IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
بازاریابی موبایل

بازاریابی موبایل

بازاریابی موبایل

این مفهوم، جدیدترین موج بازاریابی در دنیاست. شما می توانید با مشتریان بالقوه و بالفعل، قبل، بعد و حین بازدید از مرکز خرید در ارتباط باشید. اما این تازه شروع کار است. یک استراتژی بازاریابی موبایل خوب، به شما کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. از طرفی راه های ارتباطی شما با آنها را در آینده میسر می کند، زیرا مخاطبان باید در شبکه های اجتماعی، وب سایت و اپلیکیشن شما عضو شوند و برخی اطلاعات خودشان را به شما دهند.

بعنوان یک نتیجه، بیش از ۹۰ درصد از پیام های متنی که به دست مخاطبان می رسد، توسط آنها خوانده می شود. این موفقیتی عظیم برای یک بازاریابی است. تصور کنید اگر همه ی پیام های بازاریابی شما این نرخ بازدید را داشته باشد!

چگونه باید از بازاریابی موبایل استفاده کنید؟ ابتدا باید پیشنهادات، رویدادها، تخفیفات و مزایای خاص مرکز خرید را به مخاطبان اعلام کنید. سپس باید پیشنهادات ویژه هر فروشگاه یا مراکز خدماتی مال را به مشتریان پیشنهاد دهید. در نهایت باید درباره هر کدام از پیشنهادات، محصولات، فروشگاه ها و کلیه ی مواردی که پیشنهاد کرده اید، بازخورد مخاطبان را دریافت کنید.

کیتی اندرسون، مدیر بازاریابی شرکت آمریکا گلوبال شاپ، در سال ۲۰۱۴ کارگاهی آموزشی درباره ی “روندهای بازاریابی موبایل” ارائه کرد که در آن آمار و ارقام جدید دنیای بازاریابی موبایل را توضیح داد. او اینطور توضیح می دهد: “اگر به دلیل کمبود زمان نمی توانید وبلاگ و وبسایت خود را به روز نگه دارید، به معنی کنار گذاشتن بازاریابی دیجیتال نیست. به دو دلیل باید بازاریابی در شبکه های اجتماعی اولویت اول شما باشد: یکی اینکه همواره آخرین اخبار و مطالبی که درباره ی شما نوشته و منتشر می شود را شناسایی کرده و در صورت لزوم، آنها را مدیریت و خنثی کنید. دوم اینکه باید مطالب صحیح و مد نظر خود را درباره ی مرکز خرید از طریق حضور فعال در شبکه های اجتماعی پر کاربر منتشر کرده و توسعه دهید. این کار باعث می شود به روندهای موجود در فضای مجازی تا حدودی جهت دهید.

از دیگر راهکارهای مهم در این حوزه، استفاده از گوگل مپ در سایت و حساب کاربری مرکز خرید در شبکه های اجتماعی، می باشد. این کار باعث بهبود رتبه مرکز خرید در جستجوهای گوگل می شود. می توانید گوگل مپ را در وب سایت خود قرار دهید. همچنین مطالبی که در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید، دارای موقعیت مکانی روی گوگل مپ باشند تا در جستجوها و روندهای شبکه های اجتماعی، برای مخاطبان نمایش داده شوند.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar