برندسازی شخصی : اکوسیستم آنلاین داشته باشید

برندسازی شخصی : اکوسیستم آنلاین داشته باشید
مجموع 5 از 2 رای

اکوسیستم آنلاین

برندسازی شخصی : اکوسیستم آنلاین داشته باشید

اگر نمی دانید که وب سایت خود را راه اندازی کنید یا وبلاگتان را، بهتر است که سخت نگیرید. امروزه فرق چندانی بین این دو نیست. تفاوت عمده ی آن این است که آیا مطالب جدید را به قسمت بلاگ وب سایت تان می فرستید یا نه. اگر این احتمال را می دهید که در آینده وبلاگ نویسی می کنید، حتماً وب سایت تان را با محتوای آسانی راه اندازی کنید. می توانید گزینه بلاگ را تا زمانی که آماده ی وبلاگ نویسی می شوید غیر فعال و یا پنهان نگه دارید.

زیبایی وبلاگ؛ یا وب سایتی که مدیریت آن با خودتان است، در این است که به شما این امکان را می دهد مطالب آنلاین مفید و مرتبی داشته باشید، که در غیر اینصورت ممکن بود این مطالب به صورت پراکنده و غیر مفید باشند. این کار باعث می شود که همیشه محتوای آنلاین خود را داشته باشید و از نوشتن مطالب تکراری هم جلوگیری می کند. به عبارت دیگر، وبلاگ و یا وب سایت به شما امکان داشتن اکوسیستم آنلاین را می دهد.

اکوسیستم آنلاین همان قطب پروفایل شما است، که همه ی فعالیت شما در اینترنت را یک جا متمرکز می کند. همه ی مسیرهای شما باید به وبلاگ یا وب سایت تان وصل شود مثل: فیس بوک، لینکداین، یوتیوب، توییتر و سایر رسانه های اجتماعی تان. در واقع باید همه ی ابزارهای مختلفی که برای  برندسازی شخصی استفاده می شود به اکوسیستم شما لینک شود.

می توانید با افزودن چند ابزار کاری کنید که به صورت خودکار بخشی از محتوای جدید شما در حساب های رسانه های اجتماعی تان منتشر شود. شما محتوای خود را بر روی وبلاگ یا وب سایت تان می گذارید، ولی با دیگر فعالیت های آنلاین خود مخاطبان خود را به وبلاگ با وب سایت تان هدایت می کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …


دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن