IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری

استفاده از شبکه های اجتماعی برای اتصال معنی دار با مشتری

مدیران بازاریابی در شبکه های اجتماعی تاکید بیش از حدی روی چگونگی افزایش “لایک ها” و تعداد “فالوورها” در شبکه هایی همچون فیسبوک و اینستاگرام دارند. با این حال تمرکز مدیران، نباید روی افزایش لایک ها باشد، بلکه آنها باید روی مدیریت بهتر صفحات فیسبوک و اینستاگرام خود تمرکز کنند.

برای اینکه بدانیم خرده فروش ها چگونه می توانند از شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک برای ارتباط با مشتریان خود استفاده ی بهینه کنند، بهتر است از اصل “لینک” (LINK) استفاده کنیم:

این مفاهیم و اصول ساده به شما کمک می کند تا بتوانید ارتباطاتی هوشمندانه و بلند مدت با طرفداران خود در فیسبوک برقرار کنید.

کمتر، بهتر است

فیسبوک به شما اجازه می دهد که در هر پُست، نزدیک به ۷هزار حرف قرار دهید. اما این عدد هدفی نیست که به آن برسید، یعنی نباید حتما در هر پُست، به این تعداد مطلب داشته باشید. حتی خود فیسبوک هم به کسب و کارها و افراد توصیه می کند که تا جایی که امکان دارد پست های خود را کوتاه کنند.

بر اساس مطالعات انجام شده، پست هایی که بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ حرف (یعنی کمتر از ۳ خط) هستند، طرفداران بیشتری داشته و لایک و نظر بیشتری می گیرند.

صفحه ی فیسبوک وال مارت مثال خوبی است. آنها روزی ۳ یا ۴ پست اشتراک گذاری می کنند. هر کدام از این پست ها ۲ یا ۳ خط می باشد. در اکثر پست ها، سعی می کنند با زبانی طنز از مشتریان درباره ی خدمات و کیفیت خدمات پرسش های باز بپرسند. آنها سعی می کنند طرفداران را به نظردهی ترغیب کنند تا از این را ارتباطی دو سویه با مشتریان برقرار کرده و کیفیت خود را ارتقا دهند.

صفحه ی فیس بوک استارباکس هم مثال خوبی می باشد. آنها صفحه ی بسیار ساده ای دارند. آنها مطالب ساده و کوتاهی درباره ی محصولات استارباکس و معرفی ویژگی ها و نکات خاص آنها بارگزاری می کنند. آنها فقط درباره ی محصولات صحبت نمی کنند، زیرا مشتریان استارباکس علاوه بر نوشیدن محصولات آن، با این برند زندگی هم می کنند.

بقیه ی قسمت های اصل LINK را در مقاله های آینده توضیح خواهیم داد!

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments