ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
371 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : ویدئو و اخبار آنلاین

سایت هایی مانند یوتیوب Youtube و ویمو Vimo چالش بزرگ، یعنی آپلود و به اشتراک گذاری ویدئو را تا حد زیادی ساده سازی کرده اند. با این ابزار، شما می توانید کد ویدئو را به آسانی وارد سایت کرده یا لینک کنید. سایت های ویدئویی گزینه ی رسانه های اجتماعی را برای تبدیل شدن و به اشتراک گذاری share فراهم می کند که می تواند به انتشار ویروسی محتوا کمک کند.

نکات کلیدی:

ابزارهای ویرایش ارزان مانند آی مووی iMovie یا فاینال کات Final Cut؛ مونتاژ محتوای ویدئوی حرفه ای را آسان می کند.

به جای استفاده از رویکرد یک باره، مجموعه ویدئوهایی را در نظر بگیرید که در طول زمان؛ برای بیننده ایجاد علاقه می کند.

نگران کمال یابی نباشید؛ خیلی از موفق ترین ویدئوهای آنلاین آنقدر ارزش تولیدی دارند که گوینده های سنتی رسانه را رسوا می کند؛ در واقع، مهم ترین قسمت ویدئو، صدای آن است؛ لذا، توجه خود را در ابتدا بر روی تجهیزات صوتی متمرکز کنید.

کانوِرس Converse، شرکت کفش سازی ای است که یک استودیوی ضبط موسیقی در بروکلین نیویورک تاسیس کرد. کانورس در آنجا حامی هنرمندان شده است، موسیقی دانان و گروه های موسیقی را دعوت می کنند تا رایگان از امکانات پیشرفته استفاده کنند. کانورس هر هفته ویدئوهای محتوایی شگفت انگیزی را در برنامه ی بهترین های هفته ی یوتیوب انتشار می دهد.

انتشار اخبار آنلاین

انتشار مطبوعات، هر نوع ارتباطات ثبت شده یا کتبی هدایت شده به رسانه های خبری عمومی است. خدماتی مانند روزنامه آنلاین PR Newswire می تواند مطبوعات شما را آنلاین برای توزیع سریع تر و گسترده تر نشر دهد. اخبار برجسته؟ همانگونه که دیوید میرمن اسکات در کتاب قواعد جدید بازاریابی و روابط عمومی می گوید، انتشار اخبار دیگر تنها برای جراید نیستند. با استفاده ی موثر از خدمات نشر، مستقیما مشتریان را جذب کنید.

نکات کلیدی:

منتظر اخبار کلیدی نمانید؛ منابعی را پیدا کنید که همیشه خبر منتشر می کنند.

دستورالعمل پاسخ سریع را ارائه دهید؛ چون این موضوع، مشتری ها را مجبور می کند تا به نشریات شما به طرقی عکس العمل نشان دهند.

یک قالب جدید را امتحان کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که به همان شکل، از اخبار قدیمی استفاده کنید. با انتشار اخبار، داستانی تعریف کنید؛ و برای تغییر احساس آن، راحت باشید. نگران نباشد. شرکت های توزیع کننده بدون توجه به اینکه چه کاری می کنید، باز هم اخبار شما را منتشر می کنند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *