ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
435 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: می‌خواهید مخ چه کسانی را بزنید؟

پیش از اینکه بتوانید برندتان را به افراد درست معرفی کنید، باید بدانید چه کسانی باید درباره‌ی شما بدانند و شما چه چیزی برایشان دارید. آن‌ها مردم و شرکت‌هایی هستند که منتظرند  برند شما را تجربه و تحسین کنند.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که برندسازان شخصی نوپا می‌کنند، این است که سعی می‌کنند برای همه جذاب باشند. بازی دارت را درنظر بگیرید: شما باید نشانه بروید تا تیرتان را به صفحه بزنید، اگر بتوانید به صفحه بزنید امتیاز می‌گیرید. اگر هم نشانه‌روی‌تان خیلی خوب باشد و وسط خال بزنید که چه‌بهتر!

به یاد داشته باشید که: اینجا برند شخصی، کاری است که باید خودتان انجام دهید. اگر محصولتان را دوست ندارید یا نمی‌دانید چه چیزی برای عرضه دارید، باید پیش از شناسایی مخاطبتان روی این مسئله کار کنید.

مشتری و محل کار آرمانی‌تان را تجسم کنید

اگر می‌توانستید از چوب جادو استفاده کنید، سناریوی آرمانی‌تان چه بود؟ می‌توانید مشتری‌هایی را که دوست دارید داشته باشید یا محل کاری را که دوست دارید هر روز به آنجا بروید تصور کنید؟ برای مثال شاید بخواهید خودتان را به‌عنوان فردی نیکوکار برند کنید. در نتیجه باید ببینید چه اقداماتی یا چه مراکز خیریه‌ای با شخصیت شما جور است.

گام‌های عملی بسیاری وجود دارد که می‌توانید برای پیداکردن مخاطب هدفتان در پیش بگیرید، ولی درهای تخیل را باز بگذارید و سعی کنید خودتان را با مشتریان، شرکت، خدمات یا سناریوی آرمانی‌تان تجسم کنید. مثلا من درباره‌ی مراجع آرمانی‌ام فکر کردم و به این نکات رسیدم:

  • قدر کاری را که من می‌کنم بداند؛
  • خوب به من پول بدهد و این کار را پیشاپیش انجام دهد؛
  • عاشق خدماتی باشد که من ارائه می‌دهم؛
  • به تخصص من اعتماد کند؛
  • مراجعان رویایی دیگر را پیش من بفرستد؛
  • کار من را برای هر کسی که با او حرف می‌زند؛ تبلیغ کند.

چنین مراجعی عالی نیست؟ رویاپردازی درباره‌ی شرایط آرمانی شروع خوبی است، چون باعث می‌شود به این فکر کنید که چه کسی واقعا مخاطب هدف مناسب شماست تا انرژی، وقت و تلاشتان را برای دنبال کردن او بگذارید. شروع و پایان محدوده‌ی بازار هدف شما، مشتری‌ای است که در ذهن دارید. این مشتری می‌تواند کارفرما، شغل، دوستان جدید، چند تیم یا چند شرکت باشد. این مشتری‌ها چه نیازی دارند که برآورده نمی‌شود؟ شما چه چیزی دارید که ممکن است آن‌ها بخواهند؟

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *