ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
360 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: چطور بیانیه ماموریت‌تان را بنویسید

پیش از اینکه سراغ نوشتن بیانیه‌ی ماموریت بروید، حتما به نیازها، ارزش‌ها و علائق‌تان توجه کنید. یکی از راهکارهایی که من پیشنهاد می‌کنم این است که کلمات کلیدی را روی برگه‌های یادداشت بنویسید و چند روز درباره‌شان فکر کنید. گاهی در هنگام رانندگی یا زیر دوش پیام‌هایی شبیه بیانیه‌ی ماموریت به ذهنتان می‌رسد. حتما وقتی ایده‌ای به ذهن‌تان آمد آن را یادداشت کنید.

من چند هفته روی ماموریتم کار کردم. ساعت‌ها با کلمه‌هایی که برایم معنا داشت بازی کردم. در نهایت این را نوشتم:

«من نقش راهنمایی را دارم که به دیگران آموزش می‌دهم و آن‌ها را برای استفادده از استعدادهایشان در جهان توانمند می‌کنم.»

این چند گام می‌تواند در نوشتن بیانیه‌ی ماموریت به کمکتان بیاید:

  1. به نام‌هایی فکر کنید که شما را توصیف می‌کند. مثل معلم، یاد گیرنده، تدبیرگر، کشاورز و هر کلمه‌ای که به شما م‌خورد.
  2. فعل‌هایی را بنویسید که نشان می‌دهد دوست دارید در جهان چطور باشید. مثلا شاید این‌ها را دوست داشته باشید: آموزش دادن، الهام‌بخش بودن، فروختن، دویدن.
  3. تصویری از جهان آرمانی‌تان به آن بیفزایید. این تصویر را می‌توانید از بیانیه‌ی ماموریت‌تان بگیرید که در قسمت بعد توضیح داده‌ام. چند مثال: «جهانی را تصور می‌کنم که در آن همه‌ی مردم می‌توانند از استعدادهایشان به شکلی موثر استفاده کنند.» یا «امیدوارم جهان طوری باشد که در آن هیچ‌کس  گرسنه نماند.» یا «جایی که در آن همه به اندازه‌ی کافی پول داشته باشند.»

این سه عنصر را با هم ترکیب کنید. حالا بیانیه‌ی ماموریت شما آماده است!

پیش از اینکه سراغ ساختن برند شخصی بروید، باید دلیلی قدرتمند برای وجودتان داشته باشید؛ وگرنه ممکن است سعی کنید مثل کس دیگری به‌نظر بیایید. لوییس کارول Lewis Carroll می‌نویسد: «اگر ندانید دارید به کجا می‌روید، هر جاده‌ای می‌تواند شما را به آنجا برساند.» قرار نیست شما این‌طور باشید. با کمک سری مقالات برندسازی شخصی، جاده و ماموریت‌تان را پیدا خواهید کرد.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *