ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۶
660 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
آینده خود را خلق کنید

پیتر دروکر، مرشد بزرگ مدیریت، می گوید: «بهترین راه پیش بینی آینده، خلق کردن آن است.» همه می خواهند شاد، سعادتمند، سالم، پرآوازه، و در کارشان موفق باشند، اما تنها راهی که میتوانید به همه خواسته های خود برسید این است که آینده خود را خلق کنید. و خبر خوش این است که هرگز به اندازه امروز فرصت مناسب برای تحقق رؤیاها و رسیدن به خواسته هایتان وجود نداشته است. هدف اصلی شما در زندگی باید این باشد که از آنچه دنیا به شما ارزانی می کند به بهترین شکل استفاده نمایید.

در مجموع، می توان گفت که در دنیا به دو نوع آدم برخورد می کنیم؛ یکی آنهایی که فعال هستند، و دیگری کسانی که انفعالی عمل می کنند. تنها حدود ۱۰ درصد مردم عامل هستند و با آنکه این اشخاص به شدت در اقلیت به سر می برند در همه زمینه ها حرکتها و تکانها را ایجاد می کنند. اینها کسانی هستند که سر رشته امور زندگی شان را در دستهای خود می گیرند و به اتفاق حوادث اهتمام میورزند. آنها در قبال خود مسئولیتها را می پذیرند، مسئولیت نتایج کارشان را هم متقبل میشوند. اینها جرئت به خرج میدهند تا در شرایط ریسک و نامطمئن قدمی به جلو بردارند.

وقتی تصمیم می گیرید که آینده خود را خلق کنید، به این اقلیت زنده و شاداب می پیوندید. سعی میکنید به خط اول موجود در زندگیتان حرکت کنید. اکثریت مردم در پاسخها و واکنشهایشان انفعالی رفتار می کنند. این اشخاص پیوسته آرزو می کنند و امیدوارند که اتفاق خوشایندی در زندگی آنها بیفتد. این اشخاص بلیتهای بخت آزمایی می خرند، تا بخواهید برنامه های تلویزیون را تماشا می کنند و بعد به شکایت از زندگی شان می نشینند. اینها از موفقها دلگیر هستند، اما حاضر نیستند مانند موفقها تلاش کنند تا به آنچه آنها بدان رسیده اند دست پیدا کنند. اینها زندگی شان مانند کسانی است که در خیابانی که اتوبوسی در آن رفت و آمد نمی کند به انتظار اتوبوس می ایستند.

امید یک استراتژی نیست
امیدواری راهکاری برای موفقیت نیست. زندگی شما گرانبهاتر و مهم تر از آن است که به شانس و اتفاق واگذار شود. بزرگترین مسئولیت شما در زندگی این است که زمام آینده خود را به دست بگیرید و سرنوشت خود را به شکلی که می خواهید مقدر سازید. کاری عالی و شگفت انگیز در زندگی خود انجام بدهید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *