ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
405 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: جاذبه‌ی منطقی و عاطفی ایجاد کنید

مخاطب هدف شما به دلایل مختلفی جذبتان می‌شود. در مقالات قبلی توضیح دادم صفات منطقی ویژگی‌های قاطعانه‌ای هستند که باعث اعتماد و تکیه‌ی مردم به شما می‌شوند، در حالی که صفات عاطفی اغلب باعث می‌شوند مردم به‌سمت شما بیایند. این صفات به جذب مخاطب هدفتان منجر می‌شوند.

کسانی که به کار با شما علاقه دارند، اول می‌خواهند بدانند آیا شما توانایی انجام درست کار را دارید یا نه. این صفات منطقی ویژگی‌هایی ملموس هستند که باید در شما وجود داشته باشد تا دیگران قبولتان کنند. برای مثال، ممکن است مردم بخواهند بدانند شما حرفه‌ای، کاربلد و رهبر واقعی هستید یا نه. صفات منطقی ویژگی‌هایی هستند که باید آن‌ها را داشته باشید تا مجوز ورود بگیرید. شما باید بتوانید به مخاطب هدفتان نشان بدهید که تحصیلات، تجربه، مدرک و مهارت‌های ملموس را برای انجام کار مورد نظرتان دارید.

ویژگی‌های عاطفی، مثل شوخ‌طبعی، هم‌دردی‌ خوش‌رویی و وفاداری ویژگی‌هایی هستند که برای مخاطب هدف جذاب‌اند و آن‌ها را به کار با شما ترغیب می‌کنند. داشتن صفات عاطفی قدرتمند حالتی از وفاداری را در مخاطبان ایجاد می‌کند که وقتی بازار هدف گزینه‌ی دیگری هم داشته باشد، به‌نفع شما تمام خواهد شد.

در تحقیقات‌تان درباره‌ی بازار هدف، کسانی را پیدا کنید که صفات شما را بخواهند. وقتی دارید مخاطب هدف را دنبال می‌کنید (مثلا کارفرما یا مشتری)، باید روی صفاتی تاکید کنید که می‌دانید برایشان مهم هستند. برای مثال، وقتی من فهمیدم مراجع آرمانی‌ام کیست، از مراجعان احتمالی‌ام پرسش‌هایی دقیق‌تر می‌پرسم تا ببینم با هم تناسب داریم یا نه. من نقاط قوتم را پررنگ می‌کنم و درباره‌ی کاری که انجام می‌دهم به‌روشنی حرف می‌زنم. مراجعان درست، همان‌قدر برای پیدا کردن من مشتاق‌اند که من برای آن‌ها.

نقاط قوت‌تان را برای بازارتان پررنگ کنید

پیش‌بینی واکنشی که از بازار هدفتان دریافت می‌کنید، سخت است. ساختن برند شخصی و آغاز به استفاده از آن ممکن است کمی ترسناک باشد؛ چون نمی‌دانید مردم چه واکنشی نشان می‌دهند. تاکید بر صفات منطقی آسان‌ترین کاری است که می‌توانید برای شروع انجام دهید؛ چون می‌توانید آن را با شواهد ملموسی مثل مدرک، گواهی یا تجربه‌ی شغلی اثبات کنید.

حتما مرتب این پرسش را از خودتان بپرسید: کارتان برای مخاطبتان چه سودی دارد؟ شما همیشه باید بدانید به مخاطب هدفتان چه سودی می‌رسانید. او می‌خواهد بداند چرا باید انرژی و پولش را خرج شما کند. همیشه، هم در هنگام شناسایی مخاطب هدف و هم آغاز برندسازی شخصی، در ذهنتان به نیازهای آن‌ها اولویت بدهید.

به یاد داشته باشید که به گفته ویلیام آرودا: «برندسازی شخصی این نیست که مشهور شوید؛ این است که به شکلی حساب‌شده مشهور شوید؛ یعنی بدانید چه کسی باید درباره‌ی شما بداند و همیشه جلوی چشمش باشید. برای این گروه، شما نقش رهبر، مشوق و کاردان را دارید. برای بقیه شما کاملا ناشناخته‌اید.»

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *