IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
طرح ریزی کانال محتوا

بازاریابی محتوایی : طرح ریزی کانال محتوا در عمل  (2)

بازاریابی محتوایی : طرح ریزی کانال محتوا در عمل  (۲)

ساختار به نحوه ی ساخت محتوا اطلاق می شود. اکثر شرکت ها، ۵۰۰ لغت را برای طول هرپست در بلاگ مناسب می دانند. تیترهای متعدد برای جلب توجه به کار می رود و در صورت امکان، فهرست هایی که با شماره یا ستاره مشخص شده اند هم برای خوانندگان مطالب وب، مفید واقع می شوند؛ بعلاوه، حداقل یک تصویر استفاده شده و لینک ها پراکنده اند تا منابع را مشخص نمایند.

در یک بلاگ CIM، داستان های ما از ۷۵۰ تا ۱۵۰۰ واژه متغیرند؛ زیرا پست های ما مفصل اند؛ همچنین، یکی از اهداف ما، لینک کردن به حداقل سه پست بلاگ CIM دیگر است که بهینه سازی موتور جستجو و گشت زنی خواننده را آسان می نماید.

لحن محتوای کانال شما چیست؟ آیا شوخ طبعانه است؟ جدی است؟ یا نیشدار و سیاسی؟ در CIM لحن محتوای کانال بلاگ، کاملا آموزشی است، درست مانند یک معلم و سعی می کنیم از بیشترین تعداد مثال ممکن، استفاده کنیم.

آیا برنامه ای برای ادغام یک کانال با دیگر کانال ها دارید؟ اگر از ویدئو استفاده می کنید، آیا با وارد کردن ویدئو در بلاگ خود، آن را با یوتیوب ادغام می کنید؟ اگر کتاب الکترونیکی را تبلیغ می کنید، آیا از Slideshare استفاده می کنید؟

برای تبلیغات بیشتر، چطور از فیسبوک، توئیتر و دیگر کانال ها استفاده می کنید؟ برای بلاگ CIM چند کانال دیگر را بکار بستیم، از جمله:

محتوای بلاگ هر روز صبح درست در ساعت ده به مشترکان ایمیل می شد؛

سه مرتبه در روز، با استفاده از لغات متفاوت، متنی را توئیت کرده و سپس جدول زمان بندی توئیت خود را از طریق TweetDeck (ابزار مدیریت توئیت)، تنظیم می نماییم تا پست را حداقل سه بار دیگر در طول هفته ترویج کنیم؛

پست روی کانال فیسبوک گذاشته می شود، اما تمرکز معمولا بر چیزی مربوط به تصویر است نه متن؛

پست را در صفحه ی لینکداین و گروه لینکداین خود می گذاریم؛

در صورتی که مناسب باشد، پست بر روی گوگل پلاس هم خواهد رفت.

کنش ها، همان “اهدافی” هستند که با داستان هایی که شما می گویید، همسو هستند. در مورد CIM هدف های بسیار خاصی در مورد نرخ اشتراک داریم (در حال حاضر، هدف اشتراک ما ۲۰۰۰ مشترک شبکه در ماه است).

به یاد داشته باشید که می توانید کانال های متعددی خلق کنید. مجاز هستید بیش از یک بلاگ یا چندین صفحه ی فیس بوک داشته باشید. مجبور نیستید آنها را در یک زمان واحد، راه بیاندازید. برای مثال ممکن است پی ببرید دو نوع بلاگ محتلف، مناسب تر از یک بلاگ است؛ یا ممکن است متوجه شوید دوست دارید بعدها یک حساب توئیتر مخصوص فصل دیگری از داستان بازاریابی محتوایی خود داشته باشید.

فقط یک راه درست برای انجام کارهای وجود ندارد؛ پس آزمایش کنید، فیدبک بگیرید و به تکامل طرح کانال خود، مبادرت بورزید و در نهایت برای خود برنامه مشخصی داشته باشید. این استراتژی محتواست که استراتژی کانال را تعیین می کند؛ نه برعکس.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar