ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/04/14
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
برای عملکرد افراد ارزش قائل شوید

در هر سازمانی، هر فرد چیزی برای ارائه دارد.

هنگامی که در دبیرستان درس می خواندم، برای دفتر حقوقی کار می کردم. در این دفتر نقش بسیار کوچکی داشتم. در واقع وظیفه ام جمع آوری و مرتب کردن کتاب ها، صحافی کتاب ها، گپی گرفتن و تمیز کردن دفتر بود. در دفتری که وکلای زبده ای در آن به فعالیت حقوقی مشغول بودند، من بی ارزش ترین نقش را داشتم. آنچه برایم جالب بود اهمیتی بود که یک یا دو نفر از این وکلا به کارم می دادند.

آنها با صرف زمان برایم توضیح می دادند که کاری که می کنم برای شان مهم است. حتی حالا که سال ها از آن زمان می گذرد، احساس غرور و شوقی را که در خودم حس می کردم، هنوز هم به روشنی به یاد دارم.

به تازگی فرصت داشتم که در فرودگاهی بزرگ، پرواز و فرود هواپیماها را از نزدیک شاهد باشم. می دیدم که افراد مختلف با لباس هایی که هر کدام رنگی خاص داشت و در شب می درخشید، هواپیماها را برای فرود و پرواز امن در باند پرواز راهنمایی می کنند. کاملا روشن بود که هر یک از این افراد نقشی کاملا مشخص دارد و اگر وظایفش را به درستی انجام ندهد، ممکن است به سادگی حادثه ای مرگبار رخ بدهد.

البته منظورم این نیست که در سازمان های مالی نیز وضع کاملا شبیه فرودگاهاست. کاری که ما انجام می دهیم این قدر پر ریسک نیست و روی زندگی و مرگ افراد اثر مستقیم ندارد، اما در کار ما نیز هر فردی نقشی دارد که به نوبه ی خود مهم و حیاتی است. چه خلبان باشید چه مدیر شعبه ی بانکی مشهور، باید بدانید که لازم است افراد تیم کاری تان وظایف شان را به درستی انجام دهند تا شما در کارتان موفق باشید.

گاهی درک این موارد برای برخی از افراد در سِمَت های بالادست دشوار می شود. یکی از نقش های کلیدی هر مدیری این است که همواره تصویر کلی سازمانش را مشاهده کند و نقش هر فرد را در این تصویر بزرگ در نظر داشته باشد. مدیریت هر سازمانی باید میان این نقش ها به بهترین شکل هماهنگی ایجاد کند و آنها را به گونه ای سازماندهی کند که افراد در بهترین حالت و به بهترین شکل از ظرفیت های شان بهره ببرند. به همین دلیل لازم است مدیران هر سازمان مسئولیت های کلان را به عهده بگیرد و برای کارکنان شان ارزش قائل شوند.

لازم است همه ی ما به یکدیگر احترام بگذاریم و وظایف همدیگر را بی ارزش ندانیم. لازم است تیم کاری تان را نیز تشویق کنید تا به این موارد مهم توجه کند. به این شکل در بعد سازمانی خواهید توانست بهترین بهره را از استعدادها و مهارت های کارکنان تان ببرید.

توصیه ها

  • یکی از نقش های کلیدی مدیران کلان در هر سازمان، یافتن هماهنگی مناسب میان ظرفیت های کارکنان و استعدادهای آنان است تا بهترین بهره را از این ظرفیت ها ببرند. عملکردتمامی افراد در سازمان ها پر ارزش است و برای موفقیت سازمان، مهم به حساب می آید.
  • اگر استانداردهای رهبران متفاوت از استانداردهای کارکنان باشد، نمی توانید از آنها انتظار پیروی از استانداردهای سازمانی را داشته باشید.
  • در دوره ای که همه چیز رو به دشواری می رود، لازم است رهبران بهترین بهره را از کارکنان خود ببرند و با یافتن راه حل هایی خلاق، کسب و کارشان را رشد دهند.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات