ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۲
325 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

سئو به معنی بهینه‌سازی موتور جستجو، مجموعه‌ای از بهترین روش‌هایی است که باعث می‌شود وب‌سایت در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو (SERP) دارای رتبه‌ی بالاتری باشد و در نتیجه منجر به ترافیک بیشتری برای وب‌سایت و کسب‌وکار شود. انواع روش‌های سئو به دو بخش اصلی یعنی جنبه‌های فنی وب‌سایت و همچنین کیفیت مطالب تولیدشده تقسیم می‌شود. بااین‌وجود، روند تغییرات سئو در سال ۲۰۲۰ چگونه می‌تواند کسب‌وکارتان را رونق بخشیده و زمینه‌ساز پیشرفت پایدار گردد.

هرگز فراموش نکنید که سئو یک کلید ساده برای موفقیت یک شبه نیست بلکه برای رسیدن به نتیجه نیازمند زمان طولانی و تلاش مداوم است ولی بااین‌حال سئو مستمر و طبیعی باعث توسعه‌ی کسب‌وکارتان می‌شود.

الگوریتم‌های گوگل برای بهبود سئو صدها بار در سال تغییر می‌کند و همیشه به‌طور واضح و صریح منتشر نمی‌شود به همین دلیل در اینجا فهرستی از روند تغییرات سئو که در سال ۲۰۲۰ حیاتی خواهد بود تهیه کرده‌ایم.

 

توجه به روند تغییرات سئو برای قرارگیری در بالاترین سطح در سال ۲۰۲۰

۱ ـ سئو محلی

درحالی‌که سئوی محلی یکی از روش‌های جدید محسوب نمی‌شود امّا روند تغییرات سئو باعث خواهد شد بازاریابان و حاصبان کسب‌وکار توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند؛ زیرا در تلفن‌های همراه این امکان وجود دارد که از طریق GPS مکان خود را مشخص کنید و سپس با توجه به موقعیتی که دارید موتور جستجوی گوگل بهترین نتیجه را برای‌تان به نمایش در می‌آورد. این موضوع برای کسب‌وکارهایی که برای محدوده‌ی مکانی خاصی فعالیت اقتصادی انجام می‌دهند دارای اهمیت بالاتری است.

۴/۳ افراد از صفحه اول نتیجه‌ی جستجو عبور نمی‌کنند؛ پس اگر به تجارت آنلاین اعتماد دارید ولی به سئو محلی فکر نکرده‌اید، رقبای شما سهم بازار آنلان را به دست می‌آورند.

کارهای دیگری که می‌توان انجام داد شامل موارد زیر است:

  • آدرس (و یا حتی نقشه) را در وب سایت‌تان ارسال کنید و یا همان آدرس را در تمام حساب‌های رسانه‌های اجتماعی کپی کنید.
  • محل کار و یا خدمات‌تان را در وب‌سایت درج کنید.
  • مکان خود را هنگام انتخاب کلمات کلیدی برای سئو و PPC موردنظر قرار دهید. به‌عنوان‌مثال، اگر مبلمان می‌فروشید، می‌توانید چیزی مانند «نمایشگاه مبلمان تهران» نام‌گذاری کنید.
  • روی سئو خارج از صفحه، شبکه‌های اجتماعی، بازدیدهای گوگل و پیوندهای پشتیبان (بازگشتی) تمرکز کنید.

سئو محلی

 

۲ ـ سئو خارج از صفحه

امّا روند تغییرات سئو برای روش خارج از صفحه چگونه خواهد بود؟ این تنها کاری است که برای ارتقاء رتبه‌بندی آنلاین و به دور از سایت می‌توان انجام داد.

یکی از مؤثرترین محرک‌های کسب‌وکار، تعداد بازدیدهای وارد شده به وب‌سایت از طریق جستجوی گوگل است. تعداد و کیفیت بازدیدها می‌تواند به‌عنوان عامل اصلی برای گشت‌وگذار در وب‌سایت باشد. شکل دیگر سئو خارج از صفحه، حفظ حساب‌های شبکه‌های اجتماعی است. حساب‌های شما باید با تعداد زیادی محتوای با کیفیت در مورد کسب‌وکارتان فعال باشند.

داشتن پروفایل در چندین شبکه‌ی اجتماعی، باعث می‌شود تا کسب‌وکارتان از دید گوگل قانونی به‌نظر برسد. به‌خصوص هنگامی‌که از طریق تماس با ما به وب‌سایت اصلی هدایت می‌شوند.

یکی از انواع سئو که می‌تواند به‌عنوان ستون فقرات راهبرد سئو باشد، ایجاد پیوندهای پشتیبان است. پیوندهای پشتیبان تمام پیوندهای هستند که توسط شخص دیگری در اینترنت ایجاد شده و به صفحات وب‌سایت‌تان اتصال دارند. پیوندهای پشتیبان در واقع یک نشان اعتبار از دید گوگل است.

تا اینجا روند تغییرات سئو در سال ۲۰۲۰ را با دو روش کلیدی دنبال کردیم در ادامه روش‌های دیگری را بررسی می‌کنیم.

سئو خارج از صفحه

 

۳ ـ کلمات کلیدی طولانی

اگر تحقیق درباره‌ی کلمه‌ی کلیدی یکی از رویکردهای بازاریابی برای کسب‌وکارتان محسوب می‌شود روند تغییرات سئو در این موضوع در سال ۲۰۲۰ مطابق قبل بوده و جذابیتی برای‌تان نخواهد داشت. بااین‌حال، تعداد زیادی از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از اهمیت این موضوع بی‌اطلاع هستند. به‌خصوص کلمات کلیدی طولانی که می‌تواند تغییرات بزرگی را در کسب‌وکارتان ایجاد کند.

برای این‌که بتوانید سئو وب‌سایت خود را حفظ کنید استفاده از کلمات کلیدی بسیار حیاتی است. در این میان استفاده از کلمات کلیدی طولانی می‌تواند به‌عنوان بهترین دوست‌تان در نظر گرفته شود. در هنگام نیاز به محصولات مختلف چه چیزی را جستجو می‌کنید؟

اصولاً مردم دوست دارند در هنگام جستجو کلمات زیادی را تایپ کنند تا به هدف خود برسند؛ بنابراین استفاده از کلمات کلیدی طولانی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. به‌عنوان‌مثال، برای یادگیری کفش‌دوزی فقط از کلمه‌ی کفش‌دوزی استفاده نمی‌شود و افراد برای رسیدن به خواسته‌ی خود از کلمات کلیدی طولانی‌تری چون آموزش کفش‌دوزی به روش ساده استفاده می‌کنند. این روند تغییرات سئو که در توسعه‌ی کسب‌وکارتان بسیار مؤثر است همچنان ادامه خواهد داشت.

 

۴ ـ روند تغییرات سئو در گوشی‌های همراه

تقریباً نیمی از ترافیک اینترنت از دستگاه‌های تلفن همراه است و هر لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود؛ بنابراین روند تغییرات سئو به سمت این دستگاه‌های هوشمند هدایت خواهد شد. گوگل در حال تغییر برخی از الگوریتم‌های خود است به گونه‌ای که وب‌سایت‌های دارای عملکرد نمایشی بهتر در گوشی‌های همراه را در اولویت نمایش قرار می‌دهد.

وب‌سایت‌هایی که توانایی تغییر و تنظیم رزولوشن با دستگاه‌های دیگر را ندارند قابلیت خواندن پایین، قابلیت پیمایش پایین و سرعت بارگذاری پایینی دارند که با الگوریتم‌های تعیین شده‌ی گوگل همخوانی ندارد. ازاین‌رو، شرکت گوگل برای کمک به بهینه‌سازی وب‌سایت ابزاری را در اختیارتان قرار داده است تا با استفاده از آن میزان تطبیق‌پذیری با گوشی‌های همراه سنجیده شود.

موبایل فرست ایندکس

 

اولین بار تغییر در الگوریتم گوگل دراین‌باره از سال ۲۰۱۹ آغاز شد و روند تغییرات سئو برای گوشی‌های همراه تا کنون دچار تغییراتی بوده است و همچنان دستخوش تغییراتی خواهد بود. افراد اکنون نسبت به اهمیت سئو آگاهی خوبی دارند و باید همیشه اطلاعات‌شان را به‌روزرسانی کنند.

 

۵ ـ جستجوی صوتی

درحالی‌که بسیاری از مردم از تلفن همراه در اتومبیل و هنگام راه رفتن استفاده می‌کنند، جستجوی صوتی به‌طور فزاینده‌ای محبوب شده است. ازاین‌رو، جستجوی صوتی هم باید در بین روش‌های دیگر که روند تغییرات سئو در سال ۲۰۲۰ را بیان می‌کنند قرارگیرد.

با توجه به روند تغییرات سئو تغییرات در این روش چگونه است؟ و چگونه می‌توان بهترین استفاده را از جستجوی صوتی در سال ۲۰۲۰ داشت؟

جستجوی صوتی بیشتر از طریق گوشی‌های همراه صورت می‌گیرد؛ بنابراین در این حوزه دسته‌بندی می‌شود. اطلاعاتی که از طریق صوت دریافت می‌شود جدید بوده و با کلمات کلیدی تعیین شده برای محتوای تولیدی تفاوت دارد. تغییر در رویکرد تعیین کلمات کلیدی طولانی و استفاده از کلمات محاوره‌ای برای کسب بهترین نتیجه از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به تغییرات الگوریتمی که دراین‌باره توسط گوگل انجام گرفته است می‌توانید با استفاده از ابزارهای ترجمه‌ی صوتی شانس خود را برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان بیشتر کنید.

جستجوی صوتی

 

۶ ـ پاسخ به سؤال‌ها

سئو در سال ۲۰۲۰ با پاسخ‌گویی به سؤال‌های مشتریان ارتقاء پیدا خواهد کرد. با توجه به این‌که افراد برای رسیدن به جواب‌های‌شان وارد سایت گوگل می‌شوند و شروع به جستجو می‌کنند هر چقدر به سؤال‌های بیشتری پاسخ داده شود گوگل تمایل بیشتری دارد وب‌سایت‌تان را در اولویت بالاتری قرار دهد؛ بنابراین در سال ۲۰۲۰ شروع به پاسخ به سؤال‌های مشتریان کنید.

نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که ممکن است در محتوای تولیدی‌تان از کلماتی استفاده کنید که برای مشتری نامفهوم باشد در این صورت باید یا با استفاده از پرانتز یا لینک کلمه‌ی مربوطه را توضیح دهید این باعث می‌شود مشتری حس بهتری در هنگام خواندن مطالب وب‌سایت‌تان داشته باشد.

همچنین افراد در هنگام خرید محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید تمایل دارند اطلاعات بیشتری پیرامون محصولات دریافت کنند؛ بنابراین با پرسیدن سؤال‌های مختلف در جستجوی حل مشکلات خود هستند. با پاسخ دادن به این سؤالات علاوه بر القاء حس اعتماد بیشتر در مشتری به‌طور غیرمستقیم سئوی سایت‌تان را تقویت کرده‌اید.

 

۷ ـ در دسترس بودن اطلاعات

یکی دیگر از مواردی که در روند تغییرات سئو در سال ۲۰۲۰ تأثیرگذار است و باید موردتوجه قرار بگیرد در دسترس بودن اطلاعات برای مشتریان است. همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین الگوریتم‌های تعیین شده توسط گوگل میزان باقی ماندن افراد در سایت است.

اگر وب‌سایت‌تان آن‌گونه که باید برای راحتی دسترسی طراحی نشده باشد کاربر به سرعت از وب‌سایت خارج می‌شود که منجر به کاهش رتبه‌بندی گوگل می‌شود. حال اگر تمامی آن چیزی که کاربر به آن نیاز دارد در اختیار مشتری قرار بگیرد با حرکت در قسمت‌های مختلف سایت و اتصال تمامی آن‌ها به موضوع اصلی جستجو شده گوگل راحت‌تر پیوندهایی را ایجاد می‌کند و این برای ارتقاء رتبه‌ی سایت فوق‌العاده است.

                روند تغییرات سئو             

همه‌ی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به دنبال جذب مشتری بیشتر هستند. راه‌های مختلفی برای افزایش مشتری و در نتیجه افزایش فروش وجود دارد که یکی از ارزان‌ترین و کارآمدترین آن‌ها ارتقاء سئو سایت است که باید با اختصاص دادن زمان زیادی انجام گیرد. در این میان روند تغییرات سئو در سال‌های مختلف دچار تغییراتی شده است و بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار باید اطلاعات‌شان را دراین‌باره به‌روز کنند.

در این مقاله موارد متعددی از روش‌های سئو که در سال ۲۰۲۰ دارای اهمیت هستند بیان شده است که می‌توان به سئو محلی، سئو خارج از سایت، کلمات کلیدی طولانی، روند تغییرات سئو در گوشی‌های همراه، جستجوی صوتی، پاسخ به سؤال‌ها و دسترسی راحت به اطلاعات اشاره کرد. با انجام این روش‌ها و شناخت و آگاهی لازم از روند تغییرات سئو در سال ۲۰۲۰ می‌توانید رتبه‌ی بالایی را در صفحه‌ی جستجوی گوگل داشته باشید.

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *