ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
411 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ۵ روش کنترل بحران

وقتی اضطرارا بحرانی پیش می آید پنج اقدام باید انجام شود:

  • قبل از هر اقدامی فکر کنید

به یاد داشته باشید که عمل بدون فکر علت تمام شکست هاست. نفس عمیق بکشید، آرامش تان را حفظ کنید و معقول باشید. از واکنش های غیرعقلانی خودداری کنید. در عوض هیچ اقدامی نکنید و فقط فکر کنید. برای اینکه متوجه شوید چه اتفاقی افتاده است وقت بگذارید. قبل از هر اقدامی مشکل را به روشنی بشناسید.

  • مسئولیت ها را واگذار کنید

رویه ای وجود دارد که می گوید اگر لازم نیست در موردی سریع تصمیم بگیرید، ضروری است که سریع تصمیم نگیرید. اگر احتمالا می توانید مسئولیت رسیدگی به بحرانی را به کس دیگری واگذار کنید، به هر ترتیب ممکن این کار را انجام دهید. شخص مورد نظر ممکن است برای مقابله با آن موقعیت شایستگی بیشتری داشته باشد یا اینکه در درجه اول وظیفه او باشد که به آن رسیدگی کند.

  • بحران را روی کاغذ بیاورید

در مورد هر بحران قبل از هر اقدامی آن را روی کاغذ بیاورید. وقتی مشکلی را می نویسید، آرام می شوید، آرامش تان را به دست می آورید، ذهن تان روشن می شود و معقول می شوید. قبل از انجام هر کاری دقیقا همه اتفاق ها را روی کاغذ بیاورید.

  • به دنبال فهمیدن واقعیت باشید

هیچ چیز را فرض نکنید. حقایق شاید مهمترین عناصر تمام بحران ها باشند. پرسش هایی از این دست را با خودتان مطرح کنید: چه اتفاقی افتاده است؟ چه موقع اتفاق افتاده است؟ کجا اتفاق افتاده است؟ چطور اتفاق افتاده است؟ چرا اتفاق افتاده است؟ چه کسی در این اتفاق سهیم بوده است؟ دوباره تاکید می کنم که به دنبال فهمیدن واقعیت باشید. به یاد داشته باشید واقعیت دروغ نمی گوید. هر چه بیشتر از حقایق اطلاع پیدا کنید برای مقابله با مشکل توانمندتر خواهید بود.

  • خط مشی خاصی داشته باشید

وقتی با یک بحران تکراری مقابله می کنید تدبیری اندیشه کنید و این تدبیر باید به اندازه ای ساده باشد که آدم های معمولی بتوانند آن را به کار بگیرند. وقتی که بحرانی برای اولین بار یا دومین بار رخ می دهد مقابله با آن شاید مستلزم هوش فوق العاده، تجربه و انرژی باشد که هر کسی نتواند از عهده آن بربیاید ولی اگر احتمال داشته باشد که یک بحران بیش از یک بار تکرار شود و شما نتوانید راهی برای جلوگیری از وقوع آن پیش بینی کنید، باید با کمال میل سیستمی را برای رفع آن بحران طراحی کنید که در غیاب شما یکی از کارمندان معمولی شرکت هم بتواند از عهده آن بربیاید.

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *