ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
418 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : متخصص نشردهی

جولی فلیشر، مدیر مسئول رسانه ها و مصرف کننده Consumer engagement در کرافت فودز، معتقد است که برندها برنامه های محتوایی خود را از موضوعات مجاز انتخاب می کنند. “در کرافت، مشتری های ما درباره ی غذا، دستورهای پخت و از این قبیل موارد، حرف می زنند. کرافت می تواند صاحب نظر باشد و این در مورد مشتری های ما جواب می دهد و در عوض، اهداف ما را محقق می کند؛

اما درباره ی مسائل مالی یا تعمیر خانه، صاحب نظر نیستیم. اگر برند هستید و می خواهید وارد عرصه ی بازاریابی محتوایی شوید، بهتر است بفهمید که اجازه دارید چه مواردی را منتشر کنید.

آمِکس Amex درباره ی غذا حرف نمی زند. جان دیر، دباره ی نوشیدنی های انرژی زا حرف نمی زد. آی بی ام در باره ی اسب ها حرف نمی زند.

آیا تاکنون تصویری در صفحه ی فیسبوک یک شرکت یا مقاله ای در وبلاگ یک شرکت دیده اید که ربطی به کار آن نداشته باشد؟ همه دیده ایم. شرکت هایی که این کار را می کنند، احتمالا فاقد یک بیانیه ی ماموریت برای محتوا هستند.

وقتی که بیانیه ی ماموریت بازاریابی محتوایی خود را ایجاد می کنید، مطمئن باشید که محتوایی که حولِ آن داستان سازی کرده اید، حوزه ای است که در واقع در آن، تخصص دارید. اگر ندارید؛ پس مقصود چیست؟

بهترین اقدامات در بیانیه ی ماموریت بازاریابی

به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوایی، درباره ی “آنچه می فروشید نیست”؛ بلکه درباره ی “آنچه شما معرفش هستید” است. نیازهای اطلاعاتی مشتریان واقعی و مشتریان احتمالی شما در اولویت هستند. اگرچه باید اهداف بازاریابی روشنی پشت بیانیه ی ماموریت وجود داشته باشند، اما نباید اینجا بیان شوند.

بیانیه ی ماموریت “اینک” چیزی درباره ی فروش بیشتر آگهی یا ثبت آگهی پولی نیست. بیانیه ی پی اند جی چیزی درباره ی فروش بیشتر Swiffer pads نمی گوید. برای اینکه بیانیه ی شما جواب بدهد، باید درباره ی مشکلات باشد؛ به بیان دیگر چیزی که برای مشتریان جذاب است. اگر چنین نباشد، موفق هم نمی شود.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *