ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/09/25
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق: روی تعامل خلاق سرمایه گذاری کنید

این اصطلاح که توسط جری هیرشبرگ، رئیس شرکت بین المللی طراحی نیسان، ابداع شد؛ مبتنی بر این است که گروه ها معمولا، وقتی ایده های بیشتر و بهتری تولید می کنند که متشکل از افراد، با مهارت ها، دانش، توانایی ها و دیدگاه های مختلفی باشند.

بر اساس این نظریه، دروتی در کتاب خود می گوید: “هیرشبرگ در این مورد ساده انگاری می کند، زیرا عقیده دارد اگر انرژی که به این ترتیب تولید می شود، به طرز صحیحی به طرف خلاقیت و نه عصبانیت هدایت شود، می تواند به نیروگاه نوآوری تبدیل شود.”

اجازه ندهید تعارض شخصی شود. این کار کمک می کند تا نسبت به اختلاط های جنجال برانگیزی که در پی گرد آمدن تیپ های خاصی از افراد در کنار هم بوجود می آیند، هوشیار شوید. اگر از مشکلات بالقوه آگاه باشید، می توانید آنها را در نطفه خفه کنید، اثرات شان را به حداقل برسانید، یا دست کم برای سرپوش گذاشتن روی آنها آماده شوید.

کلید این کار هدایت جر و بحث ها در جهت اهداف شرکت است، به آنها اجازه ندهید موجب حملات شخصی شوند.

ناراضیان

به گفته ی برامسون آنچه یک ناراضی را متمایز می سازد این است که “رفتار دردسرساز او به صورت عادت درآمده است و بر اکثر افرادی که با او تماس برقرار می کنند، تاثیر می گذارد.” به نظر می رسد ناراضیان “در برابر روش های معمول برقراری ارتباط و متقاعد ساختن، که برای مجاب کردن آنها به تغییر روش خودشان طراحی شده است، مصونیت دارند.”

برای کمک به شما در تصمیم گرفتن در این مورد که آیا با یکی از آنها سر و کار دارید یا نه، برامسون توصیه می کند این سوالات را از خود بپرسید:

آیا فرد مورد نظر در وضعیت های مشابه عملکرد متفاوتی داشت؟

آیا من در برابر آنچه این وضعیت اقتضا می کند واکنش کاملا متناسبی نشان می دهم؟

آیا رویداد خاصی سبب این رفتار دردسرساز شد؟

آیا بحث رو در رو و صریح وضعیت را آسان خواهد کرد؟

اگر به سوالات بالا پاسخ منفی بدهید، احتمالا یک ناراضی روی دست شما مانده است. وقتی با چنین فردی سر و کار دارید، تمایل شما برای مواجه ی مستقیم با نگرش های آنها نا به جاست. نگرش های آنها به مرور زمان و در طول عمرشان شکل گرفته و مستحکم شده است.

پس سعی نکنید آنها را شخصی کنید. این مساله ریشه در مسائل، تجارب و برخوردهای گذشته ی فرد دارد.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات