ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۶
754 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شتاب بخشی در اثرمرکب: نتایج تان را چند برابر کنید

من یک فرصت استثنایی و جذاب برای شما دارم. ما در این باره صحبت کردیم که چگونه رویه ها و رفتارهای ساده، در طول زمان مرکب می شوند و نتایج قدرتمند شگفت انگیزی را برای تان به ارمغان می آورند. چه می شود اگر بتوانید این فرآیند را سرعت بخشید و نتایج تان را چند برابر کنید؟ می خواهم به شما نشان دهم که چگونه فقط کمی تلاش بیشتر می تواند نتایج تان را به صورت شگفت انگیزی بیشتر کند.

فرض کنیم شما بدنسازی می کنید و برنامه تان ایجاب می کند تا ۱۲ تکرار از یک حرکت مشخصی را انجام دهید. اگر آن ۱۲ تکرار را انجام دهید، انتظار برنامه تان را برآورده می کنید. بسیار عالی. اگر پایدار و استورا باقی بمانید، در نهایت می بینید که همین عمل منظم به نتایج قدرتمندی مرکب می شود. با این حال، اگر در نقطه ی محدودیت بعد از انجام آن ۱۲ حرکت، به زور سه یا پنج حرکت دیگر انجام دهید، اثر آن ستِ تمرینی، چندین برابر خواهد شد.

شما دیوارهای محدودیت تان را هل داده اید. تکرارهای قبلی، شما را به آن دیوار رسانده بودند. اما رشد واقعی با تکرارهایی اتفاق می افتد که بعد از رسیدن به نقطه ی محدودیت، انجام می دهید.

آرنولد شوارتزنگر یک شیوه ی بدن ساز ی به نام “اصل تقلب” را بوجود آورد. وقتی شما به تعداد ماکزیممِ حرکت لیفت به صورت بدون نقص می رسید، مچ ها یا تکیه گاه تان را به پشت تنظیم کنید تا ماهیچه های دیگری را بکار بگیرید (کمی تقلب کنید). این کار به شما اجازه می دهد که ۵ یا ۶ تکرار دیگر انجام دهید و به صورت قابل توجهی نتایج آن تمرین را بهتر کنید.

اگر یک دونده ی حرفه ای باشید، این تجربه را می دانید. شما به هدفی که آن روز برای خودتان تعیین کرده اید، دست پیدا می کنید و به نقطه ی محدودیت تان می رسید و در ماهیچه های تان احساس سوزش و خستگی می کنید، ولی باز هم جلوتر می روید. این “کمی جلوتر” حد توانایی های تان را به مقدار زیادی بیشتر خواهد کرد و شما نتایج آن دویدن را چند برابر می کنید.

در نظر گرفتن خودتان بعنوان سرسخت ترین رقیب تان، یکی از بهترین راه ها برای چند برابر کردن نتایج تان است. وقتی به آن نقطه ی محدودیت می رسید، بالاتر بروید. یک راه دیگر برای چند برابر کردن نتایج تان این که به دیوار آنچه دیگران از شما انتظار دارند، فشار بیاورید و بیشتر از “حد کافی” انجام دهید؛ که این را در مقاله ی بعد به تفصیل توضیح خواهیم داد.

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *