لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
114 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

پیدا کردن راه‌هایی برای چگونگی افزایش دنبال کننده در اینستاگرام به‌صورت بهینه ممکن است برای اکثر حاصبان کسب‌وکارهای جدید پیچیده به‌نظر برسد. بااین‌حال،‌ بدون دنبال کننده در اینستاگرام نمی‌توان کار زیادی انجام داد. افزایش دنبال کننده در اینستاگرام کار آسانی نیست، به همین خاطر بسیاری از افراد با پرداخت هزینه تعداد دنبال کننده خود را افزایش می‌دهند. در نتیجه، افرادی دنبال کننده‌ی محصولات و یا خدمات شما می‌شوند که ممکن است حتی به آن‌ها نیازی نداشته باشند. این یک راه سریع برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام است ولی بهینه شده نیست.

امّا زمانی که با روش‌های تأیید شده، موفق به جذب مخاطبین هدفتان شدید به‌وضوح می‌توانید تفاوت این دو روش را درک کنید. اگر دنبال کنندگان صفحه‌ی اینستاگرام، مخاطبین هدفتان باشند رشد بسیار خوبی را در فروش محصولات و یا خدمات شاهد خواهید بود.

در ادامه برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام روش‌های مؤثری بیان شده است که با به‌کارگیری این‌ها می‌توانید مخاطبین جدیدی را جذب و باعث رشد و افزایش فروش محصولات خود شوید.

۷ روش آسان برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام

۱ ـ روی کیفیت تمرکز کنید (دنبال کننده)

دلیل خرید دنبال کننده در اینستاگرام چیست؟ یک نوجوان با داشتن مقداری پول می‌تواند تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهد که باعث می‌شود محبوبیت به‌دست آورد. قطعاً آن‌ها اطلاعی از روش‌های بهینه برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام نمی‌دانند. کسب‌وکارها هم به همین دلیل با پرداخت هزینه تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش می‌دهند. اگرچه هدف نهایی متفاوتی را دنبال می‌کنند.

این یک روش برای جذب مخاطب بیشتر است، زیرا شما با داشتن تعداد دنبال کننده‌ی زیاد توانسته‌اید محبوبیت خوبی کسب کنید. خرید تعدادی دنبال کننده در زمان شروع کسب‌وکار منطقی به نظر می‌رسد، امّا واقعاً این‌طور است؟ خرید دنبال کننده این حس را منتقل می‌کند که افرادی را استخدام کرده‌اید تا کار شما را تحسین کنند، امّا واقعاً هدف نهایی شما این است؟

۲ ـ روی کیفیت تمرکز کنید (پست‌ها)

روشهای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام

اینستاگرام دارای یک فضای بصری است و ما آدم‌ها علاقه‌ی شدیدی به محتوای بصری داریم. احساسات آن‌ها با دیدن تصاویر و داستان‌های تصویری بیشتر از دیگر روش‌های ارتباطی تحریک می‌شود. مردم زمان خود را در این فضاها صرف دیدن سبک‌های زندگی مختلف، محصولات و خدمات مورد نیازشان می‌کنند. آن‌ها می‌خواهد با دیدن این پست‌ها تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند.

مردم برای خواندن یک تصویر طولانی یا توصیف‌های زیاد درباره‌ی یک محصول به اینستاگرام نمی‌آیند. آن‌ها در این فضا به‌ندرت وارد بحث‌های عمیق و طولانی می‌شوند و معمولاً حساب‌هایی را که تصاویر بی‌محتوا و کم کیفیت دارند دنبال نمی‌کنند. آن‌ها بیشتر دنبال تصاویری هستند که باعث حیرتشان شود و یا نیازشان را برطرف کند. پس برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام مهم‌ترین چالش تولید پست‌های با کیفیت است. در ادامه نکاتی را دراین‌باره ارائه می‌دهیم.

تصاویر در اولویت است

اینستاگرام جایی نیست که بخواهید چیزی را توضیح دهید و در ادامه برای تکمیل کردن آن تصویری قرار دهید. در این نرم‌افزار تصویر خود باید حاوی پیام باشد. پس باید تصاویری را انتخاب کنید که از رزولوشن مناسب و محتوای خوبی برخوردار باشد.

مردم واقعاً عاشق محتوای بصری‌اند تا محتوای متنی، به همین خاطر است که ۳ رسانه‌ی برتر اجتماعی از این رویکرد پیروی می‌کند. با توجه به محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، محتوایی را که مردم دوست دارند تولید و در اختیارشان قرار دهید این باعث افزایش دنبال کننده در اینستاگرام می‌شود.

زمینه‌ی مناسب

بیشتر کسانی که به‌صورت حرفه‌ای در حال ساخت محتوا برای اینستاگرام هستند به‌خوبی می‌داند داشتن یک الگوی رنگ‌بندی خاص برای کسب‌وکار بسیار با اهمیت است. افرادی که در حال عبور از پست‌های مختلف در اینستاگرام هستند وقتی با پست‌های مربوط به کسب‌وکار شما مواجه می‌شوند آن را تشخیص و مرور می‌کنند. این تکرار باعث می‌شود نام تجاری شما برای همیشه در ذهن مخاطبین نقش بسته و در صورت نیاز فوراً برای خرید به محصولات شما مراجعه کنند.

استفاده از اِستوری

مخاطبین خود را هر روز درگیر یک ویدیو ساده از خود کنید. اِستوری یک قابلیت بسیار خوب است که بتوانید هر روز با مخاطبین خود در ارتباط باشید، با آن‌ها حرف بزنید و چالش‌های روزانه‌ی خود را به اشتراک بگذارید. این کار باعث می‌شود مشتریان شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند. لازم نیست کار خارق‌العاده‌ای انجام دهید فقط کافی است خودتان باشید.

افزایش فالوور

استفاده از ابزارهای ویرایش

استفاده از ابزارهای ویرایش تصاویر به شما کمک می‌کند تا تصاویر جذاب‌تری را منتشر کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که مردم علاقه‌ای به دیدن تصاویری که به‌شدت ویرایش شده ندارند. اکثر افراد مشهور در اینستاگرام برای این‌که تصاویر بهتری از خود منتشر کنند از ابزارهای ویرایش تصاویر استفاده می‌کنند و مردم هم آن‌ها دوست دارند؛ زیرا افراد مشهور به‌خوبی می‌دانند چه اندازه از این ابزارهای ویرایش استفاده کنند. بنابراین سعی کنید تصاویر را ساده نگه دارید و از ابزارهای ویرایش به اندازه استفاده کنید.

۳ ـ به‌طور مدارم پست منتشر کنید

می‌خواهید بدانید که چگونه به‌صورت مؤثر باعث افزایش دنبال کننده در اینستاگرام شوید؟ این کار نیاز به صرف زمان در طول روز دارد. برای بسیاری از کسب‌وکارها گذاشتن زمان برای تهیه‌ی پست به‌صورت روزانه بسیار سخت است. ممکن است پس از گذشت روزها یک پست هم در حساب خود قرار نداده باشید. در این صورت بسیاری از دنبال کنندگان خود را از دست خواهید داد. اگر زمان کافی برای تهیه پست به‌صورت روزانه را ندارید یک متخصص استخدام کنید. مردم معمولاً هر روز اینستاگرام خود را بررسی می‌کنند و شما باید از این فرصت استفاده کنید.

نکته‌ی مهم دیگر این است که، اینستاگرام فعالیت‌های پیوسته و مرتب شما را ارزیابی می‌کند و این باعث می‌شود در جستجو، پست‌های شما در اولویت نمایش قرار گیرد.

۴ ـ برنامه‌ریزی در انتشار پست

برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام، زمان‌بندی در انتشار تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به کسب‌وکار زمان‌بندی متفاوت است و باید با توجه به مخاطب هدفتان برنامه‌ریزی شود. به‌عنوان‌مثال، اگر کسب‌وکار شما رستوران و یا هر چیزی مرتبط با وعده‌ی نهار است، باید محتوای تولیدی خود را در آن زمان خاص منتشر کنید. این باعث می‌شود زمانی که مردم در حال جستجو هستند اینستاگرام پست مربوط به کسب‌وکار شما را در اولویت نمایش قرار دهد. برای این‌که بتوان زمان مناسب برای انتشار پست را در دیگر کسب‌وکارها مشخص کرد، باید در زمان‌های مختلف شبانه‌روز محتوای تولیدی را منتشر کنید و با یک ارزیابی دقیق تعداد بازدیدها، زمان بهینه برای انتشار پست را تعیین کنید.

افزایش فالوور

۵ ـ شناخت مخاطبین

برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام دانستن اینکه چه زمانی و چه چیزی باید پست شود بسیار اهمیت دارد. به‌خصوص زمانی که شما می‌خواهید تعداد دنبال کنندگان خود را به‌صورت هدفمند و بهینه افزایش دهید. در حال حاضر بیش از ۲۵ میلیون کسب‌وکار در اینستاگرام وجود دارد که در سال‌های اخیر بیشترین رشد را داشته است.

تلاش برای جذب تمام سلیقه‌ها منجر به شکست می‌شود و شما نمی‌توانید به نتیجه‌ی مورد نظرتان دست پیدا کنید. امّا تلاش برای جذب سلیقه‌ها و نیازهای خاص به شما کمک می‌کند تصاویر و ویدیوهایی تولید کنید که مورد نیازشان است و این باعث افزایش تعداد بازدیدها می‌شود. بنابراین مخاطبین هدف خود و نیازهای آن‌ها را تعیین و شروع به تولید محتوای با کیفیت کنید. مطمئناً نتایج خوبی کسب خواهید کرد.

۶ ـ بازخورد

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید محتوای با کیفیت تولید کنید و در نتیجه باعث افزایش دنبال کننده در اینستاگرام شوید ارزیابی بازخورد هر پست است. شما باید با توجه به رویکرد کلی از پیش تعیین شده، راه‌های مختلفی را برای جذاب‌تر شدن محتوای تولید امتحان کند. همچنین باید پس از انتشار پست بازخوردهای آن را ارزیابی کنید. این کار باعث می‌شود محتوای تولیدی هر روز با کیفیت‌تر و مناسب سلیقه‌ی مخاطبین باشد.

اگر شما زمان کافی برای این کار را ندارید یک متخصص استخدام کنید. مدیریت پست‌های ارسالی و شناخت سلیقه‌ی مخاطبین از مهم‌ترین دلایل رشد تعداد دنبال کننده در اینستاگرام است.

۷ ـ اجتماعی باشید

اینستاگرام مکانی برای گفتگوهای طولانی نیست. بسیاری از کسب‌وکارها از این موضوع راضی هستند. امّا داشتن ارتباط با دیگران برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام مهم است. وقتی مردم درباره‌ی یک پست اظهارنظر می‌کنند، آن‌ها به‌دنبال تعامل با شما هستند. این باعث می‌شود حس نزدیکی و اعتماد بیشتری بین شما مشتریان برقرار شود. همچنین زمانی که افراد جدید نحوه‌ی تعامل شما با مخاطبین را می‌بینند حس بهتری نسبت به شما و کسب‌وکارتان پیدا می‌کنند.

اگر دنبال کنندگان جملات کوتاهی برای بیان احساسات خود ارسال کردن شما هم به‌صورت کوتاه تشکر کنید و یا مختصر احساسات خود را منتقل کنید. ولی اگر آن‌ها زمان بیشتری را برای منتقل کردن احساسات خود صرف کردن، شما هم آماده باشید تا پاسخ طولانی‌تری را ارسال کنید.

حتی می‌توانید در پست‌های دیگر حساب‌ها احساسات خود را نسبت به آن پست بیان کنید. در نتیجه افراد با خواندن نظرات شما از حسابتان دیدن می‌کنند و باعث افزایش دنبال کننده در اینستاگرام شود.

شبکه های اجتماعی

نتیجه‌گیری

همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی، به‌خصوص اینستاگرام جزو جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره ما شده‌اند و میلیون‌ها نفر در آن فعالیت می‌کنند؛ بنابراین بستر خوبی برای رشد کسب‌وکارهای جدید در آن مهیا شده است. در اینستاگرام باید تعداد افراد زیادی را جذب کنید تا بتوانید به هدف موردنظرتان دست پیدا کنید. یکی از راه‌های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام پرداخت هزینه است که نمی‌تواند راه مؤثری برای افزایش درآمد در کسب‌وکار شما شود. برای داشتن رشد مناسب در کسب‌وکار از طریق اینستاگرام باید بتوانید تعداد دنبال کننده‌ی خود را به‌صورت مؤثر و هدفمند افزایش دهید. در این مقاله، روش‌هایی برای افزایش دنبال کننده در اینستاگرام آورده شده است که می‌تواند باعث رشد قابل‌قبولی در کسب‌وکارتان شود.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات