ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
382 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برای صرفه جویی در زمان ، کارها را به دیگران واگذار کنید

یکی از راه ها برای صرفه جویی در زمان ، واگذار کردن کارها به دیگران است. خیلی ها تصور می کنند که فقط مدیران می توانند کارهایشان را به دیگران واگذار کنند، اما این روش برای افرادی هم که به طور انفرادی کار می کنند، قابل استفاده است. کسانی که دارای شغل آزاد هستند، کسانی که برای خودشان کار می کنند، خانم های خانه دار و حتی کارمندانی که در کف هرم سازمانی قرار دارند هم می توانند بخشی از کارهایشان را به دیگران بسپارند.

محول کردن کارها به دیگران حداقل ۵ فایده دارد:

محول کردن کارها به دیگران باعث می شود مهارت ها، ابتکار عمل و شایستگی های همکاران تان پرورش یابد.

محول کردن کارها در خانه، به نوعی حمایت از بچه هاست و باعث مستقل بار آمدن آنها می شود.

محول کردن کارها به دیگران یعنی اعتماد کردن به آنها و در نتیجه بالا بردن اعتماد به نفس آنها.

محول کردن کارها به دیگران مستلزم همکاری با آنهاست و در نتیجه باعث می شود توانایی های اجتماعی تان تقویت شوند.

محول کردن کارها باعث می شود از پیچیدگی زندگی تان کاسته شود و بتوانید روی وظایف ضروری تان تمرکز کنید.

برای محول کردن کارها به دیگران باید این قواعد را بدانید و از آنها پیروی کنید:

  • مسئولیت کارها را واگذار کنید

هنگامی که به همکاران یا بچه ها مسئولیت انجام کاری را واگذار می کنید و به آنها آزادی عمل می دهید، معمولا عکس العمل خوبی نشان می دهند. به همین خاطر است که نباید جزئیات کارها را قدم به قدم به دیگران دیکته کنید. برای مثال، اگر فرزندتان را برای خرید به فروشگاه می فرستید، در لیستی که به او می دهید جایی برای تصمیم گیری خود او هم بگذارید.

مثلا بگویید: “چند کیلو میوه ی خوب و سوسیس مورد علاقه ات را بخر، ولی بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان خرج نکن”. اگر از انتخاب های او رضایت کامل نداشتید، چیزی نگویید. به او این فرصت را بدهید که مسئولیت کار را قبول کند و خودش آن را انجام دهد.

  • چالش ها را محول کنید

کارها را با این فکر که “باید از شر این کار بی اهمیت خلاص شوم” به دیگران واگذار نکنید. به جای آن روی جنبه ی مثبت آن کار تاکید کنید. در مثال خرید، می توانید با گفتن این جمله این کار را انجام دهید: “برو ببینم میوه های خوبی می گیری یا نه!”

  • مسئولیت های بزرگ تری را واگذار کنید

واگذاری مسئولیت های میان مدت و بلندمدت خیلی مفید است. زمان کافی را برای انجام آن کار در نظر بگیرید و در فواصل زمانی منظم، وضعیت کار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کار خوب پیش می رود. برای مثال، آرشیو مجلات باید مرتب شود و زمان مورد نیاز برای این کار ۶ روز است. در روز دوم می بینید که آیا همکارتان به اندازه ی یک سوم کار پیش رفته است یا نه. اگر اینطور نبود، او را تشویق کنید که کارش را سریع تر انجام دهد. نباید تا پایان ۶ روز صبر کنید و بعد بپرسید که کار تمام شده یا نه.

هر روز تا جایی که می توانید کارها را به دیگران واگذار کنید. این دیگران لزوما همکاران یا اعضای خانواده تان نیستند. می توانید بخشی از کارهایتان را هم به کسان دیگری بسپارید؛ مثلا دفاتر تایپ، شرکت های انجام امور نظافتی و باغبانی… .

  • در زندگی شخصی تان هم کار را محول کنید

زمان حضورتان در منزل، بسیار با ارزش است. سعی کنید بیشتر در کنار خانواده تان باشید و کارهایی مثل خرید و نظافت و تعمیرات را به دیگران واگذار کنید. ترتیبی دهید که خریدهایتان را برایتان بفرستند. امروزه فروشگاه های زیادی هستند که می توانید به صورت تلفنی یا اینترنتی کالای مورد نیازتان را به آنها سفارش بدهید.

منبع: (زندگی به همین سادگی، تیکی کوستن ماخر)

ادامه ی مقالات زندگی به همین سادگی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *