ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
1,043 بازدید
۴ دیدگاه
اشتراک گذاری

در هر فردی با یک چیز خاص می‌‌‌توان انگیزه ایجاد کرد. به عبارت دیگر ایجاد انگیزه در افراد، متفاوت است. البته پول یک رکن مهم و اساسی است. افراد بسیاری وجود دارند که نمی‌توانند به صورت رایگان کار کنند. اما پول به تنهایی انگیزه ایجاد نمی‌کند، بلکه اگر کارکنان شما احساس کنند، نقشی که بازی می‌کنند در پیشبرد اهداف شرکت مهم و کلیدی است، بدون شک شرکت شما موفق خواهد بود. پس حس کارکنان نسبت به شغل‌شان نیز می‌تواند انگیزه ایجاد کند.

برخی ابزارهای انگیزشی:

تعادل: کار کردن زیاد بدون هیچ‌گونه تفریحی، افراد را به یک کارمند بداخلاق تبدیل می‌کند. حتی اگر برخی از کارکنان شما به کار کردن زیاد عادت دارند، باز هم به زمانی برای استراحت و تفریح نیاز خواهند داشت.

حقوق و مزایا:

برخی افراد را حتی با پول‌های کلان هم نمی‌توان راضی کرد. اگر بیمه، برنامه‌های بازنشستگی، و سایر مشوق‌های مالی را حذف کرده‌اید، پس باید بدانید که آیتم جبرانی که به جای این آیتم‌ها در نظر می‌گیرید ممکن است کافی نباشد.

برقراری ارتباط:

یک محیط ارتباطی باز در شرکت ایجاد کنید. کارکنان باید بدانند که می‌توانند در مورد اتفاقاتی که در کارشان رخ می‌دهد با شما صحبت کنند، و می‌خواهند بازخورد منصفانه‌ای از شما دریافت کنند.

پاداش:

زمانی که افراد احساس کنند حقوق و دستمزدی که می‌گیرند منصفانه است، پرداخت پاداش‌های مالی نمی‌تواند مهم‌ترین عامل انگیزشی برای بسیاری از افراد محسوب شود.

فرهنگ سازمانی:

چه چیزی باعث می‌شود که برای شرکت‌تان کار کنید؟

هنگامی که کارکنان محیط کار خود را توصیف می‌کنند، یعنی زمانی که از نگرش مدیران، ساعت کار، و عناصر دیگر زندگی کاری خود سخن می‌گویند، در حال توصیف فرهنگ سازمانی خود هستند. شرکتی که از ریسک کردن‌های هوشمندانه و خلاقیت جلوگیری و کارکنان خود را سرزنش می‌کند، فرهنگ سازمانی ندارد.

پاداش‌های معنوی:

برخی از افراد واقعاً با پاداش‌های معمولی راضی نمی‌شوند. آن‌ها علاوه بر پاداش نقدی، به مقداری اهمیت و توجه به سخت‌کوشی‌شان نیاز دارند.

مسئولیت:

کارکنان باید برای شرکت مفید باشند. آن‌ها را طوری پرورش دهید که احساس مسئولیت داشته باشند و در ازای اعتماد شما، بتوانند مفید ظاهر شوند.

کارگروهی:

بسیاری از افراد از کار گروهی لذت می‌برند، همه‌ی افراد تک‌روی را دوست ندارند. برخی از کارکنان، احساس موفقیتی که در کار گروهی دارند، در کار انفرادی ندارند.

آموزش‌ها و سمینارها:

بدون وجود فرصت‌هایی برای رشد حرفه‌ای، کارها معمولی و تکراری می‌شوند. کمک به کارکنان باعث می‌شود شرکت‌تان بیشتر و بیشتر به موفقیت نزدیک شود.

(منبع: ایجاد انگیزه در کارکنان ترجمۀ حسام سعیدی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

4 پاسخ به “ایجاد انگیزه در کارکنان”

  1. م جبلي گفت:

    همه ی مواردی که ذکر کردین کاملا درست و جالب بود ، جلسه های مختلف با کارمندان هم برای پیشرفت سازمان خیلی مفیده ?

  2. مهديه رفيعي گفت:

    پاداش های معنوی به نظرم میتونه خیلی موثر باشه
    همین که گاهی مدیران از کارمنداشون به خاطر چیزای کوچک تشکر میکنند این به معناست که دیده می شوند و خیای میتونه موثر باشه و انگیزه به وجود بیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *