ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۸/۰۹
344 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چرا داشتن ایدهی تازه در اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است. تا سال ۲۰۱۹ یک میلیارد کاربر فعال به‌صورت ماهانه و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال به‌صورت روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کردند و هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین حداقل ۵۰۰ میلیون کاربر فعال به‌صورت روزانه می‌توانند با کسب‌وکار شما در ارتباط باشد. این نشان می‌دهد که توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند رشد چشمگیری در فعالیت تجاری شما حاصل کند.

این شبکه‌ی اجتماعی در حال رشد، در سال ۲۰۱۰ کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام توسط مؤسس فیس‌بوک خریداری شد، از آن تاریخ به بعد سرعت تغییرات در آن افزایش بیش‌تری پیدا کرد که باعث جذب افراد زیادی به شبکه اجتماعی اینستاگرام شد. از مهم‌ترین این تغییرات می‌توان به اعمال فیلترهای جدید، اندازه‌ی استاندارد برای تصاویر، اِستوری و IGTV اشاره کرد.

حال چگونه می‌توان از این امکانات برای توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام استفاده کرد؟ و یا اینکه با استفاده از این امکانات چگونه می‌توان یک ایده‌ی خلاقانه برای توسعه‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام تولید کرد.

قبل از اینکه به این سؤالات پاسخ دهیم، بیایید کمی بیشتر در مورد اینکه چرا این سؤال را می‌پرسیم، صحبت کنیم. وجود یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام شما را موظف می‌سازد الگوهای با تکرار بالا را شناسایی و از آن‌ها پیروی کنید. به‌عنوان ‌مثال برای توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام باید از هشتگ‌های پرتکرار استفاده کرد.

اهمیت داشتن ایده تازه در اینستاگرام

ویژگی دیگر اینستاگرام که از محبوبیت بالایی برخوردار است قابلیت اعمال فیلتر بر روی تصاویر است. شما می‌توانید عکس بگیرید، ویرایش کنید و انتشار دهید تمامی این امکانات در یک برنامه جمع شده است. این روزها چه کسانی از این فیلترها استفاده می‌کنند؟

در اینستاگرام بلافاصله پس از اعمال فیلتر اثر آن را بر روی تصاویر مشاهده کنید. در دهه ۹۰ میلادی وب سایت‌هایی برای اعمال فیلتر بر روی تصاویر وجود داشت. در آن زمان این وب سایت‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار بودند امّا امروزه با وجود برنامه‌هایی چون اینستاگرام به‌سرعت از محبوبیت آن‌ها کاسته شده است.

امّا قسمت دشوار کار اینجا است؛ چگونه با تولید محتوای مناسب کسب‌وکار خود را بالا نگه داریم؟ چگونه با وجود تعداد زیادی کسب‌وکار در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام کسب‌وکار خود را متمایز جلوه دهیم؟ اینجاست که ایده‌های جدید تبدیل به قسمت اصلی استراتژی در این شبکه پرطرفدار می‌شود. وجود ایده‌های جدید، کشش و تمایل زیادی به‌سمت نام تجاری شما ایجاد می‌کنند. مطمئناً دیدن محتوای تکراری که کاربران هزاران بار آن‌ها را دیده‌اند نمی‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شما شود. شما باید برای توسعه‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام از ایده‌های جدید استفاده کنید. ما در اینجا فهرستی از ایده‌های تازه که می‌تواند باعث توسعه‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام شود را کنار هم قرار داده‌ایم.

هرچه معتبرتر بهتر

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در اینستاگرام باید رعایت کنید این است که تا می‌توانید اعتماد کاربران را به خود جلب کنید. مهم‌ترین هدف استفاده‌ی افراد از اینستاگرام و بیشتر شبکه‌های اجتماعی این است که یک نگاه دوستانه و شفاف به زندگی آشنایان و کسب‌وکارهای فعال داشته باشند. امّا مقالات و اخبار زیادی پیرامون غیرقابل‌اعتماد بودن اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. بسیاری از مردم و رسانه‌ها معتقدند افراد بخش‌های خوب زندگی خود را در این شبکه‌های اجتماعی به تصویر می‌کشد و حتی هشتگ‌هایی با نام واقعیت افراد در اینستاگرام از پرطرفدارترین هشتگ‌های موجود است؛ و این باعث بی‌اعتمادی مردم به این رسانه‌ها شده است. دلیل اینکه ما این مسئله را مطرح می‌کنیم این است که مردم به واقعیت نیاز دارند. در دنیای دیجیتال که از تبلیغات اشباع شده‌است، مردم فقط می‌خواهند پست‌های شفاف را در اینستاگرام ببینند؛ بنابراین همان‌طور که شما در حال پرورش دادن ایده‌های جدید برای اینستاگرام هستید باید مطالبی را تولید کنید که مردم به نام تجاری شما اعتماد کنند و آن را خریداری کنند. وقتی افراد به یک نام تجاری اعتماد می‌کنند آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و این باعث توسعه‌ی کسب‌وکار در اینستاگرام می‌شود.

تاثیر استفاده از تصاویر در توسعه ی کسب و کار در اینستاگرام

مردم خواهان شفافیت هستند. آن‌ها می‌خواهند دقیقاً بدانند که محصولات آن‌ها چگونه ساخته می‌شود چه چیزی در آن‌ها است و چگونه بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد. شما باید محتویاتی را تولید کنید که محصولات شما را به‌صورت کاملاً صادقانه و شفاف ارائه دهند؛ بنابراین از تولید محتویاتی که در آن صداقت وجود ندارد خودداری کنید چون باعث می‌شود مشتریان خود را از دست دهید. حال چند مثال را که می‌تواند باعث توسعه کسب‌وکار در اینستاگرام شود را معرفی می‌کنیم، فقط یادتان باشد که صداقت مهم‌ترین بخش کار شما است.

تاثیر استفاده از تصاویر در توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام

داستان کسب‌وکار شما

برای توسعه‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام اولین قدم شفافیت است. داستان نحوه‌ی شروع تجارت خود را به اشتراک بگذارید. شروع هر کسب‌وکار کوچکی نیاز به تلاش بسیار بالایی دارد. گفتن این تلاش‌ها برای مصرف‌کنندگان می‌تواند حس اعتماد را در آن‌ها به‌وجود آورد. مردم عاشق شنیدن درباره‌ی احساسات یک کارآفرین هستند. شما می‌توانید در بین پست‌های مربوط به معرفی محصولات محتویاتی را تولید کنید که در آن‌ها داستان کسب‌وکار شما را نمایش می‌دهد. این باعث خوش‌نامی تجارت شما می‌شود و زمانی که مردم نام تجاری شما را به‌عنوان یک کسب‌وکار شفاف می‌بینند به آن‌ها دلیل بیشتری برای اعتماد به شما می‌دهد.

هشتگ کسب‌وکارهای کوچک بیش از ۱۵ میلیون استفاده در اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین هشتگ‌های موجود است. شما با استفاده از این هشتگ‌ها و داستان‌های خود می‌توانید باعث توسعه‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام شوید.

پشت صحنه

گرفتن عکس و فیلم از پشت صحنه می‌تواند راه خوبی برای نشان دادن محصول و یا سرویس شما از یک زاویه‌ی متفاوت باشد. مردم در شبکه‌های اجتماعی تصاویر با کیفیت و حرفه‌ای زیادی مشاهده کرده‌اند. چیز دیگری به آن‌ها بدهید! به آن‌ها نشان دهید چگونه محصولی را تولید می‌کنید و چگونه کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهید. به‌صورت معمول وقتی مردم به پشت صحنه‌ی محصولی برمی‌خورند انتظار دیدن فیلم دارند امّا در واقع این می‌تواند تعدادی عکس از نحوه‌ی تولید محصول مورد نظر باشد.

 استفاده از محصولات و خدمات برای توسعه کسب و کار اینستاگرامی

اگر صاحب یک نانوایی هستید شما می‌توانید با گرفتن چند عکس یا ویدیو نحوه‌ی تولید نان را از صفر نشان دهید. اگر مالک یک رستوران هستید شما می‌توانید نحوه‌ی تولید یک غذا را از ابتدا به نمایش بگذارد هر چیزی را که احساس می‌کنید در مورد کارتان با ارزش است به مشتری نشان دهید که چگونه آن را به بهترین شکل انجام می‌دهید. این یکی از روش‌هایی است که باعث توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام می‌شود.

محصولات و خدمات در عمل

یکی دیگر از ایده‌هایی که می‌توان برای توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام استفاده کرد نشان دادن نحوه‌ی کارکرد محصول است. این کار به مردم این اطمینان را می‌دهد که محصول موردنظر به‌خوبی عمل می‌کند. این ایده بسیار شبیه به ایده‌های قبلی است امّا به‌دلیل اهمیت بالا و تأثیرگذاری زیاد به‌صورت جداگانه آورده شده است. در اینستاگرام نمونه‌های بسیار وجود دارد که با استفاده از این ایده توانسته‌اند نظر مردم را به سمت خود جلب کنند.

حال اگر شما سرویس یا خدماتی را به فروش می‌رسانید حتماً این سؤال برای شما به وجود آمده که چگونه می‌توانید کاری که انجام می‌دهید را به نمایش بگذارید. همیشه راهی وجود دارد. اگر کار شما رنگ‌آمیزی منازل است یا کارهای حقوقی انجام می‌دهید و یا اینکه هر چیز بین این دو همیشه راهی وجود دارد که بتوانید کاری را که با عشق انجام می‌دهید به مخاطبین خود نشان دهید. این همان چیزی است که مردم آن را دوست دارند.

علائم

اگر کسب‌وکار شما به‌گونه‌ای است که مردم برای تهیه‌ی محصول باید به مکان خاصی بروند این فرصت خوبی است که از حضور مردم و همچنین علائمی که نشان دهنده‌ی کسب‌وکار شما است عکس‌هایی تهیه کنید و در اینستاگرام منتشر کنید. مطمئناً این کار باعث توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام خواهد شد. مردم با دیدن علائم مربوط به کسب‌وکار شما و استقبال دیگر افراد همیشه نسبت به نام تجاری شما حس بهتری خواهد داشت.

عکس‌های کارکنان

عکس‌های کارکنان یکی از بهترین ایده‌ها برای اینستاگرام است! اگر شما دنبال توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام هستید این ایده را از دست ندهید.

برخلاف چیزی که احتمالاً تصور کرده‌اید این تصاویر نباید از سر و صورت افراد باشد بلکه باید با یک ایده‌ی خلاقانه و سرگرم کننده همراه باشد تا مخاطبین با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار کنند. مردم دوست دارند بدانند که چه کسی محصول را تولید می‌کند یا سرویس موردنظر را ارائه می‌دهد.

توسعه کسب و کار در اینستاگرام

مشتریان شما

یکی دیگر از ایده‌هایی که بیش‌از پیش می‌تواند باعث توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام شود قرار دادن تصاویر مشتریان است. این باعث می‌شود که مشتریان پست‌های خندان مربوط به خود را بازنشر دهند و دوستان و آشنایان خود را به استفاده از محصول یا خدمات شما تشویق کنند. نشان دادن مشتریان در هنگام استفاده از محصول شما و داشتن رضایت نسبت به آن یک راه فوق‌العاده برای کسب اعتماد مشتریان احتمالی است؛ که در نهایت به فروش بیشتر منجر می‌شود.

بررسی کردن هشتگ 

این آخرین ایده‌ای است که در این مقاله برای توسعه‌ی کسب‌وکار در اینستاگرام می‌توان از آن استفاده کرد. به‌طور پیوسته هشتگ‌های خود را بررسی کنید و در صورت نیاز آن‌ها را تغییر دهید. هشتگ کلمه‌ای معنادار مرتبط به کسب‌وکار شما است که با # شروع می‌شود.

به‌عنوان مثال اگر شما از هشتگ پرطرفدار Love استفاده کنید در صورتی که افراد این کلمه را جستجو کنند پست‌های شما برای آن‌ها ظاهر می‌شود. برای هر پست، شما مجاز به استفاده از ۳۰ هشتگ هستید. اگر به‌دنبال جذب مشتریان بیشتر هستید به‌صورت پیوسته کلماتی که از محبوبیت بالایی در جستجو برخوردار است را در زیر پست‌های خود قرار دهید تا محصولات یا خدمات شما بیشتر دیده شود.

استفاده از هشتگ برای توسعه ی کسب و کار در اینستاگرام

نتیجه‌گیری

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در بین مردم است. با توجه به اینکه افراد زیادی در این فضا حضور دارند می‌تواند مکان خوبی برای معرفی محصولات و خدمات باشد. برای دیده شدن در این شبکه‌ی اجتماعی با تعداد زیادی کسب‌وکار داشتن ایده‌های خلاقانه و جدید از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه داشتن یک ایده‌ی خوب می‌تواند باعث توسعه‌‌ ی کسب‌ و کار در اینستاگرام شود.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *