لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۸
288 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برنامه‌ریزی کن، اقدام کن، بازنگری کن و اصلاح کن

به این فکر کنید که موفقیت‌هایتان چه بوده است و یا کجا کم آورده‌اید؟ چه چیزهایی جواب داده و چه چیزهایی جواب نداده است؟ تصمیم‌های موفق شما چه بوده است؟ درس گرفتن از زندگی بسیار مهم است در غیر این صورت شما مجبور خواهید بود همان تجربیات را تکرار کنید. هر چقدر این اشتباهات را تکرار کنید، تاوان سنگین‌تری خواهید داد. هنر است که همان دفعه اول از اشتباهات‌تان درس بگیرید.

این بخش از سری مقالات خلق بهترین سال زندگی «برنامه‌ریزی کن، اقدام کن، بازنگری کن و اصلاح کن» تضمین می‌کند که شما از تجربیات‌تان درس بگیرید و پیشرفت‌های لازم را انجام دهید تا در دوره بعدی به موفقیت و پیروزی برسید.

فرایند این موضوع هم بسیار ساده است. اول باید برنامه‌ریزی و هدف‌هایتان را مشخص کنید. سپس آن برنامه را انجام دهید و در گام بعدی که بازبینی است، ببینید چقدر خوب عمل کرده‌اید. این گام، موفقیت‌هایتان و برد و باخت‌هایتان را برآورد می‌کند. در آخر نیز اصلاحات لازم را برای پیشرفت کردن انجام دهید.

آلبرت اینشتین: «دیوانگی این است که کاری را مدام انجام بدهیم و هر بار انتظار نتیجه متفاوتی داشته باشیم.»

یک نصیحت کوچک؛ وقتی می‌خواهم هر ساله عملکردم را بازبینی کنم، تقویم سال پیش و آلبوم عکس‌ها را نگه می‌دارم تا همیشه اتفاقات و فعالیت‌هایی را به یاد آورم که سال پیش داشته‌ام.

وقتی می‌خواهید عملکرد سال قبل خود را بسنجید، به ۱۰ نمونه از بهترین اتفاقاتی که در سال پیش برای شما و خانواده‌تان افتاده است، فکر کنید. به چیزهایی مثل خانه خریدن، بچه‌دار شدن یا ترفیع گرفتن بیندیشید. هیچ جواب درست و غلطی وجود ندارد. شاید در ابتدا به ذهن‌تان نرسد، اما سعی کنید به ۱۰ اتفاق خوش در زندگی‌تان فکر کنید.

حال بیایید به موفقیت‌هایتان فکر کنید. درس‌هایی که گرفته‌اید یا به عاقلانه‌ترین تصمیم‌هایی که در سال پیش گرفته‌اید، بیندیشید.

اگر این قدم را برندارید، ممکن است هیچ وقت نفهمید در مسیر اشتباه گام برمی‌دارید. البته زمانی که وقت زیادی گذاشته‌اید و منابع زیادی را صرف کرده‌اید و دیگر فرصتی برای شما باقی نمانده است، متوجه مسیر اشتباه خود خواهید شد.

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات