ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
903 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

شتاب بخشی در اثر مرکب: بهتر از انتظارات انجام دهید

من با مدیرعاملی همکاری می کردم که فلسفه اش این بود که مبالغ مربوط به مردم، شامل فروشندگان و تامین کنندگانش را چند روز پیش از تعهد قرارداد پرداخت کند. همیشه شگفت زده می شدم وقتی در ۲۷ام ماه، چک مربوط به دستمزد ماه آینده را از او دریافت می کردم. وقتی در این باره از او پرسیدم، جواب بدیهی به من داد و گفت: “این همان پول است، اما غافلگیری و شهرت خوبی که با آن می خرید، فوق العاده است.”

این یکی از دلایلی است که چرا استیو جابز را خیلی تحسین می کنم. هر انتظاری از عرضه ی محصول بعدی اپل داشتید، جابز همیشه کمی (یا خیلی) فراتر از آن می رفت تا شما را به حیرت اندازد. وقتی کل یک محصول را در نظر بگیرید، ممکن بود تنها یک چیز جزئی اضافه کرده باشند، ولی حتی در این صورت، باز هم فراتر از انتظارات بود و هیجانات و پاسخ های مشتریان شان را چند برابر و وفاداری شان را عمیق تر می کرد.

در جهانی که بیشتر چیزها حتی در حد انتظارات هم نیستند، شما می توانید با رفتن ورای انتظارات، به صورت قابل توجهی نتایج تان را شتاب دهید و از عموم مردم فاصله بگیرید. من عاشق جسارت جمله ای هستم که رابرت اسکالر گفت: “من می گویم هیچ ایده ای با ارزش نیست اگر با “وای!” شروع نشود.”

شرکت نورداستروم به این معیار شهرت دارد. وقتی صحبت از خدمات مشتریان می شود، آنها همیشه تلاش می کنند فراتر از انتظارات باشند. نورداِستروم مشهور است به اینکه جنسی را که مشتری بیش از یک سال پیش خریده است، حتی بدون فاکتور خرید پس می گیرد و در بعضی مواقع حتی جنسی را که از یک فروشگاه دیگر خریده شده است پس می گیرد!

چرا چنین کاری می کنند؟ چون می دانند فراتر رفتن از انتظارات، اعتماد ایجاد می کند و باعث وفاداری مشتریان می شود. در نتیجه ی این کار، آنها اعتبار و شهرتی فوق العاده بوجود آورده اند که همچنان به جلب توجه دیگران ادامه می دهد.

دعوت می کنم که شما هم این فلسفه ها را در زندگی، عادت های روزانه، رویه ها و اعمال تان بکار ببرید. اختصاص کمی زمان، انرژی و فکر بیشتر به تلاش های تان، فقط نتایج را بهتر نمی کند؛ بلکه آنها را چند برابر می کند. برای فوق العاده بودن، فقط کمی تلاش بیشتر می خواهید. در همه ی جنبه های زندگی تان دنبال فرصت هایی برای چند برابر کردن نتایج تان باشید؛ جایی که می توانید کمی پیش تر بروید، خودتان را کمی جلوتر هل دهید، کمی بیشتر دوام آورید، کمی بهتر آماده شوید و کمی بیشتر انجام دهید.

در چه جاهایی می توانید کارتان را بهتر انجام دهید و فراتر از انتظار ظاهر شوید؟ در چه مواردی می توانید کاری کاملا غیر منتظره انجام دهید؟ هر چه بیشتر فرصت هایی را برای “وای گفتن” دیگران پیدا کنید، سرعت و سطح دستاوردها و پیشرفت های تان، خودتان و همه ی اطرافیان تان را متحیر خواهد کرد…

منبع: (اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما، دارن هاردی)

ادامه مقالات اثر مرکب را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *