IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوا برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی تبلیغات تواضع تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ساخت هویت تجاری سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هشتگ وب فارسی وبینار ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کلانا گل فروشی
شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری

استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری

مدیران بازاریابی در شبکه های اجتماعی تاکید بیش از حدی روی چگونگی افزایش “لایک ها” و تعداد “فالوورها” در شبکه هایی همچون فیسبوک و اینستاگرام دارند. با این حال تمرکز مدیران، نباید روی افزایش لایک ها باشد، بلکه آنها باید روی مدیریت بهتر صفحات فیسبوک و اینستاگرام خود تمرکز کنند.

برای اینکه بدانیم خرده فروش ها چگونه می توانند از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک برای ارتباط با مشتریان خود استفاده ی بهینه کنند، بهتر است از اصل “لینک” (LINK) استفاده کنیم:

این مفاهیم و اصول ساده به شما کمک می کند تا بتوانید ارتباطاتی هوشمندانه و بلند مدت با طرفداران خود در فیسبوک برقرار کنید.

کمتر، بهتر است

فیسبوک به شما اجازه می دهد که در هر پُست، نزدیک به ۷هزار حرف قرار دهید. اما این عدد هدفی نیست که به آن برسید، یعنی نباید حتما در هر پُست، به این تعداد مطلب داشته باشید. حتی خود فیسبوک هم به کسب و کارها و افراد توصیه می کند که تا جایی که امکان دارد پست های خود را کوتاه کنند.

بر اساس مطالعات انجام شده، پست هایی که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ حرف (یعنی کمتر از ۳ خط) هستند، طرفداران بیشتری داشته و لایک و نظر بیشتری می گیرند.

صفحه ی فیسبوک وال مارت مثال خوبی است. آنها روزی ۳ یا ۴ پست اشتراک گذاری می کنند. هر کدام از این پست ها ۲ یا ۳ خط می باشد. در اکثر پست ها، سعی می کنند با زبانی طنز از مشتریان درباره ی خدمات و کیفیت خدمات پرسش های باز بپرسند. آنها سعی می کنند طرفداران را به نظردهی ترغیب کنند تا از این را ارتباطی دو سویه با مشتریان برقرار کرده و کیفیت خود را ارتقا دهند.

صفحه ی فیس بوک استارباکس هم مثال خوبی می باشد. آنها صفحه ی بسیار ساده ای دارند. آنها مطالب ساده و کوتاهی درباره ی محصولات استارباکس و معرفی ویژگی ها و نکات خاص آنها بارگزاری می کنند. آنها فقط درباره ی محصولات صحبت نمی کنند، زیرا مشتریان استارباکس علاوه بر نوشیدن محصولات آن، با این برند زندگی هم می کنند.

بقیه ی قسمت های اصل LINK را در مقاله های آینده توضیح خواهیم داد!

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

دیدگاه خود را بگذارید

avatar