IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی : معیارهای فروش

بازاریابی محتوایی : معیارهای فروش

هدف نهایی بازاریابی محتوایی، همیشه رشد کسب و کار بوده و هست. اندازه گیری این معیار، به این سوال پاسخ می دهد: آیا از طریق این محتوا پولی بدست آورده ایم؟

معیارهایی که شما برای درک فروش نیازمند آن هستید به این گونه است:

فروش آنلاین: معمولا شما می توانید آن را از طریق سیستم های تجارت الکترونیک مانند Authorize اندازه گیری کنید.

فروش آفلاین: شما می توانید به وسیله ی CRM و URL های منحصر به فرد و از طریق برنامه های تجزیه و تحلیل گرا، آن را محاسبه کنید. سیستم های قوی مانند: Eloqua، Action، Marketo، Infusion soft قطعاتی از محتوایی را که مشتریان شما استفاده کرده اند، ثبت کرده و به شما این اجازه را می دهد که ارزش دلاری آن را محاسبه کنید.

گزارش و کتابچه ی راهنمای کاربران: بله، ثبت این گزارش ها نیز مهم هستند. در سیستم CRM خود باید مطمئن شوید که گروه فروش شما از فروش گزارش سازمان یافته ای تهیه کند تا بتوانید آن را پیگیری کنید. در بعضی مواقع، آنها نمی دانند؛ اما بهتر است شما تلاش خود را بکنید.

به یاد داشته باشید که اگر می خواهید فروش را پیگیری کنید، باید کار قابل پیگیری انجام دهید. برای درک تاثیر یکی از پست های وبلاگ، باید پاسخی مناسب با محتوای مربوطه داشته باشید.

حفظ مشتریان را به یاد داشته باشید. مهم ترین مخاطبان محتوایی، مشتریان کنونی شما هستند. شرکت های باهوش از سیستم های CRM حساس به منظور پیگیری و اندازه گیری محتوای مشاهده شده و تاثیر هر جزء بر مشتریان و نرخ های مجدد استفاده می کنند. اگر محتوای جدیدی ایجاد کردید، مطمئن شوید که مشتریان کنونی دسترسی سریع به آن را داشته باشند.

اگرچه حفظ مشتری هدف مهمی در بازاریابی محتواست؛ اما اکثر افراد از مشتریان خود غافل می مانند. اشتباه نکنید. اگر شما برنامه ی محتوای خود را به مرحله ی بعدی برسانید، باید با مشتری های کنونی خود را شروع کنید. هدف هایی که باعث خوشحال شدن طولانی مدت مشتریان می شود، مهم ترین اهداف بازاریابی محتوایی است.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar