ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
638 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دو پدیده ای که ذهن فراهوشیار به آنها نیاز دارد

ذهن فراهوشیار به دو پدیده نیاز دارد که معمولا در تمام مدت زندگی آن را به طور منظم تجربه می کنید. یکی “خوش اقبالی”، و “دیگری هم زمانی”. هر چه بیشتر از ذهن فراهوشیار خود استفاده بکنید، بیشتر می توانید از این دو تجربه ی عالی و خوشایند برخوردار گردید.

خوش اقبالی فرآیند کشفیات خوشایند در جاده ی زندگی است. هرگاه هدف روشن و واضحی داشته باشید و پیوسته و منظم به آن فکر کنید و در راستای تحقق آن تلاش کنید، حوادث خوشایندی در زندگی شما اتفاق می افتند که در نتیجه ی آن سریع تر می توانید به هدف های خود دست پیدا کنید.

ممکن است چشم تان به مقاله ای در یک مجله بیفتد و یا کسی به شما حرفی بزند که قبلا از آن اطلاعی نداشتید. و یا حتی ممکن است در تلویزیون به حرف و برنامه ای بربخورید که دقیقا آنچه را که برای حل مساله نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد.

نکته ی جالب این است که اگر در هر موقعیتی، دنبال حوادث مثبت و خوشایند بگردید، همیشه آن را پیدا می کنید. همین نگرش پیدا کردن جنبه های مثبت باعث می شود آنچه را که به دنبال آن می گردید، بدست آورید. اگر شما با آرامش و اطمینان خاطر به جادوی خوش اقبالی معتقد باشید، آن را بارها و بارها تجربه خواهید کرد.

پدیده ی دومی که آن را به طور منظم تجربه می کنید “هم زمانی” نامیده می شود. این متفاوت از قانون علت و معلول است. قانون علت و معلول می گوید هر اتفاقی به دلیلی رخ می دهد، می توان برای هر معلولی علتی پیدا کرد.

اما در مورد هم زمانی، تنها رابطه میان دو حادثه ی هم زمان، “معنایی” است که با توجه به هدف هایی که در بخش های مختلف زندگی دارید به آن می دهید.

برای روشن تر شدن این مطلب، مثالی می زنم. هدف دو برابر کردن درآمدتان را برای خود در نظر می گیرید. اما هفته ی بعد، به طور غیر منتظره یا از کارتان دست می کشید یا اخراج می شوید. به نظر می رسد که با مشکلی روبرو شدید. اما روز بعد دوست تان از شما می پرسد که آیا تمایلی به کار کردن در زمینه ی به خصوصی را دارید.

بعد معلوم می شود که شما مقالات زیادی در این زمینه خوانده اید و همیشه تمایل داشتید در این زمینه کار کنید، اما نمی دانستید چطور! برای استخدام شدن در آن شرکت، مصاحبه می شوید، کارتان را شروع می کنید و یکسال بعد متوجه می شوید که درآمدتان در مقایسه با سال قبل دو برابر شده است.

رابطه ی علت و معلولی مستقیمی میان این حوادث جداگانه وجود ندارد. اما همه ی اینها وجه مشترکی دارند. آنها به شما کمک کردند به هدفی که برای خود انتخاب کرده بودید، برسید و درآمدتان را دو برابر کنید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *