ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۰۹/۱۲
1,239 بازدید
۴ دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه استعداد کارکنان خود را پیدا کنیم؟

هر انسانی دارای توانایی‌هایی است. در توانمندسازی، مدیران باید بتوانند استعدادهای افراد را مشخص نمایند. برای این منظور روش‌های زیر می‌تواند سودمند واقع گردد:

۱.سوال کردن؛ افراد ممکن است از صحبت دربارۀ خود احساس خوبی نداشته باشند، می‌توان در مورد استعدادها و تجربیات آنان سوأل نمود.

۲.گوش دادن؛ می‌توان به دنبال سرنخ‌ها و اشارات بود. زیرا افراد ممکن است راجع به خودشان به صراحت صحبت نکنند.

۳.دقت کردن؛ می‌توان در مورد چگونگی انجام وظایف افراد دقت نمود.

۴.برقراری گفتگوهای غیررسمی؛ می‌توان گفتگویی دوستانه دربارۀ مواردی که افراد به آن علاقه دارند ترتیب داد. افراد همواره اطلاعات زیادی راجع به خودشان بروز می‌دهند.

۵.دریافت اطلاعات از سرپرست فرد؛ سرپرستان منبع اطلاعاتی مهمی در مورد افراد و علایق آنان می‌باشند.

بطور کلی اکثر افراد تمایل دارند راجع به خودشان صحبت کنند. اگر این فرصت در اختیار آن‌ها قرار گیرد راجع به علایق خود گفتگو خواهند نمود. اگر افراد احساس کنند که به خاطر نظرات و علایق‌شان مجازات نخواهند شد، کاملاً صریح و راحت خواهند بود. نکته مهم این است که افراد از بیان علایق و استعدادهای خود احساس تهدید نکنند. گاهی افراد راغب نیستند از استعدادهای خود صحبت کنند. نکات زیر برای غلبه بر مقاومت افراد در مورد بازگو کردن استعدادشان ضروری است:

نکته اول: هدف از این کار را کاملاً روشن و مشخص کنید توضیح دهید که می‌خواهید از استعدادهای افراد آگاه شوید تا بتوانید به آنان کمک کنید که در کار به نحو مؤثرتر و با علاقه بیشتر عمل کنند و این صرفاً یک کنجکاوی بیهوده نیست.

نکته دوم: برای آنان روشن سازید که نمی‌خواهید از آنان بیگاری بکشید و یا سوء استفاده کنید. بنابراین بهتر است در هر یک از جلسات در مورد خودتان و چیزهایی که از انجام آن لذت می‌برید نیز گفتگو کنید.

نکته سوم: این که کار به شیوۀ لذت‌بخش انجام گیرد تا افراد فرصت پیدا کنند در زمینه‌های مورد علاقۀ خود به بحث و گفتگو بپردازند.

(منبع: رفتار سازمانی مثبت تألیف دکتر علی نصر اصفهانی و مهدی نصر اصفهانی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

4 پاسخ به “چگونه استعداد کارکنان خود را پیدا کنیم؟”

  1. امین گفت:

    ممنون بابت این مطلب!!!

  2. وحيد خسروي گفت:

    سپاس از مطالب ارزشمندتان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *