لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۹
322 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

کارمندان بدقلق : سوابقی از خشم

این روزها صحبت مردم درباره ی آنچه در محل کارشان اتفاق می افتد. رویه ای است مستلزم صداقت. حتی افرادی که بر اثر خشونت در محل کار دچار نقص عضو شده اند، معمولا زودجوش و در برخوردهای خود و احساسات شان رک هستند.

گواهی آنها، بر دیدگاه من نسبت به کارمندان و کارفرمایان ، تاثیری فراموش نشدنی گذاشته است. بعضی از به یادماندنی ترین افراد که من با آنها صحبت کرده ام در اینجا مورد اشاره قرار گرفته اند.

تام به مدت بیش از ۲۰ سال در مقام مدیر منطقه ای برای شرکت عمر فروچون ۵۰۰ کار کرده بود و می گوید از “نفر آخری” در قلمرو فروش در کشور به یکی از “پنج نفر اول” ارتقا یافته بود. لحظاتی بعد از آنکه هواپیمای معاون جدید بر زمین نشست به تام گفتند که دفتر کارش قرار است تعطیل شود. وقتی تام از فرودگاه به راه افتاد سوال کرد: “پس من چی؟” پاسخی که دریافت کرد تکان دهنده بود: “شما ۲۳ سال با شرکت همراه بودید. شما دیواری از لوح و یادبود دارید. ما دستمزد شما را به خوبی داده ایم و مدیون شما نیستیم.”

خانم آن Ann نقل می کرد که “به همراه بزرگ ترین گروهی از افرادی که همیشه می خواستید با آنها باشید، همه در یک روز اخراج شدیم.” این خانم که کارمند سابق یک شرکت بزرگ خدماتی بزرگ خدمات مالی است، می گوید: “من ۱۶ سال آنجا بودم، با وجود اینکه تقریبا به مدت یک سال دور بوده ام، پس مانده ی خشم در من وجود دارد. اما خشم من متوجه مدیریت شرکت است. دیدگاه من این است که آنها هیچ چیزی درباره ی آنچه برای انتقال شرکت به سطح بعدی انجام می شد، نمی فهمیدند. آنها زمانی تصمیم به فروش گرفتند که سهام شان هنوز ارزشی داشت و ما اخراج شدیم.”

بادی کارمند بیمه ی سلامت، داوطلبانه می گویم، “من عملا سه بار از طرف کارفرمای کنونی خودم تعدیل نیرو و استخدام مجدد شدم.” وی با احترام به وفاداری اضافه می کند: “تمام شد. فراموش کنید. در حقیقت در شرکت برای کارمندان، غیرعادی نیست که درباره ی از دست دادن شغلی که دارند پیامی دریافت کنند که در آن درخواست شده است برای بحث درباره ی بسته ی خاتمه ی کار خود وقت ملاقات بگیرند.”

یان که برای موسسه ی East Coast کار می کرد به یاد می آورد، “در روز آخر، وارد اتاق شدم. کارهایم را انجام دادم. کامپیوترم را پاک کردم. از در بیرون رفتم و همین… به جز اینکه همکاران من به شدت مضطرب بودند. ما تقریبا ۱۲ سال باهم کار کرده بودیم. بسیار عاطفی بود، سخت، بسیار سخت،چیزی که نمی خواهم دوباره از سر بگذرانم. امیدوارم هیچ وقت برای شرکت دیگری کار نکن، دیگر آینده ام را به دست کس دیگری نمی سپارم.”

کارگرانی مانند اینها، خشم را در موقعیتی بزرگ تر چطور می بینند؟ تام می گوید: “به نظر من در محل کار خشم فراوانی وجود دارد. وقتی شما قربانی تعدیل نیرو می شوید، باید آن خشم را حس کنید، درون محیط بسته ای بروید و منفجر شوید. صندلی را به دیوار بکوبید، هرکاری که می خواهید بکنید، ولی خشم آن را احساس کنید، بگذارید آن خشم آزاد شود. بعد آن را کتمان کنید، شما می بایست اجازه دهید آن خشم، بدون آنکه آن را نشان دهید برای شما کار کند. اما جماعت شرکتی فکر می کنند توده ها در آن بیرون عصبانی نیستند و همه ی آنها کار خود را دوست دارند. خود را احمق فرض کرده اند.

علیرغم توصیه ی تام، به نظر می رسید تعداد بسیار اندکی از افرادی که من با آنها صحبت می کردم بتوانند خشم فزاینده ی خود را پنهان کنند.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات