ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
398 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: ۲۰۲۰، مرگ رسانه های چاپی ؟

بسیاری از متخصصان می گویند که سال ۲۰۲۰، مرگ اکثر رسانه های چاپی فرا می رسد. اما از نظر من افرادی که چنین تفاسیری دارند، تاریخ را درک نمی کنند. فقط کافیست تا در گوگل، “مرگ تلویزیون” را تایپ کنید؛ می بینید که صدها مقاله درباره ی پیش بینی پایان عمر تلویزیون خواهید دهید.

اما آیا واقعا چنین اتفاقی افتاده است؟ کاملا برعکس. هم اکنون عصر طلایی تلویزیون همراه با نمایش های شگفت انگیزی از قبیل برنامه های برودوار Broadwalk Empire، مدمن Mad Men، و هوم لند Homeland leading the way است.

پیشرفت تکنولوژی های مختلف و تکامل تدریجی اینترنت، این شبکه ها از بین نمی برد، فقط باعث می شود تا به شکلی متفاوت به آنها نگاه کنیم؛ چراکه مصرف کنندگان آنها را متفاوت استفاده می کنند.

شناخت این رسانه و توجه به آن، بعنوان یکی از کانال ها و ابزارهای بازاریابی محتوایی، برای تعریف داستان، جز وظایف ماست.

چند دلیل برای بازاندیشی در صنعت چاپ

جلب توجه می کند؛ این روزها به دلیل اینکه روزنامه ها، خبرنامه ها و مجلات چاپی کمتری برای افراد ارسال می شود، فرصتی برای ما فراهم شده است؛ چراکه وقتی افراد کمتر روزنامه و مجله دریافت می کنند، به تعداد اندکی که به دست شان می رسد، توجه می کنند.

آنچه قدیمی است بار دیگر تازه می شود؛ رسانه های اجتماعی، محتوای آنلاین و برنامه های آی پد، همگی بخشی از آمیخته ی بازاریابی امروز هستند. هنوز آنچه بازاریابی ها و خریداران رسانه ها را هیجان زده می کند، چیزی است که انجام می شود. اما اگر می خواهیم کاری متفاوت و جدید انجام دهیم، باید به رسانه ی چاپی روی بیاوریم. باید کانال چاپ را دوباره تازه و متولد کنیم. این عصر، عصر طلایی صنعت چاپ است دقیقا مثل تلویزیون.

چاپ هنوز هم مردم را هیجان زده می کند؛ به تازگی با روزنامه نگاری صحبت کردم که گفت مجاب کردن افراد برای تعریف داستان آنلاین، هر روز سخت تر و سخت تر می شود؛ اما ذکر کرد که از رسانه ی چاپی می توان کمک گرفت. حرف چاپ شده هنوز برای خیلی از مردم از نوشته های روی وب، معتبرتر است. بر طبق یک مثال قدیمی: “اگر کسی به اندازه ی کافی در مورد چاپ، سرمایه گذاری و آن را پست کند، باید امری مهم باشد.”

چاپ اجازه می دهد تا مردم دستگاه را خاموش کنند؛ افراد بیشتر و بیشتری فعالانه تصمیم به خاموشی دستگاه و جدا کردن خود از رسانه های دیجیتالی می گیرند. خودم را می بینم در حالیکه موبایل و ایمیل را بیشتر خاموش می کنم تا درگیر محتوای چاپ شده باشم. یک سال پیش، فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد.

امروز عاشق این هستم که تمام چهار نفر ما (خانواده ما) در اتاق کنار هم مشغول خواندن کتاب و مجله می شویم؛ و خیلی از کارها را با هم انجام می دهیم.

اگر حق با من باشد، خیلی از مشتریان ما مخصوصا مدیران اجرایی پر مشغله، همین احساس را دارند. ارتباطات چاپ شده ی شما ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که آنها لازم دارند.

بازاریابی محتوای آنلاین، قطعا برای ماندن آمده است؛ از این رو، به رسانه های اجتماعی، برنامه های کاربردی و بقیه ی آنها جواب مثبت بدهید؛ اما فراموش نکنید که چاپ نیز نقشی مهم در بازاریابی محتوایی دارد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *