ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
450 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی: مطالعه موردی case study و وبینار

مطالعه ی موردی، سندی به طول یک یا دو صفحه یا یک ویدئو است که ماجرای فردی را با اجازه ی خود او و به سبک داستانی بیان می کند و بر اساس رویدادهای واقعی، بر خواننده بیشترین تاثیر را می گذارد تا با مشتری client داستان برای ایجاد اعتبار و اطمینان همدل شود.

نکات کلیدی:

اغلب مطالعات موردی از یک قالب سه مرحله ای ساده، پیروی می کنند: مشکل، راه حل و نتایج

از عبارات مستقیم مشتری برای تقویت داستان مخصوصا هنگام اشاره به نتایج، استفاده کنید.

مطالعات موردی را آنلاین، در ایمیل مستقیم، بسته های خبری press kits، بعنوان جزوات فروش handouts وغیره به اشتراک بگذارید.

وبینار / وبکست

ارائه ی خود را آنلاین به اشتراک بگذارید: این ماهیت وبینار (اسلاید و صوت) یا وبکست (اسلایدها، صوت و ویدئو) است. محتوای بصری اسلاید به اسلاید و به صورت زنده ارائه می شود. بخش صوتی می تواند از طریق تلفن یا کامپیوتر ارائه گردد. به یاد داشته باشید می توانید این کار را با میل یا طبق درخواست، انجام دهید.

نکات کلیدی:

وبینارها، از دیگر اشکال محتوا مانند کتاب های الکترونیکی، مقالات سفید، خبرنامه ها و … تعداد درخواست بیشتری برای اقدام یا پیشنهاد برای پیگیری دارند.

شما دو بار سود می کنید: اول از زنده بودن رویداد؛ سپس از مردمی که این رویداد بایگانی شده را دانلود می کنند. در یک دوره ی شش ماهه، عموما ۸۰ درصد از آن افرادی که برای وبینار ثبت نام می کنند یا در نسخه ی درجریان online یا بایگانی شده archived version شرکت خواهند کرد.

وبینار موفق، نیازمند استراتژی ترفیعات تهاجمی aggressive است که عموما از طریق وبسایت، وبلاگ، خبرنامه ی الکترونیکی و دیگر رسانه ها یا کانال های رسانه ی اجتماعی قابل انجام است.

موسسه ی بازاریابی محتوا CIM هر ماه دو وبینار در خصوص مساله ی مربوط به بازاریابی محتوا ایجاد می کند. CIM از رهبران فکری صنعت و شرکت متخصص تکنولوژی برای هر وبینار استفاده می کند. به طور متوسط ۷۵۰ هزار نفر برای هر وبینار ثبت نام می کنند و در حدود ۳۵ درصدر از آنهایی که ثبت نام می کنند در رویداد زنده حضور می یابند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *