایی او، در ورزش و تندرستی‌اش مشهور بود. ولی برند شخصی جانسون جادویی در سال ۱۹۹۱ به‌شدت آسیب دید: زمانی که اعلام کرد در آزمایش ایدز جواب مثبت گرفته است. این اعلام عمومی به بازنشستگی‌اش از بسکتبال انجامید.

جانسون تلاش کرد از راه کارهای خیریه و تجاری و فعالیت در زمینه‌ی بیماری‌اش، برندش را دوباره زنده کند. او به قهرمان مردم مبتلا به ایدز تبدیل شد و کمک کرد مردم عادی درباره‌ی این ویروس بیشتر بدانند. جانسون طی تلاش‌های فعالانه‌اش توانست برندش را دوباره به وضعیت سابق برگرداند.

(مبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *