ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۶
500 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برنامه‌ی کار شما

تفاوت بین رویا و هدف در پیاده‌سازی (اجرا)، نوشتن و ایجاد طرح اقدام برای دستیابی به هدف است. حالا وقت آن است که برنامه کاری خود را بنویسید.

ذهن ما با دستورالعمل‌های دقیق بهتر کار می‌کند. برای باز کردن یک قفل سه رمزی، ۱۸۳۳۳ حالت مختلف وجود دارد. اگر حداقل ترتیب اعداد را بدانید کارتان راحت‌تر می‌شود. اگر رمز را ندانید دایم باید با سعی و خطا هر چیدمانی را امتحان کنید. داشتن یک برنامه، دستورالعمل‌هایی را به ذهن شما می‌دهد تا راحت‌تر قفل استعداد‌هایتان و درهای موفقیت را باز کنید.

به برنامه‌هایی فکر کنید که بتوانید با آن به اهداف‌تان برسید.

  1. جدول زمانی خود را محاسبه کنید
    ببینید به چقدر زمان نیاز دارید تا به آن‌جا برسید؟ در گام پنجم؛ یعنی نقشه بزرگ، درست کردن این جدول زمانی را برایتان توضیح دادم.
  2. مسیرتان را ترسیم کنید
    هزاران راه برای رسیدن به مقصد وجود دارد. کدام را انتخاب می‌کنید؟ چه نقاط پیشرفتی در این راه وجود دارد که باید به آن‌ها برسید؟ چطور می‌خواهید به آن‌ها دست پیدا کنید؟ چقدر زمان نیاز دارید تا به هر یک از این نقاط برسید؟
  3. همسفرانتان چه کسانی هستند؟
    چه‌کسانی در این سفر شما را همراهی خواهند کرد، همسرتان؟ فرزندان یا والدین‌تان؟ اعضای تیم‌تان؟ مهم‌ترین موضوع این است، کسانی که در این مسیر همراهتان هستند، با نقشه شما موافق باشند.
  4. به چه کسانی نیاز دارید؟
    آیا به کسی نیاز دارید که راه را نشان بدهد؟ آیا به کسی نیازمندید که نقشه مسیر را مجدد بررسی کند؟ بدانید به کمک چه کسانی نیاز دارید تا بتوانید به اهدافتان برسید.
  5. چه تحقیقاتی لازم است؟
    آیا لازم است تحقیقی بر روی مقصد مورد نظرتان انجام دهید؟ برای این که نقشه خود را کامل کنید و به اهداف‌تان برسید، به چه اطلاعات اضافه‌ای نیاز دارید که باید از اطراف‌تان جمع‌آوری کنید؟
  6. چه منابعی نیاز دارید؟
    خودرو، غذا، سوخت، دوربین و هر چیزی که از زمان شروع حرکت تا وقتی که به مقصدتان می‌رسید به آن نیاز خواهید داشت، فکر کنید.
  7. چه آموزش‌هایی نیاز دارید؟
    آیا نیاز دارید که طرز کار دستگاه مسیریاب ماشین به شما آموزش داده شود؟ شما و کسانی که در این مسیر حرکت می‌کنید، به چه آموز‌هایی نیاز دارید تا به اهداف‌تان دست پیدا کنید؟
    نکته‌ای وجود دارد که باید به آن توجه کنید. پس از نقشه کشیدن، باید هنر متمرکز ماندن بر روی هدف‌تان و در عین حال انعطاف‌پذیر بودن در برابر مشکلات را فرا بگیرید. قطعا بعد از اولین گام، مشکلات خودشان را نشان می‌دهند.

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *