ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
495 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : آیا خشم و عصیان یکی هستند؟

بحث بر سر شدت است. من طرفدار این هستم که مدیران قبل از اینکه اوضاع منجر به جایگزینی کارمندان، کارگریزی، بهره وری ناچیز، و خرابکاری شود، آنها را مهار کنند. خشم به صورت های محتلف ابراز می شود و نه صرفا به صورت پرخاشگری فعال.

بر اساس مقررات ترافیک هوایی، کم کاری ماموران کنترل ترافیک هوایی در زمان دولت ریگان، موردی رایج از پرخاشگری “منفعلانه” بود. هیچ کس به صورت فردی متضرر نشد، اما کل سیستم را فلج کرد.

محل کار ناپایدار، امروز نوع متفاوتی از محیط محسوب می شود که افراد در آن می توانند به طور غیر منتظره، به شکلی پیش بینی نشده و با پیامدهای ناگوار، مدیر یا شرکتی را هدف بگیرند. وقتی خشم مهار نشود و تبدیل به آسیب رساندن به دیگران یا تخریب فیزیکی شود، به مرز عصیان رسیده است.

آیا مدیران می توانند درباره ی خشم شدید و ستیزه جو کاری انجام دهند؟

صد در صد. اول اینکه آنها باید برای دست و پنجه نرم کردن با چنین موقعیت هایی برنامه ای داشته باشند. دوم، باید بدانند چطور و چه وقت نیاز به کمک از خارج را تشخیص دهند. سوم، باید در روابط کارمندی، متبحر و تا حد امکان در اثربخشی بین فردی مهارت داشته باشند.

درست همانطور که رانندگی تدافعی ایجاب می کند، هر فرد برای رانندگی ایمن باید مسئول و پاسخگو باشد، مدیریت “به طور ناخوشایندی” مستلزم آن است که برای مدیریت حرفه ای، عادلانه و موثر به همان اندازه که مسئول است باید پاسخگو هم باشد.

علاوه بر آن، لازم است هر سازمان برای مدیریت در تمام سطوح خشم در محل کار، فرآیندها و پروتکل های به رسمیت شناخته شده ای داشته باشد:

سیاست های “عدم سهل انگاری” برای توجه و بررسی تهدید های خشونت،

مدل هایی برای برقراری سازنده ی ارتباط که کارمندان را تشویق می کند با اوضاع (قبل از آنکه مهارشان از دست رود) به شکل سازنده و آنی مواجه شوند؛

و برنامه هایی برای کمک به کارمندان برای آن دسته از شرایطی که فراتر از دامنه ی مسئولیت مدیریتی هستند.

در نهایت لازم است شرکت ها در توسعه ی نظارتی و آموزشی اثربخش بین فردی، هم پرسنل نظارتی و هم غیرنظارتی بیشتر سرمایه گذاری کنند. کارمندان وقتی وارد محل کار خود می شوند، احساسات خود را همراه کلاه شان روی آویز رها نمی کنند. هر کارمندی کل وجود خود را به سر کار می آورد. مدیران باید روی کل این افراد تمرکز کنند نه صرفا بر انجام وظیفه.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *