بازاریابی محتوایی: ویدئو و اخبار آنلاین

بازاریابی محتوایی: ویدئو و اخبار آنلاین
مجموع 5 از 3 رای

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی : ویدئو و اخبار آنلاین

سایت هایی مانند یوتیوب Youtube و ویمو Vimo چالش بزرگ، یعنی آپلود و به اشتراک گذاری ویدئو را تا حد زیادی ساده سازی کرده اند. با این ابزار، شما می توانید کد ویدئو را به آسانی وارد سایت کرده یا لینک کنید. سایت های ویدئویی گزینه ی رسانه های اجتماعی را برای تبدیل شدن و به اشتراک گذاری share فراهم می کند که می تواند به انتشار ویروسی محتوا کمک کند.

نکات کلیدی:

ابزارهای ویرایش ارزان مانند آی مووی iMovie یا فاینال کات Final Cut؛ مونتاژ محتوای ویدئوی حرفه ای را آسان می کند.

به جای استفاده از رویکرد یک باره، مجموعه ویدئوهایی را در نظر بگیرید که در طول زمان؛ برای بیننده ایجاد علاقه می کند.

نگران کمال یابی نباشید؛ خیلی از موفق ترین ویدئوهای آنلاین آنقدر ارزش تولیدی دارند که گوینده های سنتی رسانه را رسوا می کند؛ در واقع، مهم ترین قسمت ویدئو، صدای آن است؛ لذا، توجه خود را در ابتدا بر روی تجهیزات صوتی متمرکز کنید.

کانوِرس Converse، شرکت کفش سازی ای است که یک استودیوی ضبط موسیقی در بروکلین نیویورک تاسیس کرد. کانورس در آنجا حامی هنرمندان شده است، موسیقی دانان و گروه های موسیقی را دعوت می کنند تا رایگان از امکانات پیشرفته استفاده کنند. کانورس هر هفته ویدئوهای محتوایی شگفت انگیزی را در برنامه ی بهترین های هفته ی یوتیوب انتشار می دهد.

انتشار اخبار آنلاین

انتشار مطبوعات، هر نوع ارتباطات ثبت شده یا کتبی هدایت شده به رسانه های خبری عمومی است. خدماتی مانند روزنامه آنلاین PR Newswire می تواند مطبوعات شما را آنلاین برای توزیع سریع تر و گسترده تر نشر دهد. اخبار برجسته؟ همانگونه که دیوید میرمن اسکات در کتاب قواعد جدید بازاریابی و روابط عمومی می گوید، انتشار اخبار دیگر تنها برای جراید نیستند. با استفاده ی موثر از خدمات نشر، مستقیما مشتریان را جذب کنید.

نکات کلیدی:

منتظر اخبار کلیدی نمانید؛ منابعی را پیدا کنید که همیشه خبر منتشر می کنند.

دستورالعمل پاسخ سریع را ارائه دهید؛ چون این موضوع، مشتری ها را مجبور می کند تا به نشریات شما به طرقی عکس العمل نشان دهند.

یک قالب جدید را امتحان کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که به همان شکل، از اخبار قدیمی استفاده کنید. با انتشار اخبار، داستانی تعریف کنید؛ و برای تغییر احساس آن، راحت باشید. نگران نباشد. شرکت های توزیع کننده بدون توجه به اینکه چه کاری می کنید، باز هم اخبار شما را منتشر می کنند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…


دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
با خبرم کن