IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
استراتژی

برندسازی شخصی : استراتژی تان را مشخص کنید

برندسازی شخصی : استراتژی تان را مشخص کنید

مشخص کردن استراتژی برای نقشه ی ارتباطی تان مثل تعیین هدف است. ابتدا تصویر کلی از راه ارتباطی که می خواهید با مخاطب هدف خود داشته باشید را مشخص کنید. بعد از پیدا کردن هدف کلی، به سراغ جزئیات کارهایی که برای تبلیغ برند شخصی تان باید انجام دهید بروید.

ممکن است در حوزه ای که انتخاب کردید تازه وارد باشید و کسی شما را نشناسد. هدف شما می تواند شناخته شدن یا به چشم آمدن باشد. برای همین منظور می توانید در گروههای تخصصی رسانه های اجتماعی عضو شوید و با نوشتن روزانه یک مقاله خود را به مخاطب هدف تان بشناسید.

زمانی که نقشه ی راهتان را تهیه کردید، باید به این فکر کنید که چه اطلاعاتی را می خواهید به اشتراک بگذارید.

چهار نوع استراتژی کاربردی هستند که اگر به خوبی از آنها استفاده شوند، می توانند ارتباطات خوبی را شکل دهند:

استراتژی مقاله نویسی: با نوشتن مرتب مقاله که می تواند به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه در نشریات مرتبط با حوزه ی تخصصی تان باشد خود را به مخاطب هدف تان بشناسانید. اما باید حواستان باشد که تاریخ انتشار مقاله ها را داشته باشید تا سر موقع آنها را منتشر کنید.

استراتژی سخنرانی: چند سازمان را که می خواهید سال آینده در آنها سخنرانی کنید را مشخص کنید. در سه ماه اول سال مطالبی را که می خواهید درباره ی آن سخنرانی کنید را جمع آوری کنید. در سه ماه دوم سال با سازمان ها تماس بگیرید و سعی کنید قرار سخنرانی را در شش ماه دوم سال بگذارید. باید سعی کنید موضوع هایی را برای سخنرانی پیشنهاد دهید که مورد استقبال سازمان ها باشد.

استراتژی وبلاگ نویسی: وبلاگ خود را بسازید. در مورد حوزه ی تخصصی تان به صورت دوره ای مقاله بگذارید .

استراتژی شرکت در انجمن های تخصصی: با شرکت در رویدادها و انجمن های تخصصی مرتبط با حوزه یتان هم می توانید از تجارب کسانی که در این زمینه متخصص هستند استفاده کنید، هم با افرادی که علاقه مند به این حوزه هستند آشنا می شوید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar