ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۲۷
715 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

اهمیت سایت در کسب و کارها خصوصاً در دنیای امروز بسیار زیاد است. پیش از این مطلبی دربارۀ چگونه یک سایت موفق بسازیم نشر دادیم. اکنون به دلایل شکست یک سایت اشاره خواهیم کرد.

۱. طراحی بد:

سایتی که طراحی بدی دارد می‌تواند مثل باز کردن یک رستوران ۵ ستاره در یک محله فقیرنشین باشد که عملاً با شکست روبه‌رو خواهد شد.

۲. تبلیغات فراوان:

برای تبلیغات خود برنامه داشته باشید و آن‌ها را در مکان‌های مناسب نمایش دهید. سعی کنید زمانی تبلیغات بگذارید که سایت شما دارای رتبه مناسبی باشد که توجه تبلیغ‌دهندگان را جلب کند.

۳. خوراک وبسایت خود را پنهان کرده‌اید!

سعی کنید مطالب و خوراک وبسایت خود را واضح و شفاف به نمایش بگذارید تا دسترسی کاربران به آن‌ها آسان باشد و از پیچیدگی‌های اضافی خودداری کنید.

۴. تیترهای جذابی ندارید

بعد از نوشتن مقاله یا مطلبی که درون وبلاگ یا سایت‌تان می‌خواهید منتشر کنید، یکبار آن را بخوانید و بهترین و جذاب‌ترین تیتر ممکن را انتخاب کنید.

۵. صفحه درباره ما ندارید

بعضی از خوانندگان تمایل دارند تا اطلاعاتی راجع به شما و فعالیت‌تان داشته باشند. پس در مورد خود و وبسایت خود حتماً توضیحاتی را در قالب صفحه درباره ما قرار دهید.

۶. به مطالب خود لینک نمی‌دهید

اگر در مورد موضوعی می‌نویسید که قبلاً هم در مورد آن نوشته‌اید و فکر می‌کنید که می‌توانند به هم کمک کنند و یکدیگر را تکمیل سازند، حتماً در درون نوشته خود، به آن‌ها لینک بدهید.

۷. عکس ندارید

عکس‌ها یکی از جذب‌کننده‌ترین المانهایی هستند که شما می‌توانید از آن‌ها در افزایش بازدید و جلوگیری از خروج زودهنگام بازدیدکننده استفاده کنید. حتماً برای عکس‌های خود توضیحاتی کوتاه در حد ۲ یا ۳ کلمه بنویسید.

۸. سبک نوشتن بدی دارید

نویسه‌های خود را در پاراگراف‌های معینی جای دهید و سعی کنید طبق روال همیشگی خود پیش بروید.

۹. موضوعات فراوانی دارید

تعداد موضوعات خود را کم کنید و سعی کنید که از اهداف خود دور نشوید.

۱۰. نظرات بازدیدکنندگان برایتان مهم نیست

اگر نظرات بازدیدکنندگان برایتان مهم نیست، بهتر است که همین امروز دست از کار کردن بکشید و دنبال کار دیگری باشید که حداقل نظر مشتریان در آن تفاوتی ایجاد نکند!

(منبع: مدیریت در کسب وکار الکترونیکی تألیف عباس پاپی، محمدباقر حمزه)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “دلایل شکست یک سایت”

  1. م.جبلی گفت:

    این مورد برای کسانی که رو محتوا کار میکنن خیلی مفیده برای منم خیلی کاربردی بود واقعا نیاز داشتم به دونستن اینها .
    سپاس از مطالب مفیدتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *