IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
سرمایه‌گذاری

برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید

برندسازی شخصی: روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید

خب، می‌خواهید با این‌همه دانشی که درباره‌ی خودتان به‌دست می‌آورید، چه کار کنید؟ فعلا قرار است هر اطلاعاتی را که تا اینجای سری مقالات برندسازی شخصی به دست آورید، گردآوری کنید. آن‌ها را در نیم‌رخ برند شخصی‌تان نگه دارید تا به مرور زمان به شما بگویم چطور آن را برای نوشتن بیانیه‌ی برند شخصی به‌کار بگیرید.

به خاطر داشته باشید که: برند شما بر پایه‌ی «هر چیزی که مربوط به شماست.» شکل گرفته است؛ حتی چیزهایی که احساس می‌کنید همه دارند. تفاوت در ترتیب آن است. خودتان را چرخی فرض کنید که هر عنصر (نیازها، ارزش‌ها، علائق، شخصیت، خصوصیات عجیب، تحصیلات، تجربه‌کاری و غیره) یک پره‌ی آن را تشکیل می‌دهد. دنبال نقطه‌ای باشید که همه‌ی این‌ها به هم می‌رسند و برندتان را بر پایه‌ی آن نقطه‌ی تلاقی بی‌همتا بنا کنید.

در روند ارزیابی خود ممکن است بفهمید بعضی جنبه‌ها نیاز به توجه بیشتر دارند. شاید به این نتیجه رسیده‌اید که باید بیشتر آموزش ببینید، که مستلزم برگشت‌تان به درس و دانشگاه است. یا شاید نقطه‌ قوتی را در خودتان کشف کنید که تا حالا در زندگی کاری‌تان از آن استفاده نکرده‌اید. حالا وقتش است که روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید.

برندسازی شخصی باعث می‌شود به‌دقت خودتان را زیر ذره‌بین بگذارید تا بتوانید برندتان را به‌صورتی واقع‌گرایانه و مشتاقانه شکل دهید. شما وارد چیزی می‌شوید که «فضای آستانه‌ای» نامیده می‌شود: در آستانه‌ی بین شیوه‌ی قبلی و شیوه‌ی جدید تعریف هویت خود می‌ایستید. برای این کار لازم است برای همه‌ی عمر یادگیرنده باشید و به سرمایه‌گذاری روی خودتان ادامه دهید. از سرمایه‌گذاری سرسری نگذرید؛ زمان و ابزار مورد نیاز برای رسیدن به جای دلخواهتان را برای خودتان تامین کنید. این کار بدون شک در بلند‌مدت به نفعتان خواهد بود.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید و نظرات ارزشمند خود را با ما درمیان بگذارید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar