ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
418 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی :بیانیه ی ماموریت

در خانه ی ما یک بیانیه بر روی دیوار نصب شده که اغلب، همه ی ما به آن مراجعه می کنیم. این هدف خانواده ی ماست. این بیانیه برای موفقیت و خوشبختی ما حیاتی بوده چراکه هر روز سعی می کنیم فردا به آن برسیم.

بیانیه:

ماموریت پولیتسی

بعنوان پولیتسی های، نسبت به هدف و عمل زیر، بسیار وفادار هستیم:

هر روز به خاطر نعمت های خدا از او سپاس گذاریم؛ حتی در روزهایی که با چالش و سختی روبرو می شویم.

هر وقت بتوانیم به دیگران کمک می کنیم و داشته هایمان را با دیگران قسمت می کنیم.

ما همدیگر را ستایش می کنیم؛ چون هر کدام از ما استعداد ویژه ای از جانب خدا دریافت کرده ایم.

هر کاری را که شروع می کنیم، آن را نیمه کاره نمی گذاریم و بیشترین توجه را به آن داریم.

صادقانه عرض کنم؛ اول فکر می کردم اینها فقط شعار هستند؛ اما امروز بعد از ۱۲ سال کار کردن بر روی این بیانیه ی ماموریت، می بینیم که این بیانیه نقش مهمی در زندگی ما بازی کرده است. چرا؟ چون هیچ وقت منطقه ی خاکستری برای اهداف خانواده ی ما وجود نداشته است.

وقتی که بچه ها درباره ی باید ها و نبایدها سوال می کنند؛ معمولا من و همسرم آنها را به این بیانیه ارجاع می دهیم. حالا بعد از گذشت سال ها، خودشان به این بیانیه مراجعه می کنند و دستور کار را از آن می گیرند.

و بهترین قسمت؟ وقتی مهمانی به خانه ی ما می آید، این بیانیه دیده می شود و درباره اش حرف می زنیم. این یکی از معدود چیزهایی است که باعث تفاوت می شود.

بیانیه ی مامورت شرکت ها هم به همین شکل است. یکی از دلایل بقای شرکت ها همین بیانیه است.

تقریبا در تمام سخنرانی های کلیدی خویش، به موضوع بیانیه ی ماموریت بازاریابی محتوایی پرداخته ام. ایجاد لحن لازم برای تبلیغ ایده ی بازاریابی محتوایی، یا هر نوع بازاریابی دیگر مهم است. متخصصان امر بازاریابی از شرکت کوچک و بزرک، به قدری به کانال هایی مانند بلاگ ها، فیس بوک یا پینترست چسبیده اند که در واقع از دلیل اینکه چرا باید از این کانال ها در گام اول استفاده کنند، هیچ اطلاعی ندارند.

بنابراین، “چرا” باید قبل “چه” بیاید. این به نظر روشن است، اما بیشتر بازاریاب ها فاقد هرگونه بیانه ی ماموریت یا استراتژی در پسِ محتوایی که ایجاد می کنند، هستند. بازاریابی محتوایی جذاب بدون یک “چرا”ی روشن و نیرومند، غیر ممکن است.

“چرا ما وجود داریم؟”، این سوالی است که بیانیه ی شما با آن شروع می شود. به این موضوع فکر کنید: اگر شما مجله ی تجاری اصلی در حوزه ی فعالیت خود بودید، چه می کردید؟ اگر هدفتان فروش محصولات و خدمات نباشد، بلکه تاثیر گذاشتن روی خواننده از طریق جذب اطلاعات جذابی باشد که زندگی و کارشان را تغییر دهید، چطور؟

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *