IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
اکوسیستم آنلاین

برندسازی شخصی : اکوسیستم آنلاین داشته باشید

برندسازی شخصی : اکوسیستم آنلاین داشته باشید

اگر نمی دانید که وب سایت خود را راه اندازی کنید یا وبلاگتان را، بهتر است که سخت نگیرید. امروزه فرق چندانی بین این دو نیست. تفاوت عمده ی آن این است که آیا مطالب جدید را به قسمت بلاگ وب سایت تان می فرستید یا نه. اگر این احتمال را می دهید که در آینده وبلاگ نویسی می کنید، حتماً وب سایت تان را با محتوای آسانی راه اندازی کنید. می توانید گزینه بلاگ را تا زمانی که آماده ی وبلاگ نویسی می شوید غیر فعال و یا پنهان نگه دارید.

زیبایی وبلاگ؛ یا وب سایتی که مدیریت آن با خودتان است، در این است که به شما این امکان را می دهد مطالب آنلاین مفید و مرتبی داشته باشید، که در غیر اینصورت ممکن بود این مطالب به صورت پراکنده و غیر مفید باشند. این کار باعث می شود که همیشه محتوای آنلاین خود را داشته باشید و از نوشتن مطالب تکراری هم جلوگیری می کند. به عبارت دیگر، وبلاگ و یا وب سایت به شما امکان داشتن اکوسیستم آنلاین را می دهد.

اکوسیستم آنلاین همان قطب پروفایل شما است، که همه ی فعالیت شما در اینترنت را یک جا متمرکز می کند. همه ی مسیرهای شما باید به وبلاگ یا وب سایت تان وصل شود مثل: فیس بوک، لینکداین، یوتیوب، توییتر و سایر رسانه های اجتماعی تان. در واقع باید همه ی ابزارهای مختلفی که برای برندسازی شخصی استفاده می شود به اکوسیستم شما لینک شود.

می توانید با افزودن چند ابزار کاری کنید که به صورت خودکار بخشی از محتوای جدید شما در حساب های رسانه های اجتماعی تان منتشر شود. شما محتوای خود را بر روی وبلاگ یا وب سایت تان می گذارید، ولی با دیگر فعالیت های آنلاین خود مخاطبان خود را به وبلاگ با وب سایت تان هدایت می کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar