ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
242 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گفتن این‌که تجارت الکترونیک، دورنمای چگونگی عرضه‌ی کالا را تغییر داده، حقیقتی تکمان ناپذیر است. امروزه،‌ اطلاعات و لینک‌های مربوط به آموزش چگونگی خرید و فروش در تجارت الکترونیک به‌طور چشمگیری افزایش ‌یافته است. به‌گونه‌ای که قسمت بزرگی از اقتصاد یک کشور را به خود اختصاص داده و باعث رشد فروشگاه های اینترنتی شده است.

از زمان معرفی شبکه‌ی جهانی اینترنت، مقالات زیادی پیرامون تغییر در سبک زندگی انسان‌ها تحت تأثیر اینترنت منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین تغییرات در سبک زندگی انسان‌ها، نحوه‌ی خرید محصولات موردنیاز آن‌ها است. دیگر لازم نیست مصافت‌های بسیار طولانی را با صرف زمان زیاد برای خرید طی کنند. همچنین فروشندگان هم با مشتریان محدودی مواجه نبوده و گستره‌ی مشتریان خود را حتی تا سطح جهانی افزایش داده‌اند.

یکی از شرکت‌هایی که به‌خوبی آینده را پیش‌بینی کرده و از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده، فروشگاه اینترنتی آمازون است. این شرکت که گستره‌ی وسیعی از محصولات را برای فروش قرار داده مشتریانی از سرتاسر دنیا دارد.

در سال‌های اخیر رشد فروشگاه ‌های اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که تجارت الکترونیک باعث شده فروش محصولات تا ۲۴ درصد نسبت به روش‌های فروش قبلی رشد داشته باشد.

هنگام تحقیق در مورد چگونگی رشد فروشگاه های اینترنتی، اطلاعات زیادی در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌گیرد که بیشتر آن‌ها نمی‌تواند نتایج مورد انتظار آن‌ها را حاصل کند. در این مقاله، اطلاعات و نکات ارزشمندی درباره‌ی چگونگی رشد فروشگاه های اینترنتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌تواند نتایج بی‌نظیری برای کسب‌وکارتان پدید آورد.

 هشت نکته برای رشد فروشگاه های اینترنتی

۱ ـ طراحی وب‌سایت

طراحی وب سایت

همان‌طور که می‌دانید وب‌سایت مکانی است که خریدار را به فروشنده ارتباط می‌دهد. در این مکان خریدار تمامی کارهای مربوط به خرید یک محصول ازجمله سفارش و پرداخت را انجام می‌دهد. وب‌سایت مکانی است در سطح وب که صاحبان کسب‌وکار، محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آن به مشتریان خود عرضه می‌کنند؛ بنابراین برای رشد کسب‌وکارتان باید توجه ویژه‌ای به این قسمت داشته باشید.

تا جایی که می‌توانید طراحی سایت را به‌گونه‌ای انجام دهید که دسترسی به قسمت‌های مختلف سایت برای خریدار بسیار ساده و راحت باشد.

برای این‌که به‌سادگی محصولات و یا خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید، در مورد محصولی که کسب‌وکار شما سعی در ارائه آن برای مصرف‌کنندگان دارد فکر کنید. اکنون به این فکر کنید که چگونه آن‌ها می‌توانند محصول موردنظر را در وب‌سایت شما پیدا کنند. این روش به شما کمک می‌کند تا ساده‌ترین مسیر را برای دسترسی به آن محصول در اختیار خریدار قرار دهید. این از مهم‌ترین نکات برای رشد فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود.

به‌عنوان‌مثال، برای وب‌سایت سفارش آنلاین غذا، این کار معادل دسترسی راحت به منوی غذا و سفارش آن با یک کلیک است.

اگر شما قادر به طراحی وب‌سایت خود نیستید متخصصانی در این زمینه مشغول فعالیت هستند که به‌خوبی می‌توانند وب‌سایتی طراحی کنند که مشتریان به‌سادگی به محصولات و یا خدمات موردنظرشان دسترسی داشته باشند.

۲ ـ موبایل

تخمین زده می‌شود که ۷۵ درصد از کاربران برای خرید محصولات و یا خدمات از تلفن همراه استفاده می‌کنند. بدین معنی که افراد برای خریدهای خود در هر مکانی که حضور دارند با استفاده از تلفن همراه می‌توانند مشتری شما باشند.

اخیراً یک مطالعه‌ی تحقیقاتی پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰، ۳۵ درصد از کل فروش مربوط به تجارت الکترونیک از طریق تلفن همراه خواهد بود. با توجه به این درصد و افزایش روزافزون آن، برای رشد فروشگاه های اینترنتی باید سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود. همچنین در مطالعه‌ای که توسط شرکت گوگل انجام‌ شده است نشان می‌دهد بیش از ۵۰ درصد از تمام جستجوهای گوگل بر روی تلفن‌های همراه انجام می‌شود.

این اعداد بدون شک به افزایش خود ادامه خواهند داد. به همین دلیل است که گوگل در حال حاضر یک موتور جستجوی اختصاصی برای تلفن همراه دارد. به این معنی که همه‌ی کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در رتبه‌بندی جستجوی گوگل بمانند، باید یک وب‌سایت داشته باشند که به‌طور مؤثر برای صفحات موبایل طراحی‌شده باشد.

در دنیایی که حرکت آن به سمت هوشمند شدن است و دیگر نیازی به‌صرف زمان زیاد برای تهیه محصولات نیست و با چند کلیک ساده می‌توان آن را در اختیار داشت باید توجه بیشتری به بازاریابی موبایل داشت. همان‌طور که زمان می‌گذرد سلطه‌ی موبایل و دستگاه‌های هوشمند بر بازاریابی اینترنتی افزایش می‌یابد.

بنابراین برای رشد فروشگاه های اینترنتی داشتن وب‌سایتی که برای گوشی‌های همراه بهینه‌سازی شده باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

۳ ـ رسانه‌های اجتماعی

رسانه های اجتماعی

ابتدا با آمدن اینترنت بسیاری از فعالیت‌ها برای ما راحت شد. اکنون به‌سادگی می‌توان کسب‌وکارهای مختلف را در سطح اینترنت شناسایی کرد و با آن‌ها به معامله پرداخت.

سپس شبکه‌های اجتماعی مطرح شد که در آن می‌توان به بیان عقاید و نظرات پرداخت و حتی درباره‌ی آن‌ها بحث کرد. این یک فرصت فوق‌العاده است که صاحبان کسب‌وکار با مشتریان خود در تعامل باشند و به نظرات آن‌ها پاسخ دهند.

شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به بازاریابی اینترنتی است. شما با داشتن یک استراتژی قوی در شبکه‌های اجتماعی و اتصال آن به فروشگاه اینترنتی خود می‌توانید رشد بسیار بالایی را تجربه کنید.

پس در نظر داشته باشد برای رشد فروشگاه های اینترنتی، فعالیت هدفمند در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار، مانند اینستاگرام بسیار مهم است.

۴ ـ صدای مشتری

رشد فروشگاه های اینترنتی

گوش دادن به صدای مشتری به‌عنوان یک فعالیت مؤثر در جهت رشد فروشگاه های اینترنتی مطرح است. همان‌طور که قبلاً بحث کردیم رسانه‌های اجتماعی بخش مهمی از تجارت الکترونیک را شامل می‌شود. حتی وقتی نوبت به اشتراک‌گذاری نظرات بعد از خرید یا استفاده از یک محصول خاص است رسانه‌های اجتماعی نقش پررنگی را ایفا می‌کنند.

رسانه‌های اجتماعی، هم‌اکنون به مشتریان این توانایی را داده‌اند که بدون هیچ‌گونه واکنشی نظرات خود را بیان کنند. بااین‌حال، این به چالشی برای صاحبان تجارت تبدیل‌ شده است. همیشه باید هوشیار باشند و کاربرانی را ردیابی کنند که در مورد تجارت خود صحبت می‌کنند و همواره باید با این‌گونه نظرات مقابله کرد.

همچنین به یک فرصت فوق‌العاده برای صاحبان کسب‌وکار تبدیل ‌شده است تا به‌صورت مستقیم درباره‌ی محصولات و یا خدمات خود با مشتریان بحث و گفتگو کنند.

بنابراین برای رشد فروشگاه های اینترنتی باید صدای مشتریان را شنید و با آن‌ها به‌صورت صمیمی و دوستانه گفتگو کرد.

۵ ـ تبلیغات هدفمند

در روح مربوط به تجارت الکترونیک، تبلیغات هدفمند یک‌ راه عالی دیگر برای رشد فروشگاه های اینترنتی است. این نوع از تبلیغات بسیار هوشمند انجام می‌شود حتی در بیشتر موارد ممکن است خواننده متوجه نشود که دارد یک تبلیغ مشاهده می‌کند.

شما با استفاده از کلیدواژه‌های مرتبط با کسب‌وکار خود می‌توانید وب‌سایت‌هایی را پیدا کنید که در جهت تجارت شما مشغول فعالیت هستند. به‌عنوان‌مثال، اگر شما صاحب فروشگاه آنلاینی هستید که کفش‌های پیاده‌روی می‌فروشد، می‌توانید تبلیغات هدفمند خود را در وب‌سایتی قرار دهید که مربوط به پیاده‌روی است.

این کار تأثیرات بسیار مثبتی در جهت افزایش فروش محصولات و یا خدمات شما خواهد داشت.

۶ ـ تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل یک ‌راه درست برای رشد فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود. این روش بسیار مؤثر، برای جذب مشتریانی است که کلیدواژه‌های مرتبط با کسب‌وکارتان را در گوگل جستجو کرده‌اند.

بر اساس تحقیقاتی که شرکت گوگل انجام داده، متوجه شده است که بیشتر افراد به دنبال توصیه‌های مستقیم محصولات در گوگل هستند و انتظار دارند که بهترین محصول موجود را ببینند. بنابراین شرکت گوگل تصمیم گرفته با دریافت هزینه از صاحبان کسب‌وکار محصولات آن‌ها را در اولویت نمایش قرار دهد.

به همین دلیل است که کسب‌وکارهای اینترنتی به‌طورجدی به دنبال خرید این نوع تبلیغات هستند. با توجه به این‌که افراد زیادی از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنند این روش می‌تواند جهش فوق‌العاده‌ای در فروش محصولات شما ایجاد کند.

۷ ـ داشتن یک رویکرد سئو

با ظهور تجارت الکترونیک و فعالیت بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین معتبر مانند آمازون، این اعتماد بین مردم به وجود آمده است که می‌توانند با خیال راحت و با اطمینان از این فروشگاه‌های آنلاین خرید کنند. این باعث شده است که شما بتوانید به‌راحتی و بدون نیاز به مکان فیزیکی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید.

ماهیت این نوع کسب‌وکارها به این‌گونه است که باید به‌خوبی دیده شوند. یکی از روش‌هایی که باعث می‌شود آمار بازدید وب‌سایت شما افزایش پیدا کند داشتن یک رویکرد سئو است.

باید به‌صورت پیوسته رویکرد سئو وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کنید تا در دنیای رقابتی امروز زنده بمانید و بتوانید رشد خوبی را ایجاد کنید. بنابراین یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند باعث رشد فروشگاه های اینترنتی شود داشتن یک رویکرد مناسب برای سئو است که نتایج بسیار خوبی را برای کسب‌وکارتان ایجاد می‌کند.

۸ ـ استفاده از خبرنامه

خبرنامه

خبرنامه بسیار شبیه به‌ حق اشتراک ماهانه‌ی یک مجله است. تنها تفاوتی که در آن وجود دارد این است که به‌صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این ‌یک فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با مشتریان هدف خود در ارتباط باشید و به آن‌ها اطلاعات و اخبار مختلفی را ارائه دهید درحالی‌که کسب‌وکار خود را تبلیغ می‌کنید.

خبرنامه می‌تواند از انواع مختلفی محتوا تولید شود و هیچ محدودیتی در موضوعات آن وجود ندارد. امّا با توجه به کسب‌وکارتان می‌توانید موضوعات مرتبط با تجارت خود را در آن مطرح کنید و در قسمت‌های مختلف آن محصولات و یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید.

تمام این فعالیت‌ها باعث می‌شود ترافیک بیشتری به سمت فروشگاه آنلاین شما جذب شود. برای رشد فروشگاه های اینترنتی نیاز است که ارتباط پیوسته‌ای با مشتریان داشته باشید که یکی از بهترین روش‌ها ارسال خبرنامه به‌صورت پیوسته است.

 جمع بندی از نکات حائز اهمیت برای رشد فروشگاه های اینترنتی

در سال‌های اخیر دسترسی افراد به اینترنت و فضای مجازی به‌شدت افزایش‌یافته است و افراد برای تهیه‌ی محصولات و یا نیازهای روزمره‌ی خود به اینترنت مراجعه می‌کنند. این‌ یک فرصت بسیار مناسب برای فروشگاه‌های آنلاین است که بتوانند محصولات خود را بفروش برسانند. افراد به دلیل سادگی دسترسی به محصولات و یا خدمات و همچنین تنوع بسیار زیاد کالاها خرید خود را از این فروشگاه‌ها انجام می‌دهند.

بنابراین صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی برای رشد فروشگاه‌های آنلاین نیاز است که نکاتی را برای جذب هر چه بیشتر افراد به سمت خود رعایت کنند. در این مقاله اطلاعات با ارزشی درباره‌ی رشد فروشگاه های اینترنتی آنلاین ارائه ‌شده است.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *