ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
443 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : منفی نگری ناشی از تغییر

گری تاپچیک نویسنده ی “مدیریت منفی نگری در محل کار” می گوید، غالبا “خود تغییر نیست که منجر به پذیرش منفی یا مثبت آن می شود، بلکه نحوه ی اداره کردن آن به دست شرکت است.” پس باید چه کار کرد؟

در یک نظر سنجی، ۳۹ درصد پاسخ دهندگان گفتند، مدیریت هیچ وقت آن دلیل واقعی را که در پسِ تصمیمات تاثیرگذار بر کارمندان قرار دارد، افشا نمی کند. وقتی کارمندان را در استراتژی دخیل می کنید، به آنها کمک می کنید ضرورت تغییر را درک کنند. این کار مزایای فراوانی به دنبال دارد.

  • به کارمندان ابزارهای مورد نیازشان را بدهید

عجز و ناتوانی در کارمندان موجب دلسردی آنها می شود. مجموعه ای از منابع و مهارت هایی که کارمندان برای انجام وظایف شان نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهید.

برخی از کارمندان به راستی مشتاق هستند در دوره ی تحول یاد بگیرند و رشد کنند. اما وقتی فرصتی برای این کار به دست نمی آورند، دیدگاهی منفی نسبت به کارفرمای خود پیدا می کنند. دوره ی تغییر و تحول آکنده از تردید و بی ثباتی است. نشان دهید که به توانایی کارمندان تان در رشد یافتن در وظایف جدیدشان اعتماد دارید، اما آماده ی ارائه ی حمایت و توصیه هم باشید.

  •  وقتی که شیوه های تفکر با هم برخورد می کنند

آیا تا کنون فکر کرده اید چرا یک کارگر باهوش و محترم، همکارانی را که برای کار با او ماموریت یافته اند به واکنش های بدعنق وا می دارد؟

در این مواقع مساله، ناخشنودی نسبت به تغییر نیست، بلکه عدم همخوانی برگزیده ی تفکر است، پنج شیوه ی تفکر وجود دارد:

سنتز گراها از تمایل به درک کردن انگیزه می گیرند.

آرمان گراها درصددند بین نظرات مختلف آشتی ایجاد کنند.

عمل گراها اقدام ملموس را بر تحلیل و نظریه پردازی ترجیح می دهند.

تحلیل گراها بر فرایندهای حل منطقی مساله تاکید دارند.

واقع گراها ضرورت اندکی برای سنتز، تحلیل، یا مصالحه قائلند، زیرا عقیده دارند حقایق باید سریع و بلافاصله بر هر کسی آشکار شود.

برخی از ترکیب های شیوه های تفکر ، بهتر از بقیه عمل می کنند؛ اما در بقیه ی موارد به رفتارهای بدقلق منجر می شوند. مثلا سنتزگراها ذاتا اهل بحث کردن است و دوست دارد در مورد یک نکته مشغول تفکر، بحث و استدلال شود؛ در مقابل دغدغه ی یک عمل گرا عبارت است از “پیشرفت کردن در کار و وظیفه” و سر کردن با هر چیزی که در دسترس است.

وقتی این دو تیپ در یک پروژه با هم مشارکت می کنند، این برخورد ممکن است به رفتاری منفی منتهی شود.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *