IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
رسانه های اجتماعی

برندسازی شخصی : استفاده از رسانه های اجتماعی غیر رسمی

برندسازی شخصی : استفاده از رسانه های اجتماعی غیر رسمی

بعضی از رسانه های اجتماعی هستند که جنبه ی شخصی تری دارند مثل فیس بوک، اما چون این سایت ها مکان بسیار خوبی برای گذاشتن عکس، ویدیو، لینک و مطالب هستند می توان از آنها برای ساختن برند شخصی هم استفاده شود.

با این حال، باید حواستان باشد که اطلاعات شما با افراد نادرست و به شیوه ی نادرست به اشتراک گذاشته نشود، زیرا می تواند بر روی نظر دیگران در مورد شما و برندتان اثر گذار باشد. باید حواستان باشد که از سایت های کاملا شخصی هم سرسری نگذرید، چون می توانند اثر گذار باشند.

امروزه مردم بیشتر با کسانی به کسب و کار مشغول می شوند که آنها را می شناسند و اعتماد دارند. این بدان معناست که مخاطب هدف شما از میان کسانی هستند که شما را کامل می شناسند و در رسانه های اجتماعی دنبالتان می کنند.

اعتبار و شهرت شما در هر اجتماعی، چه مجازی و چه حقیقی به شکل مشابه اتفاق می افتد. اعتبار شما به دانش دیگران از شما بستگی دارد. شهرت شما این موارد را در بر می گیرد:

همانطور که ملاحظه می کنید شما نمی توانید شهرت و اعتبار خود را به طور کامل در کنترل خود داشته باشید، دیگران هم بر روی آن تاثیر دارند. بنابراین باید حواستان باشد که با چه کسانی نشست و برخاست دارید.

پروفایل شما می تواند حجم عظیمی از اطلاعات شخصی شما را داشته باشد، ولی برای آنکه اطلاعات زیادی را به اشتراک نگذارید بهتر است که به پرسشهای زیر پاسخ دهید:

با پاسخ دادن به این سوالات مشخص می شود که چه اطلاعاتی را باید به اشتراک بگذارید. همچنین فراموش نکنید که همیشه حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar