ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
519 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : بانک یوسکا، یک شرکت رسانه ای و یک بانک

چه تعداد بانک در دنیا سراغ دارید که اقدام به تولید روزانه ی نمایش های تلویزیونی و ویدئویی که برنده ی جایزه می شود، می نمایند؟ احتمالا سراغ ندارید، به جز یک مورد، بانک یوسکا Jyske Bank.

یانک یوسکا، یکی از فناورانه ترین استودیهای داخلی تولید نمایش تلویزیونی را در دانمارک دارد. یوسکا خود را بعنوان یک شرکت رسانه ای و بانک، هر دو اعلام می کند. یوسکاتی وی Jyskebank TV هم برنامه ریزی مالی جذاب را پوشش می دهد و هم داستان های جذابی که اعتقاد دارد به مخاطبین مرکزی، مصرف کنندگان جوانتر و شرکت های کوچک مرتبط است.

برنامه ی محتوایی آنها، از دو ارزش کلیدی تشکیل شده است:

  • تمسک به چشم انداز سازمان.
  • تعریف داستان های خوب. برای انجام این کار مهم، یوسکا شبکه ای از نویسندگان در سراسر دنیا دارد که پرسنل تمام وقت یا پاره وقت یوسکا هستند.

هر بخش محتوایی که به اشتراک می گذارد، قابل نشان دادن یا به اشتراک گذاری در سایت های دیگر است. به دلیل “اشتراک گذاری” ۸۰ درصد محتواهای یوسکا، نه بر روی وبسایت یا کانال های خودش، بلکه در منابع دیگر، دیده می شود.

این نوع از اشتراک گذاری محتوا، فرصت های انقلابی برای هر شرکتی فراهم می کند؛ چه رسد به یک بانک. به جای پرداخت برای بسیاری از حمایت های مالی سُنتی، نظیر آنچه اکثر بانک ها و برندها انجام می دهند، یوسکا این کا را با مشارکت رسانه ای انجام می دهد.

این بدین معناست که به جای خروج پول از یوسکا، سازمان ها به دلیل اعتبار و غنای یوسکا با آن همکاری می کنند. (به دلیل اینکه مثل یک شرکت رسانه ای عمل می کند.) هر دو، کنگره ی جهانی موبایل و جشنواره ی شیرهای کن با یوسکا وارد گفتگو شدند که دقیقا همین کار را انجام دهند؛ و این پیشنهاد را به یوسکا دادند که مصاحبه های اختصاصی داشته باشد و لوگوی آن در جاهای مربوطه تعبیه شود.

در صورتیکه مخاطبان وفادار و غنی داشته باشید، فرصت های بزرگی فراهم می شود و این نوع از به اشتراک گذاری با مشتریان بیرونی، هرگز متوقف نمی شود. هر صبح جمعه، یوسکا یک دسترسی کامل به برنامه های تلویزیونی در دسترس، به تمام کارکنان می دهد. این سبک از آموزش داخلی، چشم انداز اصلی شرکت را که باز و صادقانه بودن با همه ی مردم است، راهنمایی می کند.

یوسکا نیازی به خرید توجه رسانه ای (سنتی) ندارد؛ یوسکا اولین شرکت رسانه ای در نوع خودش است که بانک هم هست.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *