IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
برندسازی-شخصی

برندسازی شخصی : بهینه سازی اطلاعات تان

برندسازی شخصی : بهینه سازی اطلاعات تان

برخی از اطلاعات شما به گونه ای است که همه ی اشخاص، حتی کسانی که در آن سایت عضو نیستند هم می توانند ببینند. مثل: نام پروفایل تان، آدرس آن و عکسی که انتخاب می کنید. بنابراین فرصت خوبی است که از این موضوع به نفع خود استفاده کنید و این اطلاعات را بهینه سازی کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

بعد از اینکه پروفایل تان را ساختید، نوبت به ایجاد روابط بهتر با کسانی می رسد که شما را دنبال می کنند. برای انجام این کار می توانید محتوایی هماهنگ با برندتان و شرکت تان تولید کنید، به عبارتی دیگر می توانید داستان تان را تعریف کنید.

مردم نه تنها به مطلبی که به اشتراک گذاشته ای توجه می کنند، بلکه به شیوه ی اشتراک گذاری آن هم توجه دارند. حتما متنی را که می خواهید به اشتراک بگذارید را چندبار با دقت بخوانید. زمانی که خسته و یا به شدت احساساتی هستید از نوشتن مطالب مهم خودداری کنید، اجازه دهید افکارتان قبل از آنکه در اینترنت ظاهر شوند کمی در ذهن تان جا بیفتند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar