IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
برندسازی شخصی

برندسازی شخصی: تصویر شخصی‌تان را جلا بدهید

برندسازی شخصی: تصویر شخصی‌تان را جلا بدهید

تصویر شخصی شما یعنی چه می‌گویید، چطور می‌گویید و وقتی آن را می‌گویید، چه ظاهری دارید؛ یعنی همه‌ی راه‌های معرفی خودتان.

افراد موفق همه این را می‌دانند که همه‌ی جنبه‌های ظاهری‌شان مانند لباس، آراستگی و زبان بدن، ابزاری غیر کلامی است که می‌توانند آن را برای رسیدن به هدفشان به‌کار بگیرند.ظاهر شما می‌تواند پیامی را ایجاد کند که می‌خواهید برای دیگران بفرستید و به بازار هدفتان امکان می‌دهد در همان نگاه اول به شما حس اعتماد پیدا کند.

هدف و چالش مهم این است که متناسب با برندتان لباس بپوشید. منظور این نیست که همیشه یکجور لباس بپوشید. اگر موقع رفتن به طبیعت لباس راحت تنتان می‌کنید، مخاطب هدفتان نباید شما را در آن لباس ببیند. این باعث می‌شود سردرگم شود که برند شما دقیقا چه چیزی را نشان می‌دهد. اگر دنبال موفقیت شغلی هستید، حتما سری مقالات برندسازی شخصی را دنبال کنید چرا که جلوتر اطلاعاتی را خواهم گفت که باید در هر بار لباس پوشیدن در نظر داشته باشید.

به یاد داده باشید که: داشتن برند شخصی به این معناست که شما می‌دانید چه کسی هستید و می‌خواهید نماد چه چیزی باشید. برند شما باید اصیل و واقعی باشد؛ چون وانمود کردن به اینکه کس دیگری هستید، خسته‌کننده و رنج‌آور می‌شود. وقتی می‌گویم طوری لباس بپوشید که تصویر برند شخصی‌تان تقویت شود، هدف این است لباس‌هایی را بپوشید که در آن احساس راحتی می‌کنید و به شما نشان می‌دهد خود واقعی‌تان را نشان بدهید. وقتی سبک لباس پوشیدنتان با برندتان تناسب داشته باشد، بهترین جلوه‌ی خودتان هم به نمایش گذاشته می‌شود.

آراستگی شما هم مثل لباسی که می‌پوشید شکل پیچیده‌ای از ارتباط دیداری و غیرکلامی به شمار می‌رود. آراستگی یعنی بدنتان را تمیز نگه دارید و به دندان‌هایتان، نفستان، موهایتان، دست‌هایتان و ناخن‌هایتان رسیدگی کنید.

برداشتی که شما ایجاد می‌کنید به جنبه‌های دیگر زندگی‌تان هم مربوط می‌شود. برای مثال، داشتن رفتار تلفنی خوب می‌تواند نمره‌ی برند شخصی‌تان را بالا ببرد. بگذارید شور و اشتیاق طبیعی‌تان در صدایتان پشت تلفن جاری شود و سعی کنید صدایتان یکنواخت و بی‌حال نباشد. اگر پیش از تلفن زدن اضطراب دارید، چیزی را که می‌خواهید بگویید، تمرین کنید. اعتمادبه‌نفس داشته باشید و زیر و بمی صدا، سرعت کلام، شیوه‌ی ادای کلمات و حجم صدایتان را تنظیم کنید تا برندتان از پشت تلفن هم  به‌خوبی شنیده شود.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید ….

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar