IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
بازاریابی محتوا

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (1)

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۱)

امروزه تبلیغات در رسانه های اجتماعی، برای موفقیت در بازاریابی محتوایی آنلاین، حیاتی است. هیچ استراتژی بازاریابی محتوایی بدون یک استراتژی قوی رسانه های اجتماعی، کامل نیست. درواقع رسانه های اجتماعی، سوختی برای شعله ور ساختن محتوا هستند.

فیسبوک

با بیش از یک میلیارد کاربر، احتمالا مشتریان شما هم در آنجا گشت و گذار می کنند. چند نکته برای بهبود حضور خود و نمایش محتوا در فیسبوک:

حتی اگر به طور بالقوه محصول شما جالب و جذاب است، نحوه ی ارائه ی شما بسیار مهم تر است. عکس های ویرایش شده و رونوشت های خوش خط، پست کنید. کمیت و حجم در فیسبوک مهم نیست، این کیفیت دائمی است که حرف اول را می زند.

پیام های کوتاه در فیسبوک خودنمایی می کنند؛ اما پیام های طولانی در صورتی اثر بخش هستند که مجاب کننده باشند. پیام موجز و مختصر بگویید مگر آنکه مطلقا به لغات زیادی نیاز داشته باشید.

سرویس جدیدتری از فیسبوک وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان خود را گلچین کنید و به شما این امکان را می دهد تا پیام خود را به گروهی کوچک تر مخابره کنید. برای مثال، می توانید پیام خود را طوری هدایت کنید که به زنان بین ۲۵ تا ۳۵ سال که صفحه ی شما را قبلا لایک کرده اند، برسد.

گراف سرچ Graph Search کار خود را در جولای ۲۰۱۳ شروع کرد و به کاربران فیسبوک اجاره می دهد روابط فعلی خود را بررسی کرده و پاسخ سوالاتی را که ارتباطی تنگاتنگ با شبکه آنها دارد، بیابند. برای مثال با سرچ گراف می توانید “دوستانی که در شهر من زندگی می کنند”، “عکس های دوستانم در کلولند”، “رستوران هایی که دوستانم در نیویورک به آن سر می زنند”، “موزیکی را که دوستم دوست دارد”، جستجو کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar