لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۱۱
196 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : معیارهای نوجویان

Lead generation metrics معیارهای نوجویان، به شما کمک می کند که به این سوال پاسخ دهید: هر چند وقت یک بار، این محتوا باعث رهبری می شود؟ در اینجا، معیارهایی راجع به این دسته قرار داده ایم.

تکمیل فرم و دانلود: محاسبه ی تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان از محتوا استفاده کرده اند، از طریق ردیابی CRM و URL ساده است. شما می توانید با استفاده از تحلیل گر گوگل نیز این کار را انجام دهید.

اشتراک ایمیل: گردآورنده ی ایمیل یا CRM می تواند چگونگی ثبت نام بازدیدگنندگان را برای دریافت ایمیل ردیابی کند. (استفاده از برنامه هایی نظیر Mailchimp، AWeber و Extractarget برای شرکت های بزرگ می تواند به شما کمک کند).

اشتراک وبلاگ: می توانید از سرویس هایی مانند FeedBlitz یا سیستم CRM خود، اشتراک وبلاگ را محاسبه کنید.

کامنت های وبلاگ: یک پلتفرم قدرتمند مانند Disqus، Live Fyer و یا ایجاد نرم افزاری شبیه آن در وبلاگ خود، در اینجا کاربرد دارد.

نرخ بازدید: هر چند وقت بازدیدکنندگانی که از محتوا استفاده می کنند رهبر می شوند؟

نرخ بازدید، یک کلید برای فهمیدن بازدید نوجویان از بالاترین سطح است. و در صورتی ملموس تر می شود که شما نرخ بازدید کل سایت را با نرخ بازدید یک محتوای خاص مقایسه کنید. برای مثال، زمانی که نرخ بازدید کل سایت شما ۲ درصد است و نرخ بازدید یک کتاب الکترونیکی ۱ درصد، به معنی این است که آنطور که فکر می کردید، مفید نیست. اما قبل از اینکه اقدام به حذف آن کنید، باید ببینید آیا مشتریانی که این کتاب را دانلود کرده اند، رفتار مثبتی در سایت داشته اند؛ مثلا زمان بیشتری در سایت گذارنده اند و …؟

سنجش غیر مستقیم نوجویان

البته همه ی محصولات محتوایی به صورت مستقیم رهبری نمی شوند. اگرچه همه ی آنها را می توان به صورت صحیح، رهبری کرد؛ بنابراین، اهداف خود را در تحلیل گر گوگل و یا برنامه های اطلاعاتی مشابه، قرا دهید تا آنها را اندازه گیری کنید.

پلتفرم های اجتماعی مانند Argyle social و Hubspot رسانه های اجتماعی هستند که شما می توانید به طور غیرمستقیم ارزش گروه نوجویان را ردیابی کنید. به این وسیله می توانید عملکرد منحصر به فرد کتاب های الکترونیکی آنلاین، مجله های چاپی  و هر نوع محتوای دیگری را ردیابی کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات