ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
405 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بهانه بی بهانه : برخورد مستقیم با ترس

تنها راه برخورد با یک ترس این است که با آن رو در رو شوید. گرایش طبیعی بسیاری از مردم این است که انکار کنند مشکلی دارند که نوعی ترس آن را ایجاد کرده است. آن ها از اینکه با آن ترس روبرو شوند می ترسند. اما همین مسئله به منبع اضطراب، ناراحتی و بیماری های روان تنی تبدیل می شود. آمادگی برخورد مستقیم با موقعیت یا فرد مورد نظر را داشته باشید.

شکسپیر می گوید: «تیغ برکشیده و با دریایی از مصائب بجنگیم و به آنان پایان دهیم.»

همدم ترس، نگرانی هم است. ترس و نگرانی مثل خواهران دوقلو با هم به این طرف و آن طرف می روند. مارک تواین می گوید: «من در زندگی ام نگران خیلی چیزها بوده ام که اکثر آنها هرگز اتفاق نیفتادند.» 

تخمین زده می شود که ۹۹ درصد چیزهایی که نگران شان هستیم هرگز اتفاق نمی افتند. و اکثر مواردی که اتفاق می افتند آن قدر سریع رخ می دهند که اصلا فرصت نگران شدن پیدا نمی کنید.

گزارش مصیبت

هروقت نگران مسئله ای هستید یک «گزارش مصیبت» در موردش بنویسید. این کار تقریبا فورا ترس و نگرانی تان را از بین می برد. اغلب به این تکنیک، «شکستن نگرانی» می گویند. گزارش مصیبت از چهار بخش زیر تشکیل می شود:

اول، به طور واضح وضعیت نگران کننده مورد نظر را توصیف کنید. دقیقا نگران چه چیزی هستید؟ اغلب اوقات وقتی به طور واضح وضعیت نگران کننده مورد نظر را توصیف می کنید فورا راه حلی برای رفع وضعیت مورد نظر پیدا می شود.

دوم، بدترین اتفاقی را که ممکن است برایتان رخ بدهد شناسایی کنید. اگر این اتفاق رخ بدهد آیا شغل تان را از دست خواهید داد؟ آیا رابطه تان را از دست خواهید داد؟ آیا پول تان را از دست خواهید داد؟ بدترین اتفاقی که ممکن است رخ بدهد چیست؟ در این مورد کاملا واضح عمل کنید. در بسیاری موارد خواهید دید که اگر بدترین اتفاق رخ بدهد شما را نابود نخواهد کرد. شاید سخت و ناراحت کننده باشد اما در نهایت بهبود پیدا می کنید و همه چیز به حالت عادی برمی گردد. احتمالا متوجه خواهید شد که آن مسئله ارزش نگرانی شما را ندارد.

سوم با خودتان عهد ببندید که بدترین نتیجه ممکن را بپذیرید. اگر اتفاق افتاد با خودتان بگویید:

«اگر چنین اتفاقی بیفتد نمی میرم. راهی پیدا می کنم که با آن کنار بیایم.»

بیشتر اضطراب های ناشی از نگرانی ریشه در انکار دارند. و اینکه تمایلی نداشته باشید که با بدترین اتفاق ممکن رو در رو شوید. اما ظاهرا به محض اینکه با خودتان عهد ببندید که بدترین اتفاق را بپذیرید (اگر رخ بدهد) همه نگرانی ها و اضطراب تان از بین می رود.

چهارم؛ فورا دست به کار شوید و جلو وقوع بدترین اتفاق را بگیرید. هر اقدامی لازم است انجام بدهید تا مطمئن شوید که بدترین نتیجه ممکن رخ نخواهد داد. فورا دست به کار شوید. کاری انجام بدهید. با آن کنار بیایید. سریع اقدام کنید. برای جلوگیری از وقوع بدترین اتفاق آن قدر خودتان را مشغول کنید که اصلا وقتی برای نگرانی پیدا نکنید.

منبع: (بهانه بی بهانه، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات بهانه بی بهانه را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *