ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
897 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : یک شرکت رسانه ای جدید؛ ردبول Red Bull؟

برند نوشابه ی انرژی زا خود را بعنوان نوشابه ی عصر محتوای قابل اشتراک تجهیز می کند؛ و تمایل دارد آزادانه به تولید محتوای خوب بپردازد؛ به گونه ای که از محتوای غیر بازاریابی قابل تشخیص نباشد. ردبول در حقیقت، یک شرکت رسانه ای است که نوشابه ی غیر الکلی می فروشد. “برایان موریسی، دیجی دِی”

در میان مناظره ها، زمانی که مردم از من می پرسند بهترین نمونه ای که در دنیا در زمینه ی بازاریابی محتوایی سراغ داری کدام است، پاسخ من “ردبول” است. در مرکز داستان سرایی ردبول، گروهی به نام ردبول میدیاهوس Red Bull Media House قرار دارد.

بر اساس لیست نوآورترین شرکت های سال ۲۰۱۲ تحت نظر فَست کُمپانی، ردبول از طریق تلاش های متعددی که در زمینه ی محتوا انجام داده است، وفادارترین مخاطبان کره ی زمین را بدست آورده است. خانه ی رسانه ی ردبول، موتوری است که باعث این اتفاق شده است. این مهم، از راه ابتکاری زیر بدست آمده است:

  • مخزن محتوای ردبول Red Bull Content pool: این شرکت مجوز استفاده از ۵۰هزار عکس و ۵ هزار ویدئو را به شرکت های رسانه ای اعطا می کند. بله، شرکت های رسانه ای به ردبول پول می دهند تا حق استفاده از مطالب با برند ردبول را خریداری نمایند.
  • بایگانی ردبول Red Bull Records: با دفترهایی در لس آنجلس و لندن، بایگانی ردبول با مجریان قرارداد می بندد تا مطالبی را که هم راستا با شعار “ردبول به شما بال می دهد Give you wings” ضبط نمایند؛ علاوه بر آن، نشر موزیک ردبول Red Bull music publishing، آهنگ سازان و ترانه نویسان بلندپرواز را تقویت می کند؛ در نهایت، ردبول تمام این آهنگ ها را بعنوان بخشی از مخزن محتوایی خود جمع آوری نموده و در برنامه های دیگر ردبول، به کار می گیرد.
  • ردبولتن The Red Bulletin: یک ماهنامه ی کاغذی و دیجیتالی به نام ردبولتن که بین ۴.۸ میلیون مشترک در سراسر دنیا، در ۱۱ کشور و به چهار زبان منتشر می شود.

و این ها تازه شروع راه است. خانه ی رسانه ی ردبول، از ده ها برند دیگر در تلویزیون، رادیو، فیلم و رویدادهای خاص نظیر ردبول استراتوس Red Bull stratos تشکیل می شود (استراتوس پرش فلیکس بام گارتز از لبه ی فضا بود، که به وسیله ی ردبول، حمایت مالی شده بود. این پرش به وسیله ی ردبول و از طریق عکس های بیشمار و ۱۵ ویدئو که بالغ بر ۳۵ میلیون بار صرفا در یوتیوب دیده شد، مستند شده است.)

مطابق با آمار فست شرکت. ردبول دارای سهم ۴۳درصدی در بازار رقابتی نوشیدنی های انرژی سازست: با رشد درآمد دو رقمی امروزه، ردبول هزینه ی مربوط به تلاش های تهیه ی محتوای خود را از راه فروش محصول بدست می آورد؛ اما در آینده انتظار می رود به طور مستقیم از فروش داستان ها و محتواهایی که خلق می کند، سود کسب نماید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *