IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
تعامل خلاق

کارمندان بدقلق: روی تعامل خلاق سرمایه گذاری کنید

کارمندان بدقلق: روی تعامل خلاق سرمایه گذاری کنید

این اصطلاح که توسط جری هیرشبرگ، رئیس شرکت بین المللی طراحی نیسان، ابداع شد؛ مبتنی بر این است که گروه ها معمولا، وقتی ایده های بیشتر و بهتری تولید می کنند که متشکل از افراد، با مهارت ها، دانش، توانایی ها و دیدگاه های مختلفی باشند.

بر اساس این نظریه، دروتی در کتاب خود می گوید: “هیرشبرگ در این مورد ساده انگاری می کند، زیرا عقیده دارد اگر انرژی که به این ترتیب تولید می شود، به طرز صحیحی به طرف خلاقیت و نه عصبانیت هدایت شود، می تواند به نیروگاه نوآوری تبدیل شود.”

اجازه ندهید تعارض شخصی شود. این کار کمک می کند تا نسبت به اختلاط های جنجال برانگیزی که در پی گرد آمدن تیپ های خاصی از افراد در کنار هم بوجود می آیند، هوشیار شوید. اگر از مشکلات بالقوه آگاه باشید، می توانید آنها را در نطفه خفه کنید، اثرات شان را به حداقل برسانید، یا دست کم برای سرپوش گذاشتن روی آنها آماده شوید.

کلید این کار هدایت جر و بحث ها در جهت اهداف شرکت است، به آنها اجازه ندهید موجب حملات شخصی شوند.

ناراضیان

به گفته ی برامسون آنچه یک ناراضی را متمایز می سازد این است که “رفتار دردسرساز او به صورت عادت درآمده است و بر اکثر افرادی که با او تماس برقرار می کنند، تاثیر می گذارد.” به نظر می رسد ناراضیان “در برابر روش های معمول برقراری ارتباط و متقاعد ساختن، که برای مجاب کردن آنها به تغییر روش خودشان طراحی شده است، مصونیت دارند.”

برای کمک به شما در تصمیم گرفتن در این مورد که آیا با یکی از آنها سر و کار دارید یا نه، برامسون توصیه می کند این سوالات را از خود بپرسید:

آیا فرد مورد نظر در وضعیت های مشابه عملکرد متفاوتی داشت؟

آیا من در برابر آنچه این وضعیت اقتضا می کند واکنش کاملا متناسبی نشان می دهم؟

آیا رویداد خاصی سبب این رفتار دردسرساز شد؟

آیا بحث رو در رو و صریح وضعیت را آسان خواهد کرد؟

اگر به سوالات بالا پاسخ منفی بدهید، احتمالا یک ناراضی روی دست شما مانده است. وقتی با چنین فردی سر و کار دارید، تمایل شما برای مواجه ی مستقیم با نگرش های آنها نا به جاست. نگرش های آنها به مرور زمان و در طول عمرشان شکل گرفته و مستحکم شده است.

پس سعی نکنید آنها را شخصی کنید. این مساله ریشه در مسائل، تجارب و برخوردهای گذشته ی فرد دارد.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar