ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۸/۲۸
446 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بخش مهمی از بازاریابی در اینستاگرام توسط اینفلوئنسر ها انجام می‌شود و در حقیقت این افراد بزرگ‌ترین تأثیر را روی فالوور ها و کاربران فعال در اینستاگرام دارند. شیوه‌های کسب درآمد از اینستاگرام متنوع هستند و هر کسی بر مبنای تخصص و توانایی خود می‌تواند یکی از این شیوه‌ها را انتخاب کند. برخی از افراد به بازاریابی فعالیت دارند و برخی دیگر صرفاً از طریق فروش محصول یا شیوه‌های دیگر.

اما با توجه به اینکه فعالیت به عنوان یک اینفلوئنسر طرفدار زیادی دارد و تقریباً می‌تواند در همه حوزه‌ها سرک بکشد، در اینجا یک تعریف کلی از فعالیت آن‌ها خواهیم داشت و معروف‌ترین زمینه‌ها برای موفقیت در این حوزه را هم معرفی می‌کنیم.

اینفلوئنسر کیست؟

اصطلاح اینفلوئنسر از واژه انگلیسی Influence به معنی تأثیر گذاشتن بر گرفته شده است و برای کسانی به کار گرفته می‌شود که می‌توانند روی افراد دیگر تأثیر گذاشته و آنها را به انجام یک فعالیت خاص ترغیب می‌کنند. اگر بخواهیم از یک اصطلاح عامیانه برای اینفلوئنسری استفاده کنیم، در حقیقت همان شاخ‌های اینستاگرام یا شاخ‌های مجازی هستند که تعداد زیادی فالوور دارند و به شیوه‌های مختلفی با آنها در ارتباط بوده تا زمینه فروش یک محصول یا انجام یک فعالیت خاص را فراهم کنند.

فعالیت اینفلوئنسری در حوزه بازاریابی بسیار مهم است و یکی از شیوه‌های مدرن مارکتینگ محسوب می‌شود. یک اینفلوئنسر می‌تواند در اینستاگرام یا در سایر شبکه‌های مجازی توانایی خود را به نمایش بگذارد و از این طریق فالوور زیادی جمع کرده و به تبلیغات بپردازد. معروف‌ترین اینفلوئنسر ها ورزشکاران و بازیگران معروف هستند که شاید شاخص‌ترین آنها کریستیانو رونالدو و سلنا گومز باشند. اما افرادی هستند که فعالیت بسیار گسترده‌ای دارند و کاملاً به صورت آزادانه به کسب درآمد از اینستاگرام مشغول هستند.

حالا اگر شما هم قصد دارید که به‌عنوان اینفلوئنسر فعالیت کنید در ادامه محبوبترین و پر بازده‌ترین زمینه‌ها را معرفی خواهیم کرد تا شما هم استعداد خود را بر مبنای آن بسنجید.

اینفلوئنسر کیست؟

ایجاد صفحات انگیزشی

این یکی از زمینه‌هایی است که شما می‌توانید به عنوان اینفلوئنسر در آن فعالیت کنید و در حقیقت نیاز به تخصص خاصی ندارد. برای داشتن یک صفحه انگیزشی در اینستاگرام فقط کافی است که توانایی کار با فتوشاپ را داشته باشید و جملات بزرگان و افراد معروف را به صورت تصاویر گرافیکی در پیج خود قرار دهید. معروف‌ترین پیج فعال در این حوزه صفحه Daily Dose است.

این صفحه اینستاگرامی در حدود ۲ میلیون فالوور دارد و در حال حاضر پست‌های آن بیش از ۲۰۰ میلیون بار در طول روز بازدید دارند. در این صفحه نقل قول‌های الهام بخش و جملات تأثیر گذار از افراد مختلف گذاشته می‌شود که باعث جلب اعتماد فالوورها شده و در کنار آن تبلیغات هم صورت می‌گیرد.

 نحوه اجرا

برای اجرای این ایده کافی است که مهارت کار با فتوشاپ و سایر نرم افزارهای گرافیکی موبایل را یاد بگیرید و در اینترنت یا گوگل جملات مختلف انگیزشی را پیدا کنید و آنها را به صورت الگوهای گرافیکی در بیاورید. نظم در انتشار محتوا و رعایت حس اعتماد پذیری در مورد فالوور ها به شما کمک می‌کند تا یک اینفلوئنسر موفق در این حوزه باشید.

صفحات ورزشی و سلامتی

اگر ورزشکار هستید و در یک حوزه خاص مانند برنامه نویسی برای باشگاه ورزشی یا شیوه‌های مختلف کاهش وزن تخصص دارید، این فرصت خوبی برای شماست. در این شیوه شما باید شیوه‌های مختلف بدنسازی و ورزش همچنین روش‌های مختلف کاهش وزن را در صفحه خود قرار دهید و به عنوان یک مربی فعالیت کنید. اگرچه در این زمینه رقیب زیادی دارید، اما اگر تخصص داشته باشید شانس موفقیت شما بالاست.

معروف‌ترین اینفلوئنسر فعال در این حوزه Kayla Itsines است. او به عنوان یک مربی و کارآفرین استرالیایی در زمینه رژیم‌های غذایی و رفتارهای صحیح ورزشی شناخته می‌شود که نزدیک به ۱۱ میلیون فالوور دارد. جالب است بدانید که شخصیتهای برجسته مختلفی در حوزه سلامت و ورزش در این صفحه فعالیت می‌کنند و به عنوان یک صفحه فوق العاده برای تبلیغ در این حوزه شناخته می‌شود.

 نحوه اجرا

اگر فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی یا حوزه‌های مربوط به آن مانند کارشناس تغذیه هستید فعالیت به عنوان اینفلوئنسر در این حوزه می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. در اینجا کافی است که برنامه‌های تمرینی مختلف را منتشر کنید و بعضاً مقالات تخصصی قرار دهید تا به نوعی برای کاربران حس اعتماد ایجاد کند. فراموش نکنید که همه به دنبال خوش تیپی و تناسب اندام هستند.

اینفلوئنسر آموزش آشپزی

اگر کمی بیکار باشید و در اینستاگرام جستجو کنید صفحات آموزش آشپزی پیدا می‌کنید که تعداد فالوور های آن‌ها بسیار بیشتر از برخی از ورزشکاران و بازیگران معروف است. این نشان می‌دهد که صنعت آشپزی یک صنعت جذاب برای فعالیت اینفلوئنسری محسوب می‌شود و در سطح جهان صفحاتی پیدا می‌شود که چندین میلیون فالوور دارند و از همین راه به کسب درآمد می‌پردازند.

دو صفحه بسیار معروف در حوزه آشپزی در اینستاگرام وجود دارد که می‌توان به Marian Ezzedine و Cooking with Mima اشاره کرد. این دو صفحه تعداد کاربران میلیونی دارند و دستور غذاهای گذاشته شده در آن‌ها کاملاً سالم بوده و با ساده‌ترین تجهیزات خانگی امکان پخت نان‌ها وجود دارد. امروزه آشپزی فقط محدود به خانمها نمی‌شود و به همین دلیل بخش مهمی از تبلیغات آنها در حوزه آقایان هم هست.

 نحوه اجرا

این ایده بیشتر برای خانم‌های خانه دار و کسانی که در حوزه آشپزی تخصص دارند قابل استفاده است. برای ابتدای راه فقط کافی است از روند آشپزی خانگی خود با گوشی موبایل فیلم برداری کنید و آن‌ها را به صورت کلیپ‌های کوتاه در اینستاگرام منتشر کنید. اگر بازخورد مناسبی از طرف کاربران و فالوورها دریافت کردید، زمان آن فرا رسیده که به عنوان یک اینفلوئنسر حرفه‌ای فعالیت کنید.

 صنعت آرایش و زیبایی

فقط کافی است که در مورد آرایش یا رنگ مو یا حتی فشن و مد در اینستاگرام جستجو کنید تا ببینید که چه صفحات قوی و فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید. حوزه آرایش و زیبایی بسیار وسیع است و طرفداران زیادی دارد. بنابراین بیشتر شما حتی اگر در یک زمینه خاص و محدود از آن تخصص دارید به راحتی می‌توانید اینفلوئنسر اینستاگرام باشید و به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

یکی از معروف‌ترین صفحات اینستاگرام در حوزه آرایش و زیبایی مربوط به Huda Kattan است. این صفحه چیزی در حدود ۳۰ میلیون فالوور دارد و یکی از تخصصی‌ترین صفحات اینستاگرام در زمینه آرایش و زیبایی محسوب می‌شود.

 نحوه اجرا

با توجه به اینکه ویژگی‌های ظاهری و به طور ویژه آرایش در قسمت صورت توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند، شما هم اگر در این حوزه فعالیت می‌کنید ابتدا روی چند نفر از آشنایان خود کار کنید تا صفحه خود را راه‌اندازی کرده و بعد از جمع آوری فالوور به عنوان اینفلوئنسر حوزه آرایش و زیبایی ادامه دهید.

 صنعت آرایش و زیبایی

 حوزه‌های سرگرم کننده

شاید کمتر کسی در سطح دنیا پیدا شود که دو شخصیت منحصر به فرد Cameron Dallas و Zach King را نشناسد. این دو شخصیت از جمله خلاق‌ترین افراد فعال در اینستاگرام هستند که حوزه فعالیت آنها مربوط به تولید کلیپ‌های کوتاه سرگرم کننده و جذاب است. البته زمینه فعالیت هر کدام از آنها متفاوت بوده و به همین دلیل کامرون دالاس بیش از ۲۱ میلیون فالوور دارد. در طرف مقابل زک کینگ هم نزدیک به ۲۲ میلیون فالوور دارد که فیلم‌های تصادفی و فیلم‌های کمدی آن برای همه کاربران شناخته شده است.

اگر بخواهیم به نمونه‌های ایرانی اینفلوئنسر در زمینه حوزه‌های سرگرمی اشاره کنیم باید از محمد امین کریم پور نام ببریم که کلیپ‌های فوق العاده ای تولید می‌کند و یکی از شخصیت‌های جذاب اینستاگرام محسوب می‌شود.

نحوه اجرا

برای پیاده سازی این ایده به منظور کسب درآمد از اینستاگرام لازم است که استعداد ذاتی و خلاقیت در تولید کلیپ‌های کوتاه و طنز داشته باشید که بتواند کاربران و فالوورها را به خود جذب کند. البته تعداد افراد موفق در این حوزه محدود هستند و بیشتر به دلیل ذاتی بودن استعداد آن‌ها در حوزه بازیگری و طنز است.

اینفلوئنسر های خاص و متفاوت

در بین اینفلوئنسر های معروف در ایران و جهان، شخصیت‌هایی مانند کریستیانو رونالدو با تعداد ۱۴۵ میلیون فالوور، سلنا گومز با تعداد ۱۴۴ میلیون فالوور و کایلی جنر با تعداد ۱۱۸ میلیون فالوور از تاثیرگذارترین شخصیت‌ها و سلبریتی های اینستاگرام محسوب می‌شوند. جالب است بدانید که رونالدو برای یک پست اسپانسری خود ۷۵۰ هزار دلار درآمد دارد و این او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان و اینفلوئنسرهای فعال در اینستاگرام تبدیل کرده است.

باید این حقیقت را بپذیریم که رسیدن به سطح محبوبیت افراد معروف و شناخته شده مانند رونالدو و بازیگران تقریباً غیرممکن است و شما به عنوان یک فعال اینستاگرامی باید به دنبال ایده‌هایی بگردید که خودتان در آن تخصص دارید و به فالوورها نشان دهید که میزان تخصص شما در چه حد است.

اینکه ما در گروه ایده پردازان این مطلب به چند حوزه خاص برای فعالیت اینفلوئنسری اشاره کردیم، نشان دهنده محدودیت در این حوزه نیست و شما با هر تخصصی می‌توانید یک اینفلوئنسر اینستاگرام باشید و به کسب درآمد بپردازید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *