ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/04/10
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
استعداد منبعی است، کمیاب

نکته ای که آموختم و به آن در طول سی سال تجربه در صنعت تبلیغات باور دارم این است که مصرف کنند و مخاطب، مهم ترین عامل است. اگر روی مخاطب متمرکز شوید، در تمامی موارد دیگر خود به خود موفق خواهید بود.

به یاد دارم که وقتی برای اولین روز در این سِمَت قرار گرفتم، خواستم که با مدیر عامل سازمان ملاقاتی داشته باشم. با وجود اینکه او بازنشسته شده بود، اما رو سازمانش و نوع اداره ی آن نفوذ زیادی داشت. درباره ی موارد زیادی از او سوال کردم و چون قرار بود رهبری سازمانش را به عهده بگیرم درباره ی هر نکته ای که به نظرم می رسید، از او توصیه خواستم.

او دائما در حال تکرار این جمله بود که “خیلی ساده است. مهم ترین نکته این است که نگران مخاطب و افرادی باشی که برایت کار می کنند.”

هنگامی که بهترین کارکنان را استخدام می کنی و محیطی را برای آنها فراهم می آوری که در آن موفق باشند و رشد کنند، تمامی نکات مهم دیگر خود به خود به شکل درستی پیش می روند.

فکر می کنید چگونه می توان به بهترین شکل از افراد مراقبت کرد؟ این نکته در حرف ساده است، ولی در عمل وضع به گونه ای دیگر خواهد بود.

اولین نکته این است که باید افراد را بر این اساس قضاوت کرد که برخوردشان با زیردستان چگونه است. می توانید سازمانی موفق داشته باشید، اما اگر کارکنان تان در حال ترک شما باشند، این شکستی ناگوار برای سازمان تان خواهد بود. این مسئله به انعطاف پذیری زیادی نیاز دارد. قوانین خشک و سخت در سازمان ها کارآیی ندارند. سال ها پیش این سازمان ها بودند که به کارکنان خود می گفتند باید چگونه عمل کنند و کارکنان باید خود را با نوع عملکرد سازمانی شان هماهنگ می کردند؛ در حالی که در دنیای امروزی این سازمان ها هستند که باید خود را با کارکنان و مشتریان هماهنگ کنند.

استعداد منبعی کمیاب است و هنگامی که استعدادی را در سازمان تان شناسایی می کنید، باید خود را با آن هماهنگ کنید.

هنگامی که باردار بودم را به یاد می آورم. با وجودی که پزشکم مرا از رفتن به سر کار منع کرده بود، هر روز سر کارم حاضر می شدم. به یاد دارم که آن روزها رئیسم به من زنگ زد و گفت که چقدر از این حس وظیفه شناسی من خوشحال است و از من خواست  که اجازه بدهم هر روز اتومبیل خودش را همراه راننده برای آوردن من به سر کار و بردنم به خانه برایم بفرستد. هرگز این لطف را فراموش نمی کنم.

مسئله اصلا فرستادن اتومبیل اون نبود… مسئله ی مهم این بود که او به کاری که من می کردم توجه داشت و این توجهش را در عمل نشان می داد.

حالا که خودم در این سازمان در سمت مدیر ارشد اجرایی هستم، هر روز تلاش می کنم این رفتار او را گسترش دهم. من به افرادی که برایم کار می کنند و مشتریان سازمان توجه می کنم و این توجه را در عمل نیز نشان می دهم.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات